Software plaatsen voor aanwezige standkachel

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Gast

abbabak1 schreef:Dr zal toch een tijd moeten komen dat Volvo in de EU de software vrij moet geven want volgens mij is het oneerlijkeconcurentie t.o.v. de Bovag c.s.
Ben het wel met je eens, maar......
Het is ook oneerlijke concurrentie voor mensen die minder goed bedoelingen hebben met jouw auto. Het dievengilde.
Waarom denk je dat auto's van de VAG groep zoveel worden gestolen. De VW Golf staat bovenaan in de statistieken.
abbabak1
4th Gear member

Tja, dat moet je dus een gedeukte kopen en een goede stelen. De hele mikmak overzetten en verkopen ?

Er ís geen auto/software onsteelbaar of onkraakbaar. Ik moest destijds wel lachen toen Delphi met de spiegelfirewall kwam als antwoord op: Spiegel eraf, laptop eraan en rijden maar.

En de Golf ? Gewilde auto en iedereen sleutelt eraan en botst ermee, alle goede onderdelen zijn dus goud waard....

Wij hebben hier 1 (een :) ) topic in deze groep die gaat over zelf onderhoud doen..

Toen ik hier bij de Volvo wilde uitlezen en ee reparatiediagnose wilden ze eerst €250 hebben. Omdat vrouwlief toch in China was haar maar de Vida Dice op laten sturen ($500)

Er schijnt veel mee te kunnen maar heb nog geen tijd gehad :P
soon: Scheafler Bio Hybrid
KTM Macina Sport 9
Smart cabrio 451 ed, 2012 battery owned
V60 d6, 2015, summum, glasdak, trekhaak
BMW F800GS te koop
https://photos.app.goo.gl/KWgEiAxusqSjd3zG9
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”