decorsa schreef: ↑29.06.2022 - 22:18
De nieuwe voorbanden zitten erop, het zijn de PS5 geworden. De PS4 waren niet meer voorradig. Wat een verschil met de pirelli, geen slippen en torque steer meer bij het optrekken. In de regen ook veel meer grip. Ik ga de achterste ook vervangen. De prijs viel reuze mee voor de 2: 463€ .
De automaat tuning is er ook vanaf gehaald ivm het trillen bij het terugschakelen van 2 naar 1. Ze hebben nog vanalles onderzocht of er iets verkeerd in de tuning zou zitten maar konden geen gekke dingen vinden. Na het verwijderen is de trilling weg dus zit er toch wat verkeerd in de tuning. Word vervolgd.
Die prijs is niet verkeerd! Had al gezien dat de PS5 iets gunstiger geprijsd was. Schijnt ook dat deze iets minder snel slijt maar dat zal de tijd uitwijzen. Uiteraard is dit natuurlijk afhankelijk hoe ermee gereden wordt.
Met betrekking tot de bak tuning door Rica ben ik wel enigszins verbaasd dat er kennelijk iets niet goed gaat wat de trilling veroorzaakt. Gelukkig heb je adequaat gereageerd en het laten verwijderen!
Vraag me af of het daadwerkelijk aan de software ligt of dat er toevallig een potentieel mankement aan het licht komt wat eventueel zonder tuning op een later moment zou opspelen.
Hoeveel kms heeft je wagen gelopen en is de bak al eens geflushed?
Ben toch wel nieuwsgierig of ditzelfde symptoon zich voor zou doen bij Polestar Optimalisatie, waarbij tevens de bak software aangepast word?
Hou ons op de hoogte!
Ps: Blijft altijd interessant om te de ervaringen te lezen van iemand die in vrijwel exact dezelfde wagen rijdt

Vooral de positieve ervaringen