Onder het mom je leeft maar 1x gisteren een proefrit gemaakt in een XC70 D4 awd uit 2015.
Zoals wellicht al een beetje tussen de regels is door te lezen heeft mijn vrouw geen "wauw" gevoel met de auto en mis ik in de algehele V70 het solide van een XC met AWD.
Direct in de eerste meter met de XC70 was het mij duidelijk dat de hele auto rijdt zoals hij eruit ziet, solide met hooftletters.
Mijn vrouw vond de XC70 altijd al de auto die haar het meeste aansprak terwijl ik hem vooral duur en groot vond.
Met de partij in Urk moesten wij erg veel afschrijven vandaar dat ik weer met Hooftman heb gebeld met de vraag of men op zoek wil gaan naar een XC70 D4 of 5 met awd.
In de auto waar wij mee hebben gereden was nergens iets te horen in onderstel of interieur, ook de 5cilnder was weer beschaafd aanwezig.
Met een boel geluk lopen de mensen van Hooftman tegen een mooie My14 of 15 aan met een nette kmstand en wat lekkere extra's en stappen we binnenkort over in een XC70.
Ovrigens niet eerder dan dat we hem zelf gereden en geproeft hebben

de V70 is de eerste en laatste auto die wij ongezien hebben gekocht.
Niet omdat het aan de dealer heeft gelegen, de V70 was alles wat de dealer heeft belooft, maar meer omdat wij bij het proefrijden wellicht serieus hadden afgevraagd of we de stap van de XC60 naar een V70 hadden moeten zetten.