Zelf onderhoud doen

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackcurrantV70
7th Gear member
Berichten: 8504
Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
Locatie: Tussen EBBR en EBAW

MN-NL schreef: Ik denk dat je met een gebruikte diesel zoals deze al aardig break-even draait bij dit soort km-standen. Daarbij zal de auto in 2006 met ruim 2 ton op de klok aantrekkelijk zijn geweest qua aanschafprijs. Daarbij opgeteld een voorkeur voor dieselrijden en voila!

Marc
(die een XC rijdt van vrijwel 10 jaar oud met 125k op de klok - met dank aan dit forum van de eerste eigenaar overgenomen :-). Prima wagen!)
Mooi om te horen dat ie nog steed bevalt Marc :-)

De XC is ook niet verkocht wegens problemen, mijn schoonvader wou gewoon een nieuwe na 10 jaar :-)

Onze C70 D3 is nu 3 jaar oud en heeft 36000km, dus er hoeft niks mis mee te zijn als je een diesel met lage kmstand vind, wij vinden een diesel gewoon prettiger rijden.
Mijn vrouw heeft een C70 T5 gereden bij Volvo tijdens de factory tour en vond het niks ivm haar D3.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”