Niet slecht voor zo'n "oudje"!!

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Gebruikersavatar
Edwin
5th Gear member
Berichten: 1938
Lid geworden op: 09.02.2005 - 08:16
Locatie: Gelderland

JeroenSpock schreef:
fredhead schreef:Gok dat je met een handbak ongeveer een halve seconde sneller zal zijn.
Dan moet je wel kunnen schakelen, en daar ging ik de fout in vorige keer. Ik haalde de eerste keer 9,8 vanaf een parkeerplaats de snelweg op, met een bochtje en angst voor lantaarnpalen. Vorige maand nog eens gedaan op de N34 vanaf een verkeerslicht, weer 9,8 met veel wielspin.
Dat is toch best wel een groot verschil vind ik.
Beide Volvotune en beide D5?
Is er niet wat anders wat bij jou negatieve invloed heeft?

Gr. Edwin.
V70 T6 AWD Summum Polestar+
C70 T5 Summum


Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
Gebruikersavatar
Fredhead
Geartronic member
Berichten: 27375
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

De wielspin kost al wat tijd, zomaar een seconde en je moet inderdaad wel een beetje vlot kunnen schakelen
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”