Nieuw hier en sinds gisteren een V70 T5 vervolg II

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Meeus
2nd Gear member

Jaah ik heb hiervoor een S40 gehad, tijdloos deisgn, subtiele lijnen.
De S60 is ook een streling voor het oog, zeker een aanrader qua interieur.
Amazone zou ik ook nog eens in men garage willen, die mega grill met al die chroom.. idd men extra hebbedings.. nuja vooral ervoor blijven gaan en ooit staat die volvo dat je wil op uw oprit.
Qua deuren was het de V is de break XC is de 4x4 break variant de S is sedan
SnoWhite & O.Yaj aKa ";The Juice Is Moose";
Afbeelding
dmenace
2nd Gear member

Ik moet nuanceren. De S60 is het mooiste design van Volvo ooit. De S40, S70 en S90 zijn het tegenovergestelde. Kunnen mij niet bekoren. S80 kan er mee door.
Renault Avantime 3.0 V6
V70 T5
Meeus
2nd Gear member

Ja die S60 zijn interieur die massieve middenconsole en die dashbord echt zo een saloon gevoel. Soms als ik aan het rijden ben met de 60 denk ik als ik naar de andere kant van de wagen kijk, man da is wel ver weg he die andere kant :lol:
Rick H
3rd Gear member

als ik dmenace was zou ik idd nog een keer de juridische stap overwegen, kost misschien een paar centen, maar verkopen is ook leeglopen. En als je weet (jurisprudentie) dat je in je recht staat....

Ow en dat de S60 een geweldig automobiel is onderschrijf ik meteen, ik denk dat ik deze nog heel lang ga rijden
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...

MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
EVV
5th Gear member

Rick H schreef:als ik dmenace was zou ik idd nog een keer de juridische stap overwegen, kost misschien een paar centen, maar verkopen is ook leeglopen. En als je weet (jurisprudentie) dat je in je recht staat....
Dat vraag ik me dus sterk af. We hebben het hier over een auto met meer dan 4 ton op de teller, die niet de hoofdprijs gekost heeft, dan kan je wat problemen verwachten. De handelaar heeft aangeboden om de auto nogmaals te repareren, wat dmenace niet wil, hij wil 100% van het aankoop bedrag terug. De handelaar heeft een aanbod gedaan dat hij afgeslagen is. Er staat nergens vermeld dat ze iets hebben van "niet goed, geld terug".
Rick H schreef: Ow en dat de S60 een geweldig automobiel is onderschrijf ik meteen, ik denk dat ik deze nog heel lang ga rijden
Daar ben ik het wel mee eens.
2024 V90 B4 Plus Bright
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”