lpg eruit, of auto eruit
- MaGNeT
- 3rd Gear member
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 14.02.2007 - 21:23
- Locatie: Friesland
Jongens, lief zijn!
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20838
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Goed. NU GEEN GESPAM tussen Ludo en Flash meer.
GEDRAAG JULLIE.
Een waarschuwing is onderweg.
GEDRAAG JULLIE.
Een waarschuwing is onderweg.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
hahahahahaha
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18.08.2006 - 22:09
- Locatie: Den Haag
Misschien kunnen we hier iets van leren:
Namreh: Als je een probleem hebt, start je eigen topic. Verwijs naar andere topics als je wilt, maar rakel niet andermans oude threads op.
Succes in elk geval met je probleem, hopelijk is het snel opgelost!
Flash en Ludo: Jullie lijken beiden veel kennis te hebben van gassystemen, en zijn ongetwijfeld nuttige en gewaardeerde leden daarom. Maar gezien jullie eerste post (na die van Namreh) moeten jullie beiden nauwkeuriger lezen
En ik bedoel dit niet om iets op te rakelen, maar om aan te geven dat het o zo makkelijk is iets over het hoofd te zien, en dat je daar iemand niet meteen mee voor het hoofd hoeft te slaan. Wat mij tot de volgende schuldige brengt:
hammer_rites: Mijn posting was te kortaf waardoor Flash geirriteerd raakte. Excuses daarvoor. Ik had mijn mond moeten houden, of anders Namreh netjes moeten verzoeken zijn eigen thread te starten, al dan niet via een pb. En op een vriendelijkere toon. En misschien had ik dit bericht niet moeten posten...
Mijn eigen gasinstallatie doet het trouwens nog steeds prima.
En nu: Allemaal opzouten uit mijn thread!
Namreh: Als je een probleem hebt, start je eigen topic. Verwijs naar andere topics als je wilt, maar rakel niet andermans oude threads op.

Flash en Ludo: Jullie lijken beiden veel kennis te hebben van gassystemen, en zijn ongetwijfeld nuttige en gewaardeerde leden daarom. Maar gezien jullie eerste post (na die van Namreh) moeten jullie beiden nauwkeuriger lezen

hammer_rites: Mijn posting was te kortaf waardoor Flash geirriteerd raakte. Excuses daarvoor. Ik had mijn mond moeten houden, of anders Namreh netjes moeten verzoeken zijn eigen thread te starten, al dan niet via een pb. En op een vriendelijkere toon. En misschien had ik dit bericht niet moeten posten...
Mijn eigen gasinstallatie doet het trouwens nog steeds prima.
En nu: Allemaal opzouten uit mijn thread!

'98 940 LPT estate
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: 10.09.2005 - 12:07
Ik heb dit draadje met veel interesse gelezen en kon het allemaal met veel waardering volgen tot het gehakketak, want toen raakte ik de draad kwijt.
Dus Hammer_rites kun je nog eens vertellen wat de oplossing was van je probleem?
Wil je ook verklappen hoever je al richting de 300 pk bent gekomen?
groetjes
Ruud
Dus Hammer_rites kun je nog eens vertellen wat de oplossing was van je probleem?
Wil je ook verklappen hoever je al richting de 300 pk bent gekomen?
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03.03.2008 - 22:38
- Locatie: Eindhoven
Sorry dat ik even gebruik heb gemaakt van (jou) draadje maar het sloot perfect aan op mijn probleem en heb dus blijkbaar ook gelijk de juiste mensen aangesproken voor dit probleem.
Het is overigens nog niet verholpen onderzoeks kosten zijn 40 euro en als ze het inlaatspruitstuk gaan ligten nog eens € 240,- dan komen er de injectoren er nog bij a € 90,-/stuk plus het gas filter waar erg vaag over gedaan wordt.
Al met al een hele hoop geld en het is niet gezegt dat het dan opgelost is.
ik denk dat ik nog maar wat verder ga lezen op forums en nog maar wat vragen ga stellen op er zelf achter te komen wat het is.
Gr. Herman
Het is overigens nog niet verholpen onderzoeks kosten zijn 40 euro en als ze het inlaatspruitstuk gaan ligten nog eens € 240,- dan komen er de injectoren er nog bij a € 90,-/stuk plus het gas filter waar erg vaag over gedaan wordt.
Al met al een hele hoop geld en het is niet gezegt dat het dan opgelost is.
ik denk dat ik nog maar wat verder ga lezen op forums en nog maar wat vragen ga stellen op er zelf achter te komen wat het is.
Gr. Herman