De R-Design van vroeger was standaard uitgerust met contourstoelen.
Met in een enkel modeljaar deze stoelen als optie uit te rusten in geheel leer.
En dat zit erg goed kan ik je zeggen...

Dank!raspaardje schreef: ↑22.12.2023 - 14:46 Ik verwacht dat er geen verschillen zijn.
Even de oude prijslijsten erbij pakken voor alle details.
Paar opmerkingen over de uitrusting:
1. De T4 heeft stuurwielverwarming, de T5 niet
2. De T4 heeft geen B&W audio en geen elektrische passagiersstoel
3. De T4 heeft hele bijzondere lichte sport/contourstoelen (die zie je echt nooit!) waar geen ventilatie opzit
4. De T4 rolt op 19" lichtmetaal, de T5 op 18"
4. Beide geen Keyless Entry
Ik zie geen verschil met de T5 hierin.
Bij de T4 staan foto's van de opties in de advertentie. Daarin staat verlichtingspack 2 genoemd. Bij de T5 zie ik dit niet terug. Hoe ik dit op de foto's kan herkennen weet ik niet. Daar moet je echt voor in de auto zitten denk ik (verlichting in bekerhouders, deurvakken, sfeerverlichting e.d.)
Ik zie ook dezelfde leeslampjes achter bij de T5.ZA0088 schreef: ↑22.12.2023 - 15:07Bij de T4 staan foto's van de opties in de advertentie. Daarin staat verlichtingspack 2 genoemd. Bij de T5 zie ik dit niet terug. Hoe ik dit op de foto's kan herkennen weet ik niet. Daar moet je echt voor in de auto zitten denk ik (verlichting in bekerhouders, deurvakken, sfeerverlichting e.d.)
Helemaal links is het afstellen van de displayhelderheid (die heeft de T4 dus zeker) en rechts ervan is de knop op elektrisch je achterklep te kunnen openen. Denk dat dat ook geen loze knop is, je ziet het alleen niet goed op de foto.
Sfeerverlichting met meerdere kleuren (= een onderdeel van dat pack, goed de prijslijst lezen!) stelt idd weinig voor.
hoe verander je dan de kleur? ik heb het op de huidige(die in januari 3 jaar wordt) maar ik wist niet dat je de kleur kan aanpassen....raspaardje schreef: ↑22.12.2023 - 15:33Sfeerverlichting met meerdere kleuren (= een onderdeel van dat pack, goed de prijslijst lezen!) stelt idd weinig voor.
Alle andere verlichtingscomponenten in dat pack lijken me wel handig.
Ik heb het ook en kan dus niet zeggen dat ik iets mis.
Ergens in het menu Verlichting...Philken schreef: ↑22.12.2023 - 15:37hoe verander je dan de kleur? ik heb het op de huidige(die in januari 3 jaar wordt) maar ik wist niet dat je de kleur kan aanpassen....raspaardje schreef: ↑22.12.2023 - 15:33Sfeerverlichting met meerdere kleuren (= een onderdeel van dat pack, goed de prijslijst lezen!) stelt idd weinig voor.
Alle andere verlichtingscomponenten in dat pack lijken me wel handig.
Ik heb het ook en kan dus niet zeggen dat ik iets mis.
Nee, dat was echt een andere optie (vroeger als onderdeel van optie 896).
Ja je hebt gelijk, de verlichting in mijn portiergrepen aan de buitenzijde zit in de 'Versatility Pro Line' van modeljaar 2020raspaardje schreef: ↑22.12.2023 - 17:56 Nee, dat was echt een andere optie (vroeger als onderdeel van optie 896)
Vanmiddag bij de T4 gaan kijken. Prachtige auto en zeer compleet. Geen stoelventilatie... volgens mij ook geen aanpasbare zijwangen. Kreeg wel een heel karig bod voor mijn huidige auto, dat was jammer. En de winterwielen bleken alleen de banden, dus zonder velg.raspaardje schreef: ↑22.12.2023 - 15:06Ik zie geen verschil met de T5 hierin.
Jij wel?
T4 met Polestar is lekker, T5 met Polestar is nog beter...
Polestar en een goede set winterwielen vertegenwoordigen +- 2000 euro aan waarde.