Leenauto van de dealer

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Vandaag een S80 D5 meegekregen (Heerde). Mooie auto, maar ik vond de D5 wel vrij veel lawaai maken (vgl 2.0D van mezelf).
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
Ytos
3rd Gear member
Contacteer:

Ik vraag normaalgesproken nooit om een leenauto, omdat er altijd wel wat te regelen valt met thuis. Maar vandaag moest ik er toch aan geloven. Kost me €45,- maar dan heb je ook wel wat... een V60 2.0T automaat, veel opties en nog geen 3850km op de teller (komen er vandaag een paar bij, dat wel) :D

Foto's volgen ;)
MY2008 Chameleon Blue V50 1.8F Kinetic (Dynamic?) former Company Car of Volvo Sweden
MY2015 Chrystal White Metallic V60 Nordic+ T5 GT8 Summum Intellisafe Line & Security Line Full Options

Ytos' Photography website
Ytos on Facebook
Karoshi
2nd Gear member

Mja hier krijg je een wagen mee voor 45€ zonder benzine kosten.
Meestal een C30, V50 en soms een V70 (na specifiek verzoek).
Eén maal een Renault Kangoo meegekregen. Niet over te spreken. Aangekaart bij de service dep en mooi opgelost.

Op zich geen ramp. Wagen wordt ook thuis opgehaald, gewisseld voor de vervangwagen en dan andersom de dag erna.

In de zomer geen vervangwagen maar met de motor richting werk. Ook een keer leuk.
Volvo XC90 D5 AWD MY 2011, R-design, Saville Grey, 20', ipod uitbreiding, RSE, volledige kofferbak bescherming, standverwarming, bluetooth integrated,...
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”