V50 T5 gekocht

Geleverd vanaf 2003
Mathijs T-4
3rd Gear member

haha.. beetje happen kan leuk zijn..

tja bewuste keuzes gemaakt, dan maar wat minder inkomen, maar als er thuis niets is dan heeft werken ook geen nut..
ik werk om te leven, niet andersom, dat is zonde.
als ik zie hoe de kleine (nu 6mnd) elke dag groeit en ontwikkelt is dat iets dat ik voor geen goud wil missen, dus heb ik mijn prio's goed gesteld.

met 28 heb je ook niet te klagen, of ik dat binnen 2 jaar haal.. ik doe mn best haha.

we hebben t topic verdomd lekker vervuild, sorry asta!
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
asta
5th Gear member

Hee stelletje forum vervuilers!
Laat ik nu 2 kleine meiden hebben van 3,5 en een van 10 weken !
Heb denk ik ook niet te klagen gezien de rijkdom die ik bezit in de vorm van deze twee kleine meiden.
Wat betreft een V50 t5 is allemaal maar materieel en vervangbaar, ik hecht er in die zin geen waarde aan dat als het er morgen niet meer zou zijn ik er geen nacht over wakker zal liggen.
Geniet van het leven is mijn motto en des te harder je je best doet des te luxer je kunt leven.
Zoek voor jezelf een middenweg en wees tevreden met wat je hebt, we hebben het hier in het westen allemaal veel te goed wat dat betreft.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Mathijs T-4
3rd Gear member

amen, yes we can...

;-)
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
asta
5th Gear member

Ik heb zojuist de aankoopbon van de eerste eigenaar per fax binnengekregen.
Het is dus een V50 Kinetic Geartronic T5 met:
- Mobilityline
- Winterline
- Leder Off Black
- Metalic / Pearl lak

Hij heeft de stootlijsten laten meespijten.
Sportstuur + pook laten vervangen
S40 Grille laten monteren
Bodykit laten spuiten
Nokia Carkit laten inbouwen bluetooth (die gaat er als eerste uit).

Als ik dan de prijs zie wat hij ervoor betaald heeft toen, daar had ik hem toen niet voor aangeschaft in ieder geval.
De auto kost kaal: € 41.260 en heeft onderaan de streep incl. € 3200 korting gekost € 49.162

Wel grappig trouwens, ik kijk even op het adres waar de offerte op gemaakt is en zie dat hij deze ook te koop heeft staan.
Misschien daar ook maar even kijken of het iets is voor ons ! (-;
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Mathijs T-4
3rd Gear member

leuk om de aankoopbon te hebben, ik heb hem ook opgevraagd, ben toch nieuwsgierig naar hoe&wat.. maar of ik die ooit zal krijgen?

aardige uitvoering, €50.000 is veel geld, dan zie je ook hoeveel een auto afschrijft in een paar jaar..

wanneer ga je m trouwens ophalen?!?
enne foto's van die kleine??? 10 weken pas! leuk hoor, gefeliciteerd!
asta
5th Gear member

We hebben hem !
Ben net thuis, heb de auto opgehaald.
Ja dat scheelt wel een hoop hoor die 220pk, was 140pk gewend.
Hij rijdt totaal anders dan de s40 die we hadden, deze ligt wat strakker op de weg.
Ok ik lever er iets op in bij comfort, maar dat zal ik wel weer goed maken als ik er andere banden met velgen onder zet.
Omdat het weer niet meezit heb ik nog maar geen foto's gemaakt die komen wel.
Als eerste net even een RTI update uitgevoerd, ging allemaal vlotjes.
Heb bij de dealer een nieuwe set matten besteld en een rubbere mat voor de kofferruimte, deze zijn in de aanbieding in de winterfolder trouwens. (was een goeie tip van een andere forum lid).
Ik houd jullie op de hoogte en zal snel een paar mooie foto's plaatsen.
Fredhead
Geartronic member

Kijk aan, een tevreden mens :)

Veel plezier met de nieuwe Volvo en ben benieuwd naar de foto's
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Ireentje
5th Gear member

Je zult wel erg blij zijn dat je je T5 eindelijk hebt :D
Dat gas intrappen is zo heerlijk, dat zul je nog erg vaak gaan doen :)
Geniet ervan en rij voorzichtig en pas op voor de boetes.
Irene.

Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Hjalmar
6th Gear member

Helemaal mee eens! Kijk uit voor boetes. Het is snel gebeurt met die T5 ;) Heb jij al ervaring met die boetes dan Ireentje? :P
Hjalmar
Ireentje
5th Gear member

Zeker gaat dat vanzelf en snel met een T5, moeilijk om het gas niet af en toe even in te trappen.
Ja ik heb zeker ervaring met boetes, gelukkig meestal geen hoge, maar die stomme van een paar kilometer te hard. Vorige week nog een van 24 euro :(
Irene.

Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
asta
5th Gear member

Ja dat hebt ik wel gemerkt gisteren, al was het te druk om "even" het gaspedaal in te trappen.
Maar wat accelereert die auto lekker zeg als je even wil invoegen of van rijstrook wil wisselen.
Een nadeel is dat sinds gisteravond het RTI scherm niet meer omhoog wil komen, je hoort de motor wel maar het scherm blijft beneden.
Heb hem met de hand omhoog gezet en dan doet de navigatie het wel, moet dus even bij volvo langs om hier naar te laten kijken.
Vind de velgen trouwens die erop zitten (geen volvo orgineel) wel passen bij de auto, later vandaag maak ik er even foto's van voor jullie.
Mathijs T-4
3rd Gear member

leuk! klinkt goed!
zal eens zoeken naar de site van de winteractie, mooi dat je geslaagd bent voor de mat! (mattenset zat toch niet in de actie?)

raar van de RTI zeg, na de update toch iets fout?
ben benieuwd naar de velgen, hoe groot zijn ze? 17inch, dat is toch normaal groot voor de V50?
hij zal idd wel wat stugger zijn dan een normale, maar dat verschil los je niet om met andere banden ben ik bang..

hij is natuurlijk zo om het vermogen goed op de weg te krijgen en het sportieve rijgedrag in de bochten goed tot z'n recht te laten komen!

veel plezier!
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Ik houd jullie op de hoogte en zal snel een paar mooie foto's plaatsen.
Foto's van een Volvo zijn toch mooi?! :)

Ik ben benieuwd, Asta!! :wink:

PS: Wel een foto van de lampunit aub :P
Hjalmar
6th Gear member

@ asta
Zit in één van de paketten ook dat je meegespoten spoilers hebt? Het Kinetic paket heeft dat namelijk niet. Ik kan er ook goed naast zitten maar naar mijn idee moet je momentum hebben om meegespoten (dus helemaal gespoten) spoilers te hebben. Maar zoals ik zeg; misschien zit het in één van de paketten?
Hjalmar
asta
5th Gear member

@ Jalle,

Het is echt een Kinetic alleen de vorige eigenaar heeft een lijst met losse accessoires erop genomen, vandaar ook de gespoten onderdelen.

@ Hakan,

Van de lampunit ?

@ Mathijs T-4

Nee niet na de update, kennelijk gebeurt het wel vaker dat het tandwieltje een paar tandjes afbreken en niet meer open willen.
Ik mag hem laten maken bij de dealer dus geen man over boord.

En hier een drietal foto's:
Moet zeggen dat de velgen me alleszins meevallen, maar ik hoor graag eerlijk hoe een ander dit ziet.

Afbeelding
Afbeelding[/img]
Afbeelding
Afbeelding[/img]
Afbeelding
Afbeelding[/img]
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Wow man! Gave auto! Veel plezier en veilige kilometers!
Velgen staat uitstekend!

Dit:

Afbeelding
Ireentje
5th Gear member

Erg mooie auto, lief kindje en een leuke hond ;)
Ik vind de velgen ook heel erg meevallen, het past wel bij de auto.
Ben benieuwd wanneer ze je navigatie gaan maken.
Irene.

asta
5th Gear member

Navigatie maken ze volgende week, er zal een nieuw scherm ingaan.
Ik denk vanmorgen dat komt lekker uit, we hadden een hoop puin wat naar de gemeente moest, dus gelijk ff de auto volgegooid en een foto gemaakt.

@ Hakan,

Maar er zit nog geen Xenon in, die moet ik nog bestellen en dan inbouwen wat nog even op zich laat wachten vanwege de verbouwing.
Mathijs T-4
3rd Gear member

fijne auto om puin mee te vervoeren...

lieve kleine dame, goede hulp zo te zien ;-)

voor je velgen (zien er prima uit!) kijken of je de inlays, dat waar nu Enzo staat, kunt vervangen voor een volvo logo!

Afbeelding

mooi dat je navigatieprobleem wordt opgelost door volvo, mag ook wel zeg!
toch slecht zeg, ze hadden beter het oude rti systeem kunnen houden..
vond ik ook erg mooi!
asta
5th Gear member

Ja Mathijs ik weet het, zat eigenlijk te wachten tot er een opmerking over gemaakt zou worden (-;
Ik had van het leggen van de nieuwe vloer nog een hoop verzaagde stukken over alsmede stukken gipsplaat, een oud aquarium, vloerbedekking & vuilniszakken met rotzooi.
In mijn S40 had het nooit gepast en in deze v50 ging het perfect.
:D
Dus een V50 T5 is niet alleen heel snel maar ook prima als vuilniswagen te gebruiken !

Die inlays kunnen waarschijnlijk vervangen worden, was nog heel even bij de dealer en die gaf dit al aan dat ze diverse maten hebben.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”