Rijd je eens in de USA, dan ben je een halve dag onderweg en ben je op de kaart nog nergens. Hier rijden we in een halve dag heel Nederland diagonaal door.
Dat even Off topic, maar ik moest het even kwijt

Dat bedoel ik dus ook exact.dbosker schreef: Klopt, maar de afstand Noorden - Randstad is altijd veel korter dan de afstand Randstad - Noorden. Dat laatste is volgens sommigen een wereldreis, omdat ze weer naar het "hoge Noorden" moeten (ook zo'n dooddoener term![]()
Rijd je eens in de USA, dan ben je een halve dag onderweg en ben je op de kaart nog nergens. Hier rijden we in een halve dag heel Nederland diagonaal door.
Dat even Off topic, maar ik moest het even kwijt![]()
Klopt, maar of je nou een uurtje rijdt, of je staat een uur stil in de file .... een uur is een uurkoster schreef: Ik vind een uurtje niet zo heel ver, maar wel als je bv voor garantie of veranderingen heen en weer moet.
+1dbosker schreef: Klopt, maar de afstand Noorden - Randstad is altijd veel korter dan de afstand Randstad - Noorden. Dat laatste is volgens sommigen een wereldreis, omdat ze weer naar het "hoge Noorden" moeten (ook zo'n dooddoener term![]()
Dat even Off topic, maar ik moest het even kwijt![]()
Dat kan, dat bestaat en is goedkoper!Maar na een poosje treed ook het gewenningsverschijnsel op. Het zou mooi zijn als er een knopje op het dashboard zat. Polestar aan/uit. Dan kan je het verschil duidelijk merken.