Pagina 5 van 7
Geplaatst: 10.12.2008 - 11:46
door T.Mulder
Erg geslaagde velgen!!!
Geplaatst: 10.12.2008 - 15:25
door allardoes
Zeer geslaagd. Erg mooie combi en de velgen maken het geheel af. Leuk om te zien dat de nacht foto gelukt is.
Geplaatst: 10.12.2008 - 18:12
door tjompe
Weet er iemand of ie hetzelfde rijdt als een gewone C30 ? of is door het aangepaste motormanagement en de schakelverhoudingen het rijgedrag navenant ?
T
Geplaatst: 10.12.2008 - 19:24
door Paul
Daar hadden ze beloofd niks aan te doen. Verder rijdt hij dus wat stugger. Ik ga misschien zaterdag even er in rond rijden.
Geplaatst: 10.12.2008 - 19:31
door tjompe
Geplaatst: 10.12.2008 - 20:44
door JaccoC30
Heb je vocht in je koplampen of lijkt dat alleen zo?
Geplaatst: 10.12.2008 - 21:31
door Johann
Paul schreef:Daar hadden ze beloofd niks aan te doen. Verder rijdt hij dus wat stugger. Ik ga misschien zaterdag even er in rond rijden.
http://www.volvocars.com/nl/campaigns/M ... fault.aspx
Geplaatst: 10.12.2008 - 22:26
door Paul
Ohw, ik neem aan dus dat het veranderd is. Zal zo eens kijken op die site.
Geplaatst: 11.12.2008 - 06:26
door rsnhakan
Cool! Ik wist niet dat je een 1.8F DRIVe had. Ook een S80 2.5t. (of is dat flexifuel)?
Geplaatst: 11.12.2008 - 14:50
door Johann
Geplaatst: 11.12.2008 - 14:53
door Walter
nieuw pandje Johann?
Geplaatst: 11.12.2008 - 14:58
door Johann
Ja nieuw kantoor plus productie uitbreiding.
Geplaatst: 11.12.2008 - 15:12
door rsnhakan
Nu al zo vies?

Maar heb je niet meer foto's? Binnenkant etc.
Geplaatst: 11.12.2008 - 15:25
door Johann
rsnhakan schreef:Nu al zo vies?

Maar heb je niet meer foto's? Binnenkant etc.
Binnenkant is Business line 1 dus zwart leer en een R-Design stuurtje zonder R-Design er op.
Verder weinig bijzonders.

Geplaatst: 11.12.2008 - 15:38
door Walter
Johann schreef:Ja nieuw kantoor plus productie uitbreiding.
Toe maar, nog meer chinees-bakjes

zal er januari eens langsrijden, ff op bezoek bij vrienden aldaar

Geplaatst: 11.12.2008 - 18:55
door Paul
Je zou toch zeggen dat je met die afstand naar het werk geen diesel nodig hebt

Geplaatst: 11.12.2008 - 19:55
door den toerist
tjompe schreef:Weet er iemand of ie hetzelfde rijdt als een gewone C30 ? of is door het aangepaste motormanagement en de schakelverhoudingen het rijgedrag navenant ?
T
Ze zijn wat sneller in het accelereren en vele testchauffeurs rapporteren een betere wegligging en comfort.
Een aangepaste overbrenging voor de 3de, 4de & 5de versnelling in combinatie met versnellingsbakolie met minder wrijving.
Geoptimaliseerde software voor motorbesturing, koeling en stuurbekrachtiging.
Geplaatst: 11.12.2008 - 19:57
door haroldinho
den toerist schreef:tjompe schreef:Weet er iemand of ie hetzelfde rijdt als een gewone C30 ? of is door het aangepaste motormanagement en de schakelverhoudingen het rijgedrag navenant ?
T
Ze zijn wat sneller in het accelereren en vele testchauffeurs rapporteren een betere wegligging en comfort.
Heb je het dan over de 'gewone' C30 of de DrivE?
Geplaatst: 11.12.2008 - 20:02
door den toerist
De DRIVe versie.

Geplaatst: 11.12.2008 - 20:28
door Johann
Paul schreef:Je zou toch zeggen dat je met die afstand naar het werk geen diesel nodig hebt

Is best wel een eind lopen hoor..
