Allereerst gefeliciteerd met de vorderingen aan jullie nieuwbouw woning en de komst van de puppy!
Dan zou ik denken dat jullie het daarmee al druk genoeg hebben gehad, maar niks is minder waar.
Tja Hugo, wanneer je Hydrolagers uitpakt moet je even de bovenste knoopjes van je blouse dicht doen.
Dat zijn nou eenmaal opgewonden standjes, dat weet iedereen.
Jezelf verwennen met een Ferrita is een heerlijke afsluiter van afgelopen jaar!
Ben heel benieuwd hoe die je gaat bevallen.
Mocht je die ABC klep nog rond hebben slingeren dan weet ik wel iemand met een T5 die dat graag eens zou uitproberen...
Van het kling geluid vermoed ik dat er misschien een stabilisator reactiestang niet goed vast zit.
Dat kan je het beste voelen wanneer de auto op haar wielen staat.
Wat betreft het scheve stuur lijkt mij dat het niet is recht gezet met uitlijnen.
Mocht dat het zijn dan moeten ze even de stuurstangen lossen en opnieuw uitlijnen.
Maar ik snap ook dat je daar even de buik van vol hebt.
Fantastisch resultaat met de flush!
Bij lpg inbouw worden de bougies ooit al vervangen.
Maar een belletje om dat te bevestigen is nooit verkeerd.
Prettig dat Febi een manier heeft bedacht om jou scherp te houden.
Zij werken hun onderdeel iets minder goed af en jij hebt daar dan weer alle plezier van!
Logisch dat er een bout niet klopt, anders was je te makkelijk weg gekomen.
Je had de rit -met zweet in de bilnaad- naar de dealer natuurlijk voor geen goud willen missen.
Helaas is je verhaal over een forum sponsor erg herkenbaar.
Jammer dat het dan op communicatie stuk loopt.
Dan zou je nu verwachten dat hiermee al jullie avonturen besproken zijn, maar we zijn pas op de helft.
Want "mevrouw" moest ook zo nodig een comfortabele auto, haha!
Nee hoor grapje, Panda's zijn briljante auto's maar komen duidelijk niet in de buurt van een Volvo.
Voor een compleet nagekeken auto zitten er eerlijk gezegd best nog veel kleinigheidjes aan die V50.
Maar dan hoef je ook niet bang te zijn dat je niks te doen hebt.
Gecupte banden kan veroorzaakt worden door slechte schokdempers en/of versleten bussen, meen ik.
En soms door een heel slechte kwaliteit banden.
Wat een pech met die koppeling, dan denk je na aanschaf van de bolide even vooruit te kunnen en krijg je dat voor je voeten...
Ook nog eens de mazzel kwa timing met de vakantie van de handelaar.
Dat zet de situatie helemaal op scherp.
Op zich snap ik hen wel, het kost ze natuurlijk een stuk minder wanneer ze de oplossing zelf hadden mogen bieden.
Tof dat er dan uiteindelijk toch een vorm van compensatie komt.
Maar wel slechts een kleine pleister voor een flinke wond.
Beter iets dan niets...