Doordat ik een blauwtje had met de totallos verklaarde wagen heb ik eieren voor mijn geld gekozen en deze nieuwe nu bij de dealer hier in de buurt gehaald en de 1.8 daar ingeruild.
de wagen kwam uit groningen en die dealer heb ik gemaild , deze mailde dat zij de auto nieuw hadden afgeleverd en dat hij nooit schade heeft gehad.
Doordat het lease contract voortijdig was beeindigd is de auto naar de Volvo importeur teruggegaan en Mijn (nieuwe) dealer (Hooftman waddinxveen) heeft hem weer bij de importeur vandaan gehaald.
Als ik zie dat de nieuwe welliswaar duurder is dan bij een particulier maar de inruilprijs die de dealer gaf was maarliefst 3500 euro meer dan ik er via marktplaats voor kreeg !!
Zodoende maakte het weinig uit .
tuning 1.8 benzine?
- V50R-enik
- 3rd Gear member
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Foto's zien we uiteraard graag...
Heb niet dezelfde ervaringen met de 1.8 welke ik 2,5 maand gereden heb voordat mijn 2.0D uiteindelijk geleverd werd maar begrijp wel de frustratie van een te trage auto (al is het alleen maar je gevoel al). Ik vond de 1.8 wat langzaam op gang komen maar boven de 100-120 bleef hij wel lekker doortrekken tot de 220 (zit veel in Duitsland).
Even snel inhalen onder de 100 in z'n 5 kon je idd schudden... al met al toch blij dat ik de 2.0D heb genomen.
Veel plezier ermee!!!
Foto's zien we uiteraard graag...
Heb niet dezelfde ervaringen met de 1.8 welke ik 2,5 maand gereden heb voordat mijn 2.0D uiteindelijk geleverd werd maar begrijp wel de frustratie van een te trage auto (al is het alleen maar je gevoel al). Ik vond de 1.8 wat langzaam op gang komen maar boven de 100-120 bleef hij wel lekker doortrekken tot de 220 (zit veel in Duitsland).
Even snel inhalen onder de 100 in z'n 5 kon je idd schudden... al met al toch blij dat ik de 2.0D heb genomen.
Veel plezier ermee!!!
2009 V50 2.0D Edition II | R-design & RTI | Edition Plus Pakket | Sportonderstel | Chip