Bijna nieuwe V70 D4 Inscription gekocht

Gesloten
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Walter schreef: en toch zat ik op eea manier dit gespannen te lezen, maf he...
Hahaha....
Hij blijft!
Omdat ik niet heel tevreden ben met het leer onderhoudssetje van Volvo, gisteren ook de good old Gliptone Liquid Lether uit de kast getrokken om de vouwtjes die in het geventileerd soft leder te voorschijn komen te voeden.
Wat is dat gaaf spul, even op de pad een beetje uitsmeren zodat de gaatjes van het leder niet vol gesmeerd worden en smeren maar, vouwen trekken nagenoeg helemaal weg, voortaan elk kwartaal even doen.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
jalex_h
6th Gear member
Berichten: 2748
Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
Locatie: Midden nederland

Mooi verhaal. Of het een verstandig besluit is, is natuurlijk niet aan mij om te beoordelen maar je bent in ieder geval weloverwogen te werk gegaan
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019

Huidig: XC60 Essential Fusion Red

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Gebruikersavatar
BlackcurrantV70
7th Gear member
Berichten: 8499
Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
Locatie: Tussen EBBR en EBAW

Tja ik vond de XC60 ook een veel te stugge bedoening voor mij, komende uit een V70N.

Toen ik dan ging proefrijden in de XC70 was het alsof ik op een vliegend tapijt over de weg zoefde, bochten scheuren kan niet met de XC70 zoals dat wel kon met de XC60, maar het mega comfort is meer mijn ding.
Verbruik van de XC70 is een halve liter minder per 100km dan de XC60, ook mooi mee genomen.

Onlangs een dag een S90 D4 GT8 mee gekregen e zelfs die was stugger dan de XC70, dus als de XC70 ooit aan vervanging toe is, heb ik een probleem...

Een V60CC kan misschien een mogelijkheid zijn, maar daar heb ik nog niet mee gereden, zal zeker wel stugger zijn dan een XC70.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

De V60cc vond ik van binnen te krap, ik had het idee dat het dak op mij af kwam.
Ook heb ik even achter mijzelf gezeten maar toen ik uitstapte moest ik mij voet op een rare manier achter de b stijl weg halen.
Ik ga voor mijn volgende auto wachten op het nieuwe dna van Volvo.
En dit verbruik gaan we niet halen met een D5 awd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door diesel01 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33123
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ik vind zo'n V60 CC wel heel gaaf hoor, lekker stoer ding, maar ja dan lijken er hier bijna twee dezelfde auto's op de oprit te staan. Ook beetje stom. Maar zo'n 2 jaar oude witte XC60 R-Design, daar mogen ze me wel echt voor bellen hoor.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

10k afschrijven in 4 maanden gaat natuurlijk nergens over Paul.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33123
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Dat had ik gemist, nee dat gaat nergens over! Nee ik wil gewoon ruilen ;-)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
Hans oet Twent
8th Gear member
Berichten: 10635
Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
Locatie: Twente

diesel01 schreef:
Hans oet Twent schreef:
diesel01 schreef: Spijt is een groot woord, soms wil je eens wat anders.
Wel..... Pleeg een telefoontje naar de leverende dealer. Leg uit wat je mist en vooral wat je wil. Leg er een zoekopdracht neer en ga samen naar de oplossing op zoek die voor alle partijen voldoening brengt... toch?
Grappig Han.
Mijn vrouw zat vorige week donderdagavond op gaspedaal met het filter op XC60 AWD.
Bij Broekhuis in Emmen stond/staat een witte oceanrace helemaal full option met D5 215pk.
https://www.broekhuis.nl/volvo/auto/vol ... 898028375/
Afijn, vanmorgen om 10:00 in Emmen aanwezig, dat betekend dus de N31 af wat dus heerlijk is met de D4 GT intelligent safe, gemiddeld verbruik op standje maximaal achter een vrachtwagen met 90km/h is 4.5l/100km.
Daar aangekomen stond de V60cc D4 5cilinder klaar met daarnaast de desbetreffende XC60, de V60cc viel eigenlijk al af vanwege het ontberen van optie's die wij nu wel hebben.
De XC60 hebben wij mee gehad om proef te rijden, super vriendelijke mensen bij Broekhuis in Emmen, allemaal met een Volvo hart.
Vanuit een super comfortabele V70 naar een toch wel stugge XC60, de D5 was direct vertrouwt en ook de sportstoelen zaten perfect, beter dan de stoelen van de V70.
Het stugge karakter vind je terug in het sturen, je moet best aan het werk om hem de bocht om te krijgen, maar ook het onderstel met 18" velg/band is zeer "communicatief".
Desondanks hebben wij een voorstel gedaan omdat de XC60 meer onze auto is, afgelopen maart een dikke deal gedaan en ondanks dat we afschrijving hebben gedaan mag dat niet het meeste zijn.
Eenmaal op de terugweg, de 34 richting Grunn, viel toch direct het comfort weer op van de V70.
Wederom de radar op maximaal in een rijtje auto's mee tuffen met de rest, sublime FM op de DAB+, dakje op kantelstand, kilometers maken.
Thv Gieten telefoon in de auto van de mensen in Emmen, er was nog een gegadigde zaterdag geweest en na telefonisch contact met deze partij kwam men met een voorstel naar ons toe.
Er moest 4k meer betaalt worden dan wat ik had aangegeven wat we maximaal wilden toegeven, dat moest achteraf gezien zo zijn geweest wat de huidige V70 staat qua comfort dik boven de XC60.
Gemiddeld verbruik staat nu op 5.8/100km, iets wat met de XC60 alleen maar bij dromen blijft.
De V70 blijft, gaspedaal word nu weg "genoord Korea" zodra ik/wij proberen contact te maken, wanneer straks de nieuwe V60 uitkomt gaan we die bekijken, geheid dat die ook in D4 vea AWD komt maar dan met de GT8 en een wat vriendelijker verbruik dan de D5 5 cilinder.
De D5 5 cilinder met GT6 is toch veel minder verfijnd dan onze huidige D4 GT8, die echt lekker zuinig is.
Dit was Brandpunt!
Mooi verhaal! Je hebt gewoon een hele dikke V70. Een auto die het gewoon geweldig doet. Nu heb ik slechts een instappertje vd V70 en geen dikke wielen, geen leer, geen roofrails, geen adaptieve toestanden, geen digitaal dashboard, geen automaat/GT... maar wel een V70! En ik kan je melden dat de km er tegenwoordig op vliegen. En nog steeds donders blij mee!
Enniehow blijf nog even genieten van jouw V70. En wil je hem wat stugger hebben dan schroef er een ander stugger veerpakket onder, haal hem iets naar beneden en stop nog meer DNA van jouzelf in deze V70...... Ga je blij van worden.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Ik heb eerst een akkoord om te kijken wat het kost om het kras gevoelige hout te swipen voor de matte, in onze ogen, veel mooiere variant.
En verlagen betekend ook vaak dat de niveauregeling eruit moet...
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
edraket
7th Gear member
Berichten: 8634
Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
Locatie: Haarlemmermeer

Heel goed dat je een proefrit hebt gedaan, dan wordt glashelder wat je wilt en wat niet. Als je twijfelt: niet doen!
Je hebt een fantastische V70 met de juiste opties. Je wint wat, maar je gaat ook altijd wat laten als je over stapt naar wat anders. en dat laatste is je nu helder geworden. Verstandig besluit, en nu weer genieten van die prachtbak!
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85

V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

edraket schreef: Heel goed dat je een proefrit hebt gedaan, dan wordt glashelder wat je wilt en wat niet. Als je twijfelt: niet doen!
Je hebt een fantastische V70 met de juiste opties. Je wint wat, maar je gaat ook altijd wat laten als je over stapt naar wat anders. en dat laatste is je nu helder geworden. Verstandig besluit, en nu weer genieten van die prachtbak!
Idd, de mindset in de V70 moet anders.
Wij hebben nu een auto die, zoals wij hem gebruiken met woon/werk, 1x in de 14dagen getankt moet worden.
Ik koop er nog een set Sleipners bij voor de wintermaanden met een set Alpin5, rubberen matjes van Leo zijn oude V70 zijn inmiddels binnen.
Over 2 of 3 jaar gaan we eens kijken naar een V60 D4 met awd.
Overigens snap ik nu de mensen die de XC60 te stug vinden, de auto van gister stond op 18" Pirelli en dat was mij meer dan hard genoeg.
Het verschil in setting word gemaakt door het fourC systeem die ik op de vorige XC60 had, de standaard instelling van de XC60 van gisteren was te vergelijken met Advance op de fourC.
Met dit verschil dat je fourC zelf kunt regelen en de Oceanrace en Rdesign hebben het std "sportieve onderstel.
Ik ben ook tijdens de proefrit op zoek geweest naar settings om de stuurbekrachtiging te regelen, ook deze was niet aanwezig waardoor je het stuur stevig moest vastpakken in langzame bochten.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
Fredhead
Geartronic member
Berichten: 27365
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Soms weet je na een verandering pas wat je mist.
Ook hier blijft het kriebelen en gaan we als die aanhouden en we meer tijd hebben ook gewoon eens proefrijden.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33123
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ohw je hebt dat hout, is bij mij gewisseld gelijk :)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
Millimetervreter.
5th Gear member
Berichten: 1339
Lid geworden op: 21.02.2015 - 12:59
Locatie: Oegstgeest

Mooi verhaal en een zeker weloverwogen en meer dan begrijpelijk verhaal.
Ik persoonlijk zou dan weer gelijk verliefd worden op de roffel van de D5 ipv het (in mijn ogen veel mindere) geluid van de D4, dat zou voor mij een doorslaggevende factor kunnen zien (Petrolhead).
Qua glans hoef je de V70 niet weg te doen :).
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Millimetervreter. schreef: Mooi verhaal en een zeker weloverwogen en meer dan begrijpelijk verhaal.
Ik persoonlijk zou dan weer gelijk verliefd worden op de roffel van de D5 ipv het (in mijn ogen veel mindere) geluid van de D4, dat zou voor mij een doorslaggevende factor kunnen zien (Petrolhead).
Qua glans hoef je de V70 niet weg te doen :).
Klopt, maar ik heb vanaf 09 de roffelende 5 cilinder diesel gehad waarbij de S60 ook ultra zuinig was, de daarop gekochte V70 en XC60 waren zuipschuiten die er voor zorgde dat we elke week aan de pomp stonden.
Het is best verhelderend om wel de luxe maar niet direct de vroegere bijbehorende brandstofkosten te hebben die gewoon voor de prive op de zaak gaan.
Ik moet trouwens zeggen dat Volvo in de XC60 OceanRace die wij hebben gereden er alles aan had gedaan om juist de roffel niet te horen, dat was bij mijn D5 185pk wel anders die roffelde naar lieve lust wanneer je hem doortrok.
Beide auto's hadden security line met gelamineerd glas.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
MN-NL
5th Gear member
Berichten: 1516
Lid geworden op: 20.12.2010 - 13:45

Ook ik ben na 4x 5cyl V70 (3x diesel) nu in een vergelijkbare D4GT aangekomen. Ik moet zeggen dat de motor, en de auto als geheel trouwens, mij meer dan goed bevallen na nu 33 tkm. De prestatie van de motor, icm de 8-bak, is heerlijk. Ok geluid is niet wat het was maar tov de voorgaande, buitengewoon prettige en vertrouwde, XC met D5GT uit 2004, is de vooruitgang toch wel enorm. Ik mis het stoere een beetje, de hogere instap met overzicht. Maar de automaat is zoveel verbeterd tov de 5 bak uit de XC. Ik rij heerlijk dus...en omdat het gezien de km's lease moest zijn is dit ook het maximum haalbare. Wat een straf ;-)

Voor straks ben ik eveneens benieuwd naar de nieuwe V60 maar ik heb nog een 3 jaar voor de boeg naar het zich laat aanzien....en die ga ik met gepaste grijns rijden!
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Jij verwoord precies waarom wij maandag hebben gekeken naar de XC60, de hogere zit met de keus of we via het asfalt of modderig zandpad naar onze bestemming willen rijden misten wij ook een beetje.
Maar woon/werk is 100% asfalt en daar word de V70 voor gebruikt.
Vandaag na een koude nacht voor het eerst voorruit verwarming even aangehad, dat zijn de optie's die er toe doen, direct helder zicht.
Standverwarming straks is ook zo'n optie die goud waard is.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
DB200
6th Gear member
Berichten: 3721
Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00

10k afschrijven in 4 maanden gaat natuurlijk nergens over Paul.
Dit is absurd. Blijkbaar hadden ze die andere klant al in de ja-stand en ben jij gebruikt om die andere klant zover te krijgen. Mijn ervaring met Broekhuis is dat ze stevig geprijsd zijn en er weinig te onderhandelen valt. Dit ligt natuurlijk aan mij maar dit voorbeeld bevestigt mijn perceptie wel.

M.i. de juiste keuze om bij zo'n mooie V70 te blijven. En anders zet je "gewoon" geventileerde XC60 stoelen in jouw V70. Voor 10 mille kun je een hoop doen :D
De AWD merk je niets van omdat hij onderhuids bezig is.
In de noordelijke regio is veel landbouwverkeer op, trekkers die zichtbaar maar ook onzichtbaar rommel op de weg gooien.
Daar heb je wel een punt. Je zult niet de eerste zijn die tijdens de bietencampagne van de weg afraakt .... Die bietencampagne begint trouwens volgende maand weer.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Dat was ook een beetje het verhaal, we hebben iemand voor de XC60 waar we contact mee willen hebben.
Ik had even een opzetje gemaakt van de totale investering die wij in maart hebben gedaan en daarna achteraf nieuwe 18" velgen+banden+glaslak, achterspoiler, stuuruitslag begrenzers, hondenrek+kofferbak beschermer, professioneel ramen tinten.
Daar kwam een totale prijs uit voort en daar ging voor ons max 1500á2k bij om de deal te maken, in de ogen van de mannen moest er €5800 bij om de XC mee te nemen en hadden ze een probleem gehad wanneer wij terstond ja hadden gezegd wat ik ben er van overtuigd dat toen ze ons belden de auto al was verkocht aan de andere partij.
Let wel, de XC was 1.5 jaar ouder dan de V70 en had 13k meer gelopen...
Het had zo moeten zijn en deel je mening qua verkoop bij Broekhuis, ik heb nog nooit een deal kunnen maken voor de verkoop van een auto maar wel herhaaldelijk geprobeerd.
Er zat letterlijk duizenden euro's verschil tussen broekhuis en een andere Volvo dealer, ook klanten van mij die Volvo rijden hebben deze ervaring.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21176
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

De saga gaat verder..
Op dit moment hebben we Dark Walnut als inlay, in onze ogen wel erg glimmend en kras gevoelig.
Er zijn wel een aantal keuzes, en zit zelf te denken aan Modern wood omdat dit niet gelakt is.
Maar ook een inlay zonder hout is een mogelijkheid.
Laat de adviezen maar komen.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gesloten

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”