Pagina 5 van 13
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:19
door BertjeB
@leeuwarden:
Gefeliciteerd met je aankoop! heerlijke stationwagen! is dit je eerste Volvo?
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:25
door janpie
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:26
door Leeuwarden
BertjeB schreef:@leeuwarden:
Gefeliciteerd met je aankoop! heerlijke stationwagen! is dit je eerste Volvo?
Thanks. Is mijn tweede. Heb hiervoor bijna 6 jaar in een 855 GLT gereden...
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:28
door janpie
Dus ????dit kan toch niet.. wel producten verkopen aan ons maar niet na kunnen komen .....
En het ligt dus niet aan onze auto jongens ..
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:31
door BertjeB
als je denkt dat het met het 1800Mhz netwerk te maken heeft, waarom doet hij het dan heel even wel?
zou de carkit van volvo alleen op oude, dus lager als 1800Mhz, netwerken werken?
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:36
door janpie
Nou ik weet niet hoe het zit met die 1800Mhz, netwerken maar ik vind het wel vreemd nu dat ook in een Audi het niet doet..
Het ligt aan T-Mobile
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:41
door BertjeB
Leeuwarden schreef:BertjeB schreef:@leeuwarden:
Gefeliciteerd met je aankoop! heerlijke stationwagen! is dit je eerste Volvo?
Thanks. Is mijn tweede. Heb hiervoor bijna 6 jaar in een 855 GLT gereden...
laatste keer offtopic:
is ook een dikke bak, weet nog toen hij uitkwam dat ik dacht; die wil ik ook!!! zag volgens mij ooit een T5 R uitvoering, errug dikke estate!
nu weer ontopic

:
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:43
door BertjeB
janpie schreef:Nou ik weet niet hoe het zit met die 1800Mhz, netwerken maar ik vind het wel vreemd nu dat ook in een Audi het niet doet..
Het ligt aan T-Mobile
moet wel zeggen dat in de audi het specifiek om een nokia 6091 gaat.
weet niet welk toestel er achter "onze" telefoon schuilgaat..... als het ook een 6091 variant betreft is het wel typisch!
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:50
door Ben
Ik zet altijd eerst m'n GSM uit/flightmode en dan pas de telefoon in de auto aan.
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:54
door janpie
Dus daar kan het ook aan liggen??
Maar hoe kan het zo zijn dat het wel altijd gefunctioneerd heeft??
en nu niet meer?? dat hebben ze toch wat veranderd daar bij T-Mobile
Geplaatst: 23.10.2010 - 12:58
door Leeuwarden
T-mobile heeft bij mij duidelijk aangegeven dat de sim-kaart die in de mobiele telefoon zit voorrang krijgt op de sim die in de auto zit. Hoe ze dat weten is mij een raadsel maar ik ben er duidelijk op gewezen.
Geplaatst: 23.10.2010 - 13:06
door janpie
Ga dat even uitproberen
Geplaatst: 23.10.2010 - 13:29
door BertjeB
Ben schreef:Ik zet altijd eerst m'n GSM uit/flightmode en dan pas de telefoon in de auto aan.
en Ben heeft nooit problemen?
Geplaatst: 23.10.2010 - 14:47
door bees
BertjeB schreef:Even een vraagje, zetten jullie allen wel je andere telefoon uit als je gebruik maakt van de duosim in je auto?
Kan me voorstellen dat het netwerk niet met twee sim's op 1 nummer overweg kan.
men zei toen ik de duo-sim kocht dat je maar op een telefoon kunt bellen of gebeld kunt worden, maar dat hoeft natuurlijk niets te maken te hebben met het signaal, tenmisnte, dat was eerder niet zo
Geplaatst: 23.10.2010 - 15:01
door BertjeB
hmmmm heeft die gast bij T-mobile mij niets over verteld, maar lijkt mij een redelijk aanneembare stelling.
Geplaatst: 23.10.2010 - 18:15
door aertssenhjc
heeft met niets te maken... je hebt een primair en een sucundair kaartje. primair in de auto, sec in je tel.
Ik heb het probleem weer voorgelegd, ze konden mij niet verder helpen. Ga kijken of ik direct kan overstappen.
Ze weten wel donders goed dat dit gebeurd, maar fouten toegeven is duurder dat je mond houden en 'hopen' dat iedereen die er last van heeft het opgeeft of overstapt. Die paar klantjes die weg lopen rekenen ze wel mee in de 'overzet procedure'.
Want ik heb n.l. sterk het idee dat er iets in het netwerk is veranderd dat dit doet veroorzaken.
Geplaatst: 23.10.2010 - 18:20
door Leeuwarden
En hoe kan je dan zien bij t-mobile wat je primaire of secundaire kaartje is?
Geplaatst: 23.10.2010 - 18:24
door BertjeB
hhmmm ik weet van geen secundair/primair.
de kaartjes zijn ook niet herkenbaar als zodanig.
zitten bij mij ook gewoon zonder kennis van zaken random in tel en auto.
heb de kaartjes in een enveloppe meegekregen(in 2 van die doordrukdingen)
hebben me niet gezegt doe deze in je auto en die in je tel......
laatste opmerking over dat ze het weten ben ik het mee eens, als het ze een paar klanten kost is dat altijd nog goedkoper als het netwerk of de software aanpassen.... KL*&T-zakkies!! :pukeleft:
Geplaatst: 23.10.2010 - 18:35
door janpie
Heb het vanmiddag even uitgeprobeerd met de mob.tel. uit..
En wat denk je
Heb verbinding. zo een kwartier rond gereden, en mijn vrouw mij bellen en ja hoor gaat over.. Ik kan ook bellen. Mob.tel. weer aan en ook verbinding ,maar gaat weer uit na een minuut.. nou ja je kent het verhaal
dan hebben ze bij T-Mobile iets veranderd dat je dus niet meer twee toestellen tegelijk aan kunt hebben ...
Net wat Ben, zei mob.tel uit en dan de autotel. aan en dan is het goed geloof ik(Hoop ik)
Geplaatst: 23.10.2010 - 19:21
door BertjeB
Ik zal het morgen ook eens proberen....
hopelijk is het de oplossing, frustreer me het heen en weer als het niet werkt zoals het hoort!!