Hij was/is het wachten absoluut waard geweest! Vanmiddag lekker beetje "knutselen": sunblinds monteren, forum-sticker plakken, spullen weer in de auto leggen, kortom: een beetje "eigen" maken.
@Rob: maar wat voor een stuur! En niet van nieuw te onderscheiden hoor
ziet er wel gewelding uit zeg, succes met je opgelegde opa rijstijl. Dat zal niet meevallen.
Toyota Corolla 1.6 White my1984
Toyota Carina E 2.0XLD Dark Turquoise Metallic my1993
Mazda 626 Wagon 2.0DITD GLX Blue Metallic my1999
Volvo V70 2.4 Bifuel 140PK Black Sapphire my 2002
Austin Mini 850 de luxe Old English White my1967 XC90 2.4D5 Executive Lava Pearl my 2007
V70 2.0D3 Limited Edition my 2011
XC60 2.0T5 AWD Inscription my 2017
Koots, ik denk dat het wachten echt wel waard was hoor! Heb het nu pas kunnen lezen maar eh, echt een gave bak!! Super! Ik wens jou en je vrouw er heel veel plezier en veilige kilometers ermee! Maar nog een ding Mag ik een keer mee in je D5 ?
Beetje late reactie maar was erg druk. Wat een geweldige super bak heb je. Echt een heel erg lekker kontje met de nieuwe letters en in de mooie kleur. Dubbele uitlaten zijn super natuurlijk. Nu weet ik zeker dat we ooit eens een fotoshoot samen moeten doen. Zou erg leuk staan.
Hij is echt geweldig en de onthulling is erg leuk gedaan.
Heb je vannacht in je auto geslapen?
Je mag er trots op zijn.
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
De eerste 300 km staan erop, wat een auto!! Dat fluitje van de turbo als je je raampje open hebt, verslavend! Net even een betere shoot gedaan op een mooie lokatie in Arnhem, foto's staan hier.
En net mijn telefoonboek succesvol naar de auto over kunnen zetten. Ik kwam in het menu een functie tegen om niet alleen je telefoon aan je auto te koppelen, maar ook vice versa. Dat dus gedaan, waarna de auto ook verscheen in het lijstje van Bluetooth-apparaten (dat deed hij dus eerst niet). Daarna probleemloos alle contacten geselecteerd, en via bluetooth naar de auto verzonden. Systeem werkt super, mijn moeder dacht dat ik gewoon met de telefoon in de hand belde, terwijl ik toch echt lekker aan het toeren was..
Ingebouwde bluetooth telefoon is inderdaad fantastisch. Afhankelijk van het telefoontype is ook de ontvangststerkte op het scherm in de middenconsole te zien. Bij m'n Nokia zie ik dit wel (werk), bij m'n Samsung D900 niet.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue