van V70 T4 naar XC70 T5 GT
- Rha007
- 5th Gear member
- Berichten: 1352
- Lid geworden op: 21.04.2014 - 10:17
Hey PGV, ik las dat je inmiddels een thule Motion xxl hebt. Ik ben mij ook aan het oriënteren voor een dakkoffer en vroeg me af hoede motion xt bevalt. Is deze bv een beetje stil? Ik twijfel een beetje tussen de space design en de motion, alleen lijkt het me dat er 2x zoveel in een motion past vanwege de hoogte.
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Ik ben echt voor volume gegaan,
we hadden een 10 jaar oude Ocean 700 (van ca. 450 liter) en nu dus de nieuwste Motion XT XXL (610 liter);
Inderdaad door de hoogte meer volume; in de zomer goed voor slaapzakken, matjes en de lichtere zaken die veel ruimte innemen,
maar ook de lengte was belangrijk ivm skies en snowboards.
Het viel me tegen wat het volume was dat de andere types van Thule konden hebben, niet veel meer dan 450 liter.
Voordelen die ik zie zijn: dubbelzijdige opening, handige en degelijke montage met 'grijpers' die vanuit de box om de dakdragers heen passen en ook de schuine achterkant, waardoor eea niet met de achterklep 'botst' bij opening van de klep.
Deze lengte past ook prima op een auto van formaat V/XC 70, zie de foto's.
Van geluid niet al te veel last gehad; ja uiteraad meer dan zonder een box; maar de combinatie van een box met dakdragers geeft nou eenmaal wat meer geruis - dat wende snel.
Hebben er dus ook goed mee door kunnen rijden (in Duitsland); de set zit stevig en degelijk in elkaar.
Succes met de keuze!
(en ps. kijk goed rond op internet, er is nogal veel verschil in prijs, scheelt al snel meer dan 100 eur).
we hadden een 10 jaar oude Ocean 700 (van ca. 450 liter) en nu dus de nieuwste Motion XT XXL (610 liter);
Inderdaad door de hoogte meer volume; in de zomer goed voor slaapzakken, matjes en de lichtere zaken die veel ruimte innemen,
maar ook de lengte was belangrijk ivm skies en snowboards.
Het viel me tegen wat het volume was dat de andere types van Thule konden hebben, niet veel meer dan 450 liter.
Voordelen die ik zie zijn: dubbelzijdige opening, handige en degelijke montage met 'grijpers' die vanuit de box om de dakdragers heen passen en ook de schuine achterkant, waardoor eea niet met de achterklep 'botst' bij opening van de klep.
Deze lengte past ook prima op een auto van formaat V/XC 70, zie de foto's.
Van geluid niet al te veel last gehad; ja uiteraad meer dan zonder een box; maar de combinatie van een box met dakdragers geeft nou eenmaal wat meer geruis - dat wende snel.
Hebben er dus ook goed mee door kunnen rijden (in Duitsland); de set zit stevig en degelijk in elkaar.
Succes met de keuze!
(en ps. kijk goed rond op internet, er is nogal veel verschil in prijs, scheelt al snel meer dan 100 eur).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door PGV90 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- Rha007
- 5th Gear member
- Berichten: 1352
- Lid geworden op: 21.04.2014 - 10:17
OK bedankt voor de info. Dat de box aan twee zijden te openen is, is voor mij wel een must.
Nog steeds dik tevreden met de xc?
Nog steeds dik tevreden met de xc?
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
De meeste nieuwere Thule modellen openen nu wel vanaf 2 kanten,
en ik merkte dat dat inderdaad wel heel erg veel prettiger is.
en ik merkte dat dat inderdaad wel heel erg veel prettiger is.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Elke dag nog super tevreden; de 8-traps GT, de T5, de complete uitrusting. Je went snel aan al de luxe, maar merkt past wat de waarde is als je eens in een andere auto rijdtRha007 schreef: Nog steeds dik tevreden met de xc?

Binnenkort weer een update als de auto 1 jaar oud is;
morgen de winterbanden er af.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Hieperdepiep
vandaag de XC70 1 jaar oud!
Wat een fijne auto - dat kan ik na 1 jaar probleemloos rijden, met een grote smile, wel zeggen (en mijn familie met mij).
Deze week over de 40.000 km gezet, wat uiteraard wel veel is voor een benzine.....
Normaal rij ik niet zoveel, 33 a 35.000 per jaar, maar nu dus meer - hoe zou dat toch komen??
(afgelopen wat minder op zakenreis (vliegtuig), een vakantie extra, en een langere zomervakantie, wat dan dus een paar duizend km extra is).
Waar zou ik beginnen..... komend uit een handgeschakelde T4 is een GT8 in combinatie met de T5 een enorm verschil. Heerlijk schakelende 8 traps bak, rustig, beheersd en als het moet (of kan) volop power.
Meestal staat de bak in z'n normale stand, in de bergen in de 'S' om zowel bergop als bergaf met meer toeren te kunnen rijden (en op de moter remmen).
Start-stop werkt goed, soms iets te met oprijden van een kruising, en is dan beter uit te zetten.
Het XC verschil tov de V is dat je hoger zit, en voor het gevoel meer auto hebt.
Nadeel is wel dat het wat minder strak op de weg ligt, wat je bij rotondes merkt - alhoewel je die rotondes vaak ook wat meer kan afsnijden.....
De geventileerde stoelen zitten prima, de koeling eigenlijk alleen in Italie met 35gr. gebruikt, stoelverwarming is fijn, niet vaak gebruikt ivm de standkachel, maar wel fijn voor afgekoelde kinderen als die van een nat sportveld komen.
Ook achterin zit het prima, tegenwoordig zit ik zelfs zo nu en dan daar - wat helemaal geen straf is, integendeel. Heeft ook iets ontspannends (en 1 van de kids als bijrijder voorin).
De standkachel, ja, dat is echt een gadget waar ik nooit meer zonder zou willen. Lijkt in NL niet nodig, maar gebruik ik van ca. oktober tot in april. Altijd een warme interrieur, geen beslagen of bevroren ruiten en rijdend met een voor verwarmde moter. Ja, het is een luxe, en lijkt niet echt nodig maar als je het hebt, wil je nooit meer zonder.
De On-call App gebruik ik ook wekelijks. Adressen uit de Outlook agenda worden door OC gelezen, en kan je dan direct naar de auto sturen. Bijzondere adressen doorsturen ook geen enkel probleem.
Ook hou ik met OC bij hoeveel kms zakelijk of prive zijn gereden, maar dat is meer 'voor de lol' om een beetje indruk te krijgen waar die kms toch aan op gaan.
Electric Silver in combinatie met de donkere XC randen en getinte ruiten geven het een mooi geheel. En op vakantie helemaal stoer met de (nieuwe) zwarte Thule box bovenop. Of af en toe een donkere MTB.
Al met al een auto waar ik nog vele fijne kms in hoop te maken!

Wat een fijne auto - dat kan ik na 1 jaar probleemloos rijden, met een grote smile, wel zeggen (en mijn familie met mij).
Deze week over de 40.000 km gezet, wat uiteraard wel veel is voor een benzine.....
Normaal rij ik niet zoveel, 33 a 35.000 per jaar, maar nu dus meer - hoe zou dat toch komen??

(afgelopen wat minder op zakenreis (vliegtuig), een vakantie extra, en een langere zomervakantie, wat dan dus een paar duizend km extra is).
Waar zou ik beginnen..... komend uit een handgeschakelde T4 is een GT8 in combinatie met de T5 een enorm verschil. Heerlijk schakelende 8 traps bak, rustig, beheersd en als het moet (of kan) volop power.
Meestal staat de bak in z'n normale stand, in de bergen in de 'S' om zowel bergop als bergaf met meer toeren te kunnen rijden (en op de moter remmen).
Start-stop werkt goed, soms iets te met oprijden van een kruising, en is dan beter uit te zetten.
Het XC verschil tov de V is dat je hoger zit, en voor het gevoel meer auto hebt.
Nadeel is wel dat het wat minder strak op de weg ligt, wat je bij rotondes merkt - alhoewel je die rotondes vaak ook wat meer kan afsnijden.....
De geventileerde stoelen zitten prima, de koeling eigenlijk alleen in Italie met 35gr. gebruikt, stoelverwarming is fijn, niet vaak gebruikt ivm de standkachel, maar wel fijn voor afgekoelde kinderen als die van een nat sportveld komen.
Ook achterin zit het prima, tegenwoordig zit ik zelfs zo nu en dan daar - wat helemaal geen straf is, integendeel. Heeft ook iets ontspannends (en 1 van de kids als bijrijder voorin).
De standkachel, ja, dat is echt een gadget waar ik nooit meer zonder zou willen. Lijkt in NL niet nodig, maar gebruik ik van ca. oktober tot in april. Altijd een warme interrieur, geen beslagen of bevroren ruiten en rijdend met een voor verwarmde moter. Ja, het is een luxe, en lijkt niet echt nodig maar als je het hebt, wil je nooit meer zonder.
De On-call App gebruik ik ook wekelijks. Adressen uit de Outlook agenda worden door OC gelezen, en kan je dan direct naar de auto sturen. Bijzondere adressen doorsturen ook geen enkel probleem.
Ook hou ik met OC bij hoeveel kms zakelijk of prive zijn gereden, maar dat is meer 'voor de lol' om een beetje indruk te krijgen waar die kms toch aan op gaan.
Electric Silver in combinatie met de donkere XC randen en getinte ruiten geven het een mooi geheel. En op vakantie helemaal stoer met de (nieuwe) zwarte Thule box bovenop. Of af en toe een donkere MTB.
Al met al een auto waar ik nog vele fijne kms in hoop te maken!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door PGV90 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33125
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ja hij is mooi! Fijn dat hij goed bevalt, hier exact hetzelfde 
Overigens reed ik gisteren bij Wassenaar achter een van de laatste XC70's, D4 AWD kenteken KN ofzo. Dus ik dacht zal wel import zijn. Maar nee hoor eerste registratie okt en tevens laatste registratie, maar de fiscale prijs was maar 53k. Terwijl het toch een Polar+ D4 AWD Automaat was. Dacht dus dat die veeeeeeeeel duurder waren.

Overigens reed ik gisteren bij Wassenaar achter een van de laatste XC70's, D4 AWD kenteken KN ofzo. Dus ik dacht zal wel import zijn. Maar nee hoor eerste registratie okt en tevens laatste registratie, maar de fiscale prijs was maar 53k. Terwijl het toch een Polar+ D4 AWD Automaat was. Dacht dus dat die veeeeeeeeel duurder waren.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21203
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Goed verhaal en kan het alleen maar beamen.
Daar waar ik met de XC vaak even de snelweg op boenderde gebruik makend van de Polestar doe ik dat met de V rustiger, onthaasten is het woord.
standkachel is gewoon heerlijk, ik heb hem gemist in de XC omdat ik hem in de vorige V wel had.
VOC gebruik ik ook veel om de kachel aan te zetten, bestemmingen doorzenden is idd ook erg fijn.
Ik heb eigenlijk alleen maar weer verbeterpunten gezien tov de XC, binnenkort voor een beter weggevoel toch maar een 18" velg/band.
Daar waar ik met de XC vaak even de snelweg op boenderde gebruik makend van de Polestar doe ik dat met de V rustiger, onthaasten is het woord.
standkachel is gewoon heerlijk, ik heb hem gemist in de XC omdat ik hem in de vorige V wel had.
VOC gebruik ik ook veel om de kachel aan te zetten, bestemmingen doorzenden is idd ook erg fijn.
Ik heb eigenlijk alleen maar weer verbeterpunten gezien tov de XC, binnenkort voor een beter weggevoel toch maar een 18" velg/band.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Dank voor de felicitaties!
@diesel, denk dat jouw ervaring van een XC60 naar een V70 een grotere stap is, waar (in mijn ogen) de XC70 het mooie van alletwee combineert in een ruime stationwagen, die net iets hoger op de poten staat.
Grootste impact voor mij was misschien wel de overstap van handgeschakeld (en T4) naar de GT8 (en T5)
@diesel, denk dat jouw ervaring van een XC60 naar een V70 een grotere stap is, waar (in mijn ogen) de XC70 het mooie van alletwee combineert in een ruime stationwagen, die net iets hoger op de poten staat.
Grootste impact voor mij was misschien wel de overstap van handgeschakeld (en T4) naar de GT8 (en T5)

Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21203
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
De GT6 kan nog niet in de schaduw staan van de GT8, de GT8 is een heerlijk ding wanneer je onder normale omstandigheden door het verkeer gaat.
De XC60 had fourC en dat gaat met 19inch banden snaarstrak de bocht om.
De V70 doet dat met veel meer comfort en nodigt niet uit om snel bochtjes te pakken of rotondes te ronden.
Tegenwoordig ook internet radio waar Sublime FM maar ook classic FM op te pakken is, werkt heerlijk rustgevend
De XC60 had fourC en dat gaat met 19inch banden snaarstrak de bocht om.
De V70 doet dat met veel meer comfort en nodigt niet uit om snel bochtjes te pakken of rotondes te ronden.
Tegenwoordig ook internet radio waar Sublime FM maar ook classic FM op te pakken is, werkt heerlijk rustgevend

V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Ach, en misschien komt eea ook met de jaren - dat je met minder stress rondrijdt!
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
en de nieuwe kaart software is ook weer uit; komende dagen downloaden en installeren in de auto!
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Zo, net terug van vakantie, ruim 4.500 km met deze heerlijke auto gereden! Inmiddels al weer over de 53.000 km in totaal.
Diep Italie in, waarbij de T5 ook zwaarbeladen, erg fijn met het verkeer mee komt.
Eigenlijk geen enkele bijzonderheid - wat ook weer het vermelden waard is.
Stoel ventilatie is heerlijk bij de hoge temperature, airco doet het geweldig, en bergpassen worden soepel genomen. Berg op en -af in de S stand remt de auto beter op de moter - spaart de remmen.
Als dank de auto goed gewassen, velgen schoon, uitgezogen en leer lichtjes ingevet. Wanneer wat meer tijd dan zal ik ook weer eens een waslaag aanbrengen - heeft ie wel verdiend!
Diep Italie in, waarbij de T5 ook zwaarbeladen, erg fijn met het verkeer mee komt.
Eigenlijk geen enkele bijzonderheid - wat ook weer het vermelden waard is.
Stoel ventilatie is heerlijk bij de hoge temperature, airco doet het geweldig, en bergpassen worden soepel genomen. Berg op en -af in de S stand remt de auto beter op de moter - spaart de remmen.
Als dank de auto goed gewassen, velgen schoon, uitgezogen en leer lichtjes ingevet. Wanneer wat meer tijd dan zal ik ook weer eens een waslaag aanbrengen - heeft ie wel verdiend!
Laatst gewijzigd door PGV90 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- Rha007
- 5th Gear member
- Berichten: 1352
- Lid geworden op: 21.04.2014 - 10:17
Airco in de stoelen lijkt me inderdaad heerlijk tijdens de vakantie ritten, dit is het enige wat ik mis op mijn auto.
Je hebt alweer aardig wat km's in nog geen twee jaar gemaakt. Heb je toevallig het verbruik bij gehouden tijdens de vakantie?
Je hebt alweer aardig wat km's in nog geen twee jaar gemaakt. Heb je toevallig het verbruik bij gehouden tijdens de vakantie?
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3188
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Ja, ik maak wat meer kms vergeleken bij vorige Jaren - een D4 was welicht betere keuze geweest - maar deze T5 rijdt wel super.Rha007 schreef: Je hebt alweer aardig wat km's in nog geen twee jaar gemaakt. Heb je toevallig het verbruik bij gehouden tijdens de vakantie?
Verbruik is een stuk hoger, komt dan wel door zware belading, grote dakkoffer (de Thule Motion XT - XXL), hoge snelheden en delen rijden in S stand). Verbruik dan rond de 10.5 L/100 km,
(vergeleken bij 8.3 normaal)
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012