------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw 2017 XC60 mooi wit is niet lelijk 2011 Burton 2009 XC70 OR: kan het nog mooier? 2006 S80 XZ-NF-90: style and safety 2005 Saab 9-3 ('98 ) 1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson 1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig 1984 340 D (rood): Mijn eerste
Vergeet ik bijna nog te vermelden: alles om mijn Volvo stralend te laten glimmen, van Meguiar's:
- NXT Car Wash
- Gold Class Clear Coat Liquid Wax
- Water Magnet Drying Towel
- Supreme Shine Microfiber
- High Tech Applicator Pad
Richard
Volvo V70 T5 - 2000, standkachel, iMIV, achterspoiler, Pegasus 17 inch
Een hagelnieuw set Velgen 6,5x16 inch type Meteor. Orgineel Volvo en bij de dealer, voor een schijntje. € 125,- excl BTW per stuk.
Volvo ruimt haar zomervelgen op voor de winteraktie eraan komt en levert spectaculaire aanbiedingen op.
Ze staan werkelijk prachtig.
De Perfo velgen staan nu te koop op marktplaats en volvo-Plaza.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
M@rcel schreef: Besteld op Internet en door een plaatselijk garagebedrijf laten monteren.
Ik ben erg benieuwd hoe ze het doen
goed bevallen zo via internet bestellen?
ben ik tzt ook van plan te doen namelijk. scheelt behoorlijk in aanschafprijs geloof ik.
Ja, prima. Geen probleem. Je kunt op de website zoeken naar een bedrijf bij jou in de buurt om de banden te laten monteren. Zelf heb ik gewoon een kleine garage om de hoek gevraagd om dit te doen, kostte me 10 euro per band (de- en monteren / balanceren / ventiel vervangen / oude banden afvoeren)
En een volvo-forum houder zo te zien Ziet er weer goed uit, zeker die luxe uitvoering.
MY2008 Chameleon Blue V50 1.8F Kinetic (Dynamic?) former Company Car of Volvo Sweden
MY2015 Chrystal White Metallic V60 Nordic+ T5 GT8 Summum Intellisafe Line & Security Line Full Options
De Volvo-forum houder was eigenlijk voor de achterkant, maar daarvan kreeg ik 1 schroef niet goed los en had geen zin om op straat mijn achterklep te demonteren...
Overigens schrok ik wel dat de verkoper mij adviseerde de platen goed vast te schroeven. Ik heb ze in Rotterdam gekocht en daar worden ze zeer regelmatig gestolen... Het moet niet gekker worden!
Richard
Volvo V70 T5 - 2000, standkachel, iMIV, achterspoiler, Pegasus 17 inch