rsnhakan schreef: Welkom terug Han! Ik moet die V70 nog eens komen zien, voordat je weer een opvolger hebtHeb je iOS 9.0.2 al geïnstalleerd?
![]()

rsnhakan schreef: Welkom terug Han! Ik moet die V70 nog eens komen zien, voordat je weer een opvolger hebtHeb je iOS 9.0.2 al geïnstalleerd?
![]()
Geluid?V50 R schreef: Erg fijne banden! Heb ze al een seizoen onder de auto gehad. Ook in de sneeuw veel grip gehad afgelopen winter. En slijtage viel me erg mee.
We gaan het beleven Hakan.rsnhakan schreef: Goede keuze vwb banden Han!
De Pilot Alpin 4 banden staan hier in de garage. Prima banden!Hans oet Twent schreef:We gaan het beleven Hakan.rsnhakan schreef: Goede keuze vwb banden Han!![]()
Nog steeds zwart?Hans oet Twent schreef:...V50 R schreef: Erg fijne banden! Heb ze al een seizoen onder de auto gehad. Ook in de sneeuw veel grip gehad afgelopen winter. En slijtage viel me erg mee.
Ik ben benieuwd hoe de band er in april uit ziet na zo'n 35/40K.
Mogen we die laatste opmerking nu met een cynische, sarcastische of serieuze ondertoon lezen?diesel01 schreef: Nürnberg is een superstad met erg gezellig publiek, we hebben ook nieuwe inzichten gekregen in de vriendelijkheid van bedienend personeel.
Op rechts inhalen staat in Duitsland zowat de doodstraf, maar netjes rechts rijden ho maar. Ook op 3-baanswege zonder tempolimiet zie je het: lekker rustig 100-120 op de middelste baan.....diesel01 schreef: Wat mij opvalt is dat in Dld tegenwoordig ook nur links gereden word terwijl hele gaten vrij zijn op rechts.
Ik voegde vanuit rechts in op links en werd door een Duitser bijna klem gereden met luid getoeter, waarna hij hem er rechts naast zette, 1 wijsvingertje omhoog en daarna even wijzend naar de dashcam was voldoende om hem tot inkeer te krijgen en hem duidelijk te maken dat alles word opgenomen.
Juist niet!!Quota schreef:Mogen we die laatste opmerking nu met een cynische, sarcastische of serieuze ondertoon lezen?diesel01 schreef: Nürnberg is een superstad met erg gezellig publiek, we hebben ook nieuwe inzichten gekregen in de vriendelijkheid van bedienend personeel.![]()
![]()
Vast wel maar zodra men het rijbewijs heeft gehaald wordt deze informatie heel snel vergeten.Fulaks schreef: Dat midden- en links rijden is zeer ergerlijk en verlaagt drastisch de capaciteit van de weg, waardoor files ontstaan. Wordt dat dan in de rijopleiding niet meer aangeleerd ?