wie zal de eerste eigenaar zijn van een nieuwe v50 MY 2008

Geleverd vanaf 2003
Poolrev
5th Gear member

patrice schreef:hallo, spijtig genoeg krijg ik er de foto's van mijn nieuwe v50 er niet op!!
Mail ze maar, dan zet ik ze wel online voor je :wink: .
Edgar
5th Gear member

De eerste 100 km gereden met mijn V50 MY08... super!!
Ben een eRRug tevreden mens.

Maar mijn echte ervaringen zal ik naar wat meer KM's delen.
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
patrice
3rd Gear member

hallo poolrev, ik wil je graag een paar fotos sturen, maar naar welk adres mag ik dat dan doen??
alvast bedankt
patrice
Poolrev schreef:
patrice schreef:hallo, spijtig genoeg krijg ik er de foto's van mijn nieuwe v50 er niet op!!
Mail ze maar, dan zet ik ze wel online voor je :wink: .
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
Herror
2nd Gear member

Mensen!!! waar blijven de foto's!????????????
patrice
3rd Gear member

ik wacht op de nodige uitleg om ze online te plaatsen!
Herror schreef:Mensen!!! waar blijven de foto's!????????????
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
NOS
7th Gear member

www.imageshack.us
resizen naar 800*600
hotlink for forums (1)
Edgar
5th Gear member

En ik heb nog géén foto's gemaakt... veels te druk met rijden :D
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
patrice
3rd Gear member

en Edgar,... ook een gelukkig mens zo te horen...
heb je de foto's van de mijne al gezien ondertussen, wat vind je ervan??
tussen twee testritjes moet je er ook is foto's van nemen he, zo kunnen we nekeer gaan vergelijken hé... t amusement verder !! :P
Edgar schreef:En ik heb nog géén foto's gemaakt... veels te druk met rijden :D
Edgar
5th Gear member

Tuurlijk Patrice heb ik jouw foto's bekeken!

Mooie auto hoor!

Ik wil iid wel wat foto's maken... maarrr het regent zo hard hier! Balen man... hij is al vies :(

Ik moet trouwens zeggen, de 1.6D valt mij niet tegen.. hij moet even op gang komen maar dan pakt hij ook goed op!
Maar een paar extra PeeKaa's wil ik er zeker wel bij hebben hoor.

Ook moet ik nog even wennen aan de regensensor, die van mijn Audi vond ik egenlijk prettiger, je moet deze elke rit op nieuw aanklikken... Parkeersensoren werken perfect, zelfde als de Audi...

Ik heb ook géén spijt van de kleuren combinatie.. het leder vind ik erg mooi van kleur in combi met de zwarte auto en de donkere velgen.

Foto's komen echt nog wel :D

BMW 120i
patrice
3rd Gear member

ja edgar, vies weertje hé, heb ze deze morgen ook haar eerste wasbeurt gegeven, ze zag er al meer bruin uit dan grijs, maar nu is ze weer blinkend en opnieuw gereed voor een dagje testrijden! :P
heb nu op 4 dagen al 350 km gereden met een gemiddeld verbruik van 7.2 liter, wel weinig autosnelweg, maar aangename kleine baantjes!
Edgar schreef:Tuurlijk Patrice heb ik jouw foto's bekeken!

Mooie auto hoor!

Ik wil iid wel wat foto's maken... maarrr het regent zo hard hier! Balen man... hij is al vies :(

Ik moet trouwens zeggen, de 1.6D valt mij niet tegen.. hij moet even op gang komen maar dan pakt hij ook goed op!
Maar een paar extra PeeKaa's wil ik er zeker wel bij hebben hoor.

Ook moet ik nog even wennen aan de regensensor, die van mijn Audi vond ik egenlijk prettiger, je moet deze elke rit op nieuw aanklikken... Parkeersensoren werken perfect, zelfde als de Audi...

Ik heb ook géén spijt van de kleuren combinatie.. het leder vind ik erg mooi van kleur in combi met de zwarte auto en de donkere velgen.

Foto's komen echt nog wel :D
Poolrev
5th Gear member

patrice schreef:hallo poolrev, ik wil je graag een paar fotos sturen, maar naar welk adres mag ik dat dan doen??
alvast bedankt
patrice
Ik was een weekend weg, mijn excuses...
Maar ik zie dat 't je ondertussen al is gelukt. En het is een prachtbak! :thumbup:

Alleen zou ik persoonlijk wel voor Volvo wielen zijn gegaan :wink: .
hain
1st Gear member

Die van mij heb ik al opgehaald bij mijn volvo dealer op 12 Juli 2007. Heb nu al 980 km al ingereden. Het blijft toch een mooie auto te zien en rijdt ook zo. Subliem! Ik geniet elke dag om erin te rijden. Vrouwtje lief rijdt helemaal niet dus zal ik de enige zijn die ervan zal profiteren. Achter dak spoiler inmiddels laten plaatsen en ziet nu echt heel mooi uit. Helaas kon ik geen High premium ( audio ) meer achteraf laten monteren. Die moet je direct erbij bestellen als je een v50 aanschaft. Jammer! Maar ...van de rest! Bent heel happy met dit nieuwe exemplaar.

Volvo V50 1.8 Edition 1 ( my 2008 ) Titanium Grey Pearl
BG_V50
2nd Gear member

Gisteren bijna op mijn voorligger geknald,

stond aan rood licht en aan overzijde stonden twee V50-ers, een my07 en een neiuwe MY08 erachter,

door de gril dacht ik dat er een C30 achterstond, was dus de nieuwe V50.

Ik maar staren, groen en ik dacht dat ik daar alleen stond met een rij acher me, dus effe opt knopje gedrukt en toen merkte ik pas dat de rij voor me pas bewoog, gelukkig werken die remmen perfect.

Voorkant ziet er door de gril wat beter uit, maar die achterlichten moeten toch nog wennen, ik vond net dat ronde erin zo mooi.
SaberOne
1st Gear member

De mijne is besteld, en ik mag tot week 42 wachten.
Bart
8th Gear member

Zo, da's een pittige wachttijd! Heb je een bijzondere uitvoering besteld?
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
SaberOne
1st Gear member

Koots schreef:Zo, da's een pittige wachttijd! Heb je een bijzondere uitvoering besteld?
Nope een V50 Edition II, Black Sapphire, Oak inleg, Zaurak Diamond Cut velgen, en een iPod connector (als die nog geleverd worden).
MartijnP
2nd Gear member

Welke bekleding? Heb vrijwel dezelfde uitvoering met nog wat toeters en bellen. Mooi!!!

Weird dat de levertijd ineens wat langer is.. De mijne is begin juli besteld en zou als t goed is 1e week september geleverd worden... All I know. Welke motor SaberOne?

En Edgar.. Nog altijd happydepappy met je opgefokte v50? :)
Vorige wagen: Audi A4 1.9TDI (130pk)
Huidige wagen: Volvo V50 2.0D MY08 | Blackstone Solid | Edition II | Edition Plus | Family Line | Interieur Offblack | Leder Offblack | Nordic Light Oak |17"; Zaurak Diamond Cut | Adaptive Bi-Xenon | High-Performance Audio | iPod Connector | Parrot 3100
SaberOne
1st Gear member

MartijnP schreef:Welke bekleding? Heb vrijwel dezelfde uitvoering met nog wat toeters en bellen. Mooi!!!

Weird dat de levertijd ineens wat langer is.. De mijne is begin juli besteld en zou als t goed is 1e week september geleverd worden... All I know. Welke motor SaberOne?
Offblack lederen bekleding en een 2.0D motor. Ik vind het ook een bizarre levertijd, ik ging uit van 10-11 weken. Maar dit is volgens mij eerder 13-14 weken.

Welke extra toeters en bellen heb jij besteld?
MartijnP
2nd Gear member

Kheb n gezin, dus ben voor de family line gegaan (oa geintegreerde kinderzitjes).. Verders 20.d, iPod optie (grrrr) en Edition Plus (xenon, alarm) en houten console..

Ik ga ervan uit dat ik het geld van de iPod optie terugkrijg (ff kieken hoe ze dat gaan doen met de cataloguswaarde ivm bijtelling). Was 420,00 euro geloof ik. Wil daarvoor in de plaats een Parrot 3200 laten plaatsen die al klaar ligt. En dan koop ik zelf wel zo'n converter voor 30,00 euro die weer mooi in je aux past.. Schijnt goed te werken en lees net dat de AUX ingang heel mooi onder de middenconsole zit.. Ben benieuwd!
Vorige wagen: Audi A4 1.9TDI (130pk)
Huidige wagen: Volvo V50 2.0D MY08 | Blackstone Solid | Edition II | Edition Plus | Family Line | Interieur Offblack | Leder Offblack | Nordic Light Oak |17"; Zaurak Diamond Cut | Adaptive Bi-Xenon | High-Performance Audio | iPod Connector | Parrot 3100
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

SaberOne schreef:
MartijnP schreef:Welke bekleding? Heb vrijwel dezelfde uitvoering met nog wat toeters en bellen. Mooi!!!
Offblack lederen bekleding en een 2.0D motor. Ik vind het ook een bizarre levertijd, ik ging uit van 10-11 weken. Maar dit is volgens mij eerder 13-14 weken
Gaan jullie niet op vakantie dit jaar?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”