Inderdaad mega kofferbak!NielsPHEV schreef: da's niet zo mooi, wellicht hebben ze een knappe V70 voor je hoef je niet zo te proppen met de bagage op vakantie

Inderdaad mega kofferbak!NielsPHEV schreef: da's niet zo mooi, wellicht hebben ze een knappe V70 voor je hoef je niet zo te proppen met de bagage op vakantie
goed geregeld ! en op de lange afstanden rijdt zo'n V70 minstens zo lekkerLouisv schreef:Inderdaad mega kofferbak!NielsPHEV schreef: da's niet zo mooi, wellicht hebben ze een knappe V70 voor je hoef je niet zo te proppen met de bagage op vakantie![]()
Leg dat ff uit bij de belastingdienst, ze staan bij de grens te fotograferen, en het verhaal is een leenauto daar trappen ze niet in.V50 R schreef: Alleen als het voor langere tijd de hoofd auto wordt. In dit geval is er geen probleem met de bijtelling, aangezien de auto als vervang auto voor reparatie wordt aangeboden.
Totale onzin. De fiscus verlangt echt niet dat je al je vervangend vervoer van garage-bezoekjes apart aangeeft cq specificeert. Niet relevant.OGA244 schreef: maar niet voor je bijtelling, krijg je een 7% PIH mee ga je gewoon voor de 7%
Wat is er mis met je auto?NielsPHEV schreef: Mijn PHEV is ook kapot zit nu met een V60 VEA D4 in Zuid Frankrijk en maak me geen zorgen over bijtelling e.d. moreel en formeel gelijk en zo... En al zou ik een week 20 % moeten betalen 3000 km minder op mijn PHEV is dat wel waard
Pfff. Gelukkig zoeken ze het grondig uit.NielsPHEV schreef: beperking hybride systeem en niet werkende airco, bleek een storingscode te geven die wijst of kan wijzen op een storing aan de accu/high voltage relais, alles werkte na reset prima maar er is toch besloten een modificatie in Beesd uit te voeren. Leek me ook een beter plan dan in eventueel in het frans te moeten uitleggen wat voor een Volvo ik heb...
Formeel gesproken totaal GEEN onzin. Zeker niet als je langer een leenauto van de garage meehebt. Idd voor incidentele bezoekjes zal er niet naar gekeken worden. Maar FORMEEL moet je langere perioden een andere auto wel degelijk opgeven aan de fiscus.Skibs schreef:Totale onzin. De fiscus verlangt echt niet dat je al je vervangend vervoer van garage-bezoekjes apart aangeeft cq specificeert. Niet relevant.OGA244 schreef: maar niet voor je bijtelling, krijg je een 7% PIH mee ga je gewoon voor de 7%
formeel terecht, praktisch onuitvoerbaar, weinig relevant (opbrengsten vs inspanning), beter controleren op prive rijdende niet bijtellers lijkt me meer op te kunnen leveren en doet mijns inziens meer recht aan het "rechtsgevoel" (voorzover dat dan weer relevant is als het om belastingsheffing gaat)lint schreef: Volkomen terecht als je voor langere tijd een leenauto van de garage mee krijgt dat de fiscus dat controleert en ook het verschil terug haalt.