eddy3 schreef:Beste Peter-V70:Tot hiertoe bij mijn weten is er niemand in staat de begrenzer te verwijderenvan de laatste generatie S80-V70 ,2.4d en D5.Heb mezelf bij men dealer ook laten beetnemen door 2.4d te kiezen ipv D5! Nu zit ik er natuurlijk mee,met een top van ocharme 215 op de teller!Rica verzekerde me dat ze er gingen naar zoeken,maar tot hiertoe is dit een vage belofte gebleken,heb er niks meer van gehoord!Heb alles gedaan wat mogelijk was,om dit te wijzigen,zelfs andere tuner aangesproken,met als resultaat ECU om zeep!!Ecu van nieuwe generatie mag in GEEN geval uitgenomen worden,daar ie anders steeds foutmeldingen geeft,en de wagen in kwestie imobiel is.Best zou U hierover(begrenzing verwijderen)Rica nog eens aanspreken,in geval van nieuws hierontrend zou U het ons hier dan willen meegeven??Alvast bedankt!!
Mijn auto is door Fasttech onderhanden genomen. Maatwerk en begrenzer is weggenomen op snelheid (niet rode toerengebied!!).
Na mijn Peugeot debacle is Volvo mijn merk, wat een zalige auto.
Als de telefoon het goed gaat doen (HTC Touch Pro) dan heb ik geen klachten. En wat een ontzettende fijne en stille motor. Een tevreden ambassadeur!
V70 Fasttech maatwerk +220 pk 2.4D5 kinetic profesional pack + full pdc MY2009 oyster grey electrische achterklep privacyglass rondom 2 brillenhouders 5 sunblinds familiyline audioline estateline trekhaak ipodcable bagage separatie systeem
Volvo V70 2.4D
Peugeot 2.0 HDI SW
Volkswagen passat 85kw
Seat Toledo 81kw