Ik heb premium audio en heb dus midden op het dashboard een speaker. Hier zit een rooster boven met een premium audio logo. Dit logo wordt continu in de voorruit gespiegeld. Je bent tus tijdens het rijden iedere keer naar dat logo aan het kijken. Welke ****** plakt er een chrome logo boven op een dashboard??
Weet iemand of dit rooster ook vervangen kan worden door een rooster zonder dat logo? Oftewel heeft een V60 zonder premium audio ook een rooster in het midden zonder dit logo?
V60 PIH - bestelling, levering en kleur
-
- 2nd Gear member
Dat duurt lang. Ik ga wss dinsdag tekenen en aflevering gaat dan eind januari/februari worden.Cowdice schreef:De PIH met alle pakketten (behalve family line) vandaag besteld - levering mei/juni 2014 - leve de 7%!
Maar ik neem niet alle opties, alleen driver support en wat klein grut.
-
- 2nd Gear member
Zo geweldig is het geluid niet. Mag die loudness alsjeblieft uit. Een kijken wat dit gaat worden als het ingespeeld is.Thom schreef:Nee, alleen de PS heeft die middenspeaker. Vind het er wel 'premium' uitzien.
Geniet van het geweldige geluid en let op de weg ipv op een minuscuul logotje zou ik zeggen
-
- 2nd Gear member
Ik heb ook ps. De eerste paar dagen inderdaad veel te veel bas. Nu na 2 maanden en goed ingespeeld. Zeer goed geluid. Met de equlizer kan je het behoorlijk goed bij regelen. Helaas geen dts ondersteuning. Ik ben blij met ps.gebla schreef:Zo geweldig is het geluid niet. Mag die loudness alsjeblieft uit. Een kijken wat dit gaat worden als het ingespeeld is.Thom schreef:Nee, alleen de PS heeft die middenspeaker. Vind het er wel 'premium' uitzien.
Geniet van het geweldige geluid en let op de weg ipv op een minuscuul logotje zou ik zeggen
Volvo V60 PIH MY14 Saville Grey. Licht leer sport stoelen, donkere hemel. Met SCT
- Montalbano
- 3rd Gear member
Zojuist gebeld, hij is binnen! 16/12 aflevering.
V60 D6 my2014 - V60 T4 R-design my2018 -- XC40 P8 (in bestelling)
- Superfunky
- 5th Gear member
Misschien ff fotootje van je instellingen posten? Of een lijstje?Pvdveen schreef: Ik heb ook ps. De eerste paar dagen inderdaad veel te veel bas. Nu na 2 maanden en goed ingespeeld. Zeer goed geluid. Met de equlizer kan je het behoorlijk goed bij regelen. Helaas geen dts ondersteuning. Ik ben blij met ps.
-
- 3rd Gear member
Zit vast net zoals de rest van de logo's vast met wat lijm; gewoon laten verwijderen dus!gebla schreef:Ik heb premium audio en heb dus midden op het dashboard een speaker. Hier zit een rooster boven met een premium audio logo. Dit logo wordt continu in de voorruit gespiegeld. Je bent tus tijdens het rijden iedere keer naar dat logo aan het kijken. Welke ****** plakt er een chrome logo boven op een dashboard??
Weet iemand of dit rooster ook vervangen kan worden door een rooster zonder dat logo? Oftewel heeft een V60 zonder premium audio ook een rooster in het midden zonder dit logo?
V70 2.4 2000
V70 T5 2003 MY 2004
V60 PIH Summum 2013 MY '14
V70 T6 2008
V70 T5 2003 MY 2004
V60 PIH Summum 2013 MY '14
V70 T6 2008
-
- 2nd Gear member
Thom schreef:Je moet de bass iets terugdraaien en een soort 'smile' in de equalizer maken, dan is het een heel prima sound
De equalizer is ook de reden om voor premium audio te gaan. Ik heb nu met de sound draai knop de bass (-3 of -4) en treble (-1) terug gezet en volume van derde speaker op 0.
Met de equalizer vervolgens de laagste tonen op -4 en dan die ernaast op -3 vervolgens -2, en dan op -1. Hiermee is de ergste boom weg gehaald. Over een maandje na inspelen fine tunen.
De Smiley instelling maakt het loudness effect juist erger. Maar smaak verschilt!
-
- Starter
Ik rij eerst m'n huidige lease contract uit, maar ik heb m alvast besteld om zeker van levering te zijn. Van alle kanten wordt bevestigd dat - ondanks 7% - er nog steeds een run is op deze auto. Zal wel wennen worden lijkt me, komend uit een BMW 523i (f10) 6 cinders...Erik_van_H schreef:Dat duurt lang. Ik ga wss dinsdag tekenen en aflevering gaat dan eind januari/februari worden.Cowdice schreef:De PIH met alle pakketten (behalve family line) vandaag besteld - levering mei/juni 2014 - leve de 7%!
Maar ik neem niet alle opties, alleen driver support en wat klein grut.

- jvov60
- 4th Gear member
Ja graag. Ik zit ook te prutsen met de equaliser instellingen.Superfunky schreef:Misschien ff fotootje van je instellingen posten? Of een lijstje?Pvdveen schreef: Ik heb ook ps. De eerste paar dagen inderdaad veel te veel bas. Nu na 2 maanden en goed ingespeeld. Zeer goed geluid. Met de equlizer kan je het behoorlijk goed bij regelen. Helaas geen dts ondersteuning. Ik ben blij met ps.
- Mart van der Steeg
- 7th Gear member
- Contacteer:
Svala Hillegomjp-v60 schreef:wit parelmoer en gelijk na het ophalen de drive inn in.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold