Pagina 4 van 4

Ervaring EX90

Geplaatst: 25.07.2025 - 14:50
door Fulaks
Je herkent een organisatie aan de manier waarop ze met fouten omgaan. Op dat vlak maakt Volvo hier een hele slechte beurt.

Ervaring EX90

Geplaatst: 25.07.2025 - 14:59
door WillyWortel2
De kans dat Volvo reageert is niet zo groot.
Wie geschoren wordt kan beter stil blijven zitten.

Het algemeen belang, informatie geven aan auto kopers, weegt zwaarder dan het belang van Volvo.

Ervaring EX90

Geplaatst: 25.07.2025 - 15:01
door DB200
De website https://www.myvolvoex90.com/ is van een andere EX90 eigenaar dan degene van het reddit bericht.

Deze (inmiddels teleurgestelde) EX90 eigenaar schrijft onder meer:
I've written three times to Volvo Canada's Managing Director, Matt Girgis (LinkedIn), who has been completely silent and unresponsive. This speaks volumes about the type of organization he's running in Canada: completely disconnected from reality and customer concerns. The leadership's indifference mirrors the overall disappointing experience with the Volvo brand.

Ervaring EX90

Geplaatst: 25.07.2025 - 15:30
door OGA244
    Een non conform product, dealers (danwel importeur/fabrikant) worden in de gelegenheid gesteld om het product bruikbaar te maken maar bakken daar (met alle respect) niets van, dat is tamelijk teleurstellend..
    Het lukt ze dus niet, het product blijkt n misser, terugnemen en geld teruggeven.. dan heb je ballen..

    Ervaring EX90

    Geplaatst: 25.07.2025 - 15:40
    door Urbexpeditie
    Er zijn inmiddels wel gevallen bekend waarbij de koop ontbonden is en het volledige bedrag terugbetaald is.

    Ervaring EX90

    Geplaatst: 25.07.2025 - 16:36
    door OGA244
    Urbexpeditie schreef: 25.07.2025 - 15:40 Er zijn inmiddels wel gevallen bekend waarbij de koop ontbonden is en het volledige bedrag terugbetaald is.
    Denk dat je als fabrikant geen keus hebt..

    Ervaring EX90

    Geplaatst: 12.08.2025 - 18:13
    door Conradi
    Ik heb 'mijn' EX90-bestelling, die in Mei geleverd zou worden, gecanceld, dat kon ik gelukkig. De dealer heeft 'm ondertussen verkocht. Nu een paar uitgebreid met de auto gereden, en het rijdt fantastisch. Ook geen enkel probleem gehad, afgezien van de slechte herkenning van verkeersborden.

    Ik wacht nu op MY26 omdat er dan veel gaat veranderen. Er komt een nieuwe NVIDIA computer, een 800 Volt accu, allerlei nieuwe opties, en een berg verbeteringen. MY26 is ook ruim een half jaar uitgesteld, en gaat pas eind dit jaar in productie. Ik hoop echt dat Volvo dan de boel onder controle heeft.

    Ervaring EX90

    Geplaatst: 15.08.2025 - 16:52
    door stefspecial
    Conradi schreef: 12.08.2025 - 18:13 Ik heb 'mijn' EX90-bestelling, die in Mei geleverd zou worden, gecanceld, dat kon ik gelukkig. De dealer heeft 'm ondertussen verkocht. Nu een paar uitgebreid met de auto gereden, en het rijdt fantastisch. Ook geen enkel probleem gehad, afgezien van de slechte herkenning van verkeersborden.

    Ik wacht nu op MY26 omdat er dan veel gaat veranderen. Er komt een nieuwe NVIDIA computer, een 800 Volt accu, allerlei nieuwe opties, en een berg verbeteringen. MY26 is ook ruim een half jaar uitgesteld, en gaat pas eind dit jaar in productie. Ik hoop echt dat Volvo dan de boel onder controle heeft.
    Goedendag,
    Weet je ook of V2H oftewel van batterij naar huis beschikbaar wordt met MY26? Voor mij wordt het pas echt interessant als hij tevens als thuisbatterij gebruikt kan worden.
    Groet