Pagina 5 van 9
Geplaatst: 06.03.2009 - 22:00
door edraket
Ik altijd. Als er ergens te handelen valt ben ik van de partij. Ik draai de rubbers wel in de draagarm hoor!
Geplaatst: 06.03.2009 - 22:09
door FrankS60
Nou doe dr maar 2 dan!
Geplaatst: 06.03.2009 - 22:11
door Bobbl
FrankS60 schreef:Nou doe dr maar 2 dan!
me 2
Geplaatst: 06.03.2009 - 22:12
door FrankS60
Volgens mij heb je een gat in de markt edraket

Geplaatst: 06.03.2009 - 22:14
door edraket
Daar lijkt het wel op ja

Geplaatst: 06.03.2009 - 22:56
door Gast
Dit idee had ik vast moeten leggen. #-o
Geplaatst: 07.03.2009 - 01:00
door FrankS60
Haha, nouja je kunt altijd nog edraket gaan managen ofzo

Breng jij de klanten en doet hij het werk, en dan een percentage rekenen ofzo. Of je kunt gaan concurreren, dat is ook goed voor de prijs voor ons \:D/
Geplaatst: 07.03.2009 - 13:28
door Gast
FrankS60 schreef:Haha, nouja je kunt altijd nog edraket gaan managen ofzo

Breng jij de klanten en doet hij het werk, en dan een percentage rekenen ofzo. Of je kunt gaan concurreren, dat is ook goed voor de prijs voor ons \:D/
Inmiddels al contact via PM.
Gezien de kredietcrisis, toch maar prijsafspraken maken.
Zoals het nu lijkt, kan je goedkoper een imitatie draagarm kopen..... Tja. :?
Geplaatst: 07.03.2009 - 17:30
door toppertje
ik heb nog wel 2 org.volvo draagarmen liggen. \:D/
Geplaatst: 07.03.2009 - 18:06
door euerw
Toch hoor ik vandaag weer bonken bij het nemen van drempels! wat is dat toch?!!!!!!!!
Geplaatst: 07.03.2009 - 18:12
door Gast
toppertje schreef:ik heb nog wel 2 org.volvo draagarmen liggen. \:D/
Begin is er dus al.

Zijn er nog meer investeerders?
Geplaatst: 07.03.2009 - 20:26
door euerw
als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
Geplaatst: 07.03.2009 - 22:32
door toppertje
euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
draagarmen de-en monteren is niet zo ingewikkeld.
de nieuwe rubbers er inpersen iets meer.
Geplaatst: 07.03.2009 - 22:48
door FrankS60
euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
Dat zijn natuurlijk de ruilarmen! Die gaan terug naar de mannen zodat ze daar nieuwe rubbers in kunnen persen voor de volgende
Trouwens, wat betreft die imitatie-arm, ik heb liever een originele met politierubbers of powerflexen erin, ik ga voor de wegligging als ik dan toch bezig ben! Kunnen jullie dat regelen als de handel opgestart is?
Geplaatst: 07.03.2009 - 23:31
door Bobbl
toppertje schreef:euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
draagarmen de-en monteren is niet zo ingewikkeld.
de nieuwe rubbers er inpersen iets meer.[/quot
Heb wel een pers op men werk!
Geplaatst: 07.03.2009 - 23:32
door Bobbl
FrankS60 schreef:euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
Dat zijn natuurlijk de ruilarmen! Die gaan terug naar de mannen zodat ze daar nieuwe rubbers in kunnen persen voor de volgende
Trouwens, wat betreft die imitatie-arm, ik heb liever een originele met politierubbers of powerflexen erin, ik ga voor de wegligging als ik dan toch bezig ben! Kunnen jullie dat regelen als de handel opgestart is?
Wat is het verschil tussen politierubbers en powerflexrubbers??
Of zijn die het zelfde?
Geplaatst: 08.03.2009 - 01:39
door FrankS60
Powerflex is geen rubber maar een kunststof (polyurethaan) bus die dus niet meer gaat rotten zoals rubbers. Daardoor duurzamer en slijtvaster en ook strakker in de ophanging. Politierubbers zijn gewoon zwaarder uitgevoerde standaardrubbers. Die powerflexen geven natuurlijk minder speling/vering en daardoor kan het comfort eventueel ietsje teruglopen. Heb ik wel over voor een betere wegligging en een directer stuur.
Geplaatst: 08.03.2009 - 08:27
door toppertje
Bobbl schreef:FrankS60 schreef:euerw schreef:als je me kan aangeven dat het goed te doen is om het idd zelf te de-en te monteren dan mag je mij mee rekenen, wat doe ik met de gedemonteerde daarna van mijn auto?
Dat zijn natuurlijk de ruilarmen! Die gaan terug naar de mannen zodat ze daar nieuwe rubbers in kunnen persen voor de volgende
Trouwens, wat betreft die imitatie-arm, ik heb liever een originele met politierubbers of powerflexen erin, ik ga voor de wegligging als ik dan toch bezig ben! Kunnen jullie dat regelen als de handel opgestart is?
Wat is het verschil tussen politierubbers en powerflexrubbers??
Of zijn die het zelfde?
politierubbers zijn van een masief stijvere rubbersoort, itt de orginele rubbers
de powerflexen zijn een soort van harde kunstof
en gaan dan ook veel langer mee(bijna een autoleven)
wel word de auto minder comfortabel(kans op meer trilling)
maar daar staat een directere respons op stuurbewegingen tegenover
ik denk zelf dat voor sommigen de politierubbers een goed alternatief
is.
Geplaatst: 08.03.2009 - 14:44
door obelix
Weet iemand wat een originele arm + standaard rubbers kost?
of doen we nog niet aan prijzen?
Misschien kan ik ze wel via via ...... (nieuwe dan)
Zal eens vragen of ze ook nieuw te leveren zijn zonder rubbers.
En zijn er veel verschillende modellen voor de verschillende type?
Straks worden jullie naar het commerciƫle gedeelte verplaatst

Geplaatst: 09.03.2009 - 20:57
door Bobbl
Beste mede forummers, ik ben wel voor een ruilsysteem, ik heb er bij mijn weten goede draagarmen onder zitten, heeft iig nooit schade gehad aan de voorzijde!
Dus mijne mogen gebruikt worden.