Het is ten alle tijde het verstandigst om door te rijden met wat je hebt. Mijn auto heeft nu 411K km gelopen en is naar mijn gevoel technisch nog prima in staat om tonnen meer te lopen. Alleen heb ik nu parkeerschade gekregen van een medeweggebruiker en vind ik het zelf ook leuk om weer eens in een wat jongere auto te gaan rijden.
Maar het verstandigst is het gewoon om met deze auto door te gaan. Afsschrijving is gebeurd, hij zal niet veel minder meer waard worden, dus de kilometer kostprijs gaat gestaag naar beneden...
Mijn tip aan jou zou zijn, om je huidige auto te repareren met hulp van anderen en er dan nog lekker wat km's bij te zetten (zeker als de auto nog maar 110K km heeft gelopen).
aankoop v 70
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- Siddartha
- 1st Gear member
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 18.11.2008 - 01:00
- Locatie: Roosteren
nou, de motor heeft nog geen 100k gelopen, maar de auto zef inmiddels al dik 3 ton!Quota schreef:Het is ten alle tijde het verstandigst om door te rijden met wat je hebt. Mijn auto heeft nu 411K km gelopen en is naar mijn gevoel technisch nog prima in staat om tonnen meer te lopen. Alleen heb ik nu parkeerschade gekregen van een medeweggebruiker en vind ik het zelf ook leuk om weer eens in een wat jongere auto te gaan rijden.
Maar het verstandigst is het gewoon om met deze auto door te gaan. Afsschrijving is gebeurd, hij zal niet veel minder meer waard worden, dus de kilometer kostprijs gaat gestaag naar beneden...
Mijn tip aan jou zou zijn, om je huidige auto te repareren met hulp van anderen en er dan nog lekker wat km's bij te zetten (zeker als de auto nog maar 110K km heeft gelopen).
Maar daar neig ik ook meer en meer naartoe... zit wel nog met het feit dat een 156 berlina niet echt praktisch is qua ruimte en ik geen trekhaak heb. Nu, die heb ik wel maar niet gemonteerd en wilde dat geld er ook niet nog eens in steken. Wilde graag een estate met trekhaak... dusn wikken en wegen.; Maar ik wacht even af wat er allemaal precies aan scheelt en dan maak ik mijn definitieve keus!
Maar bedankt voor het meedenken allemaal!
-
- 1st Gear member
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 23.11.2010 - 15:49
Oeps zag dat dit een topic was van vorig jaar..Maar goed, evengoed nog steeds blij met mijn 940 estate, hij heeft een koprevisie gehad rond de 3 ton, en 2 jaar geleden een gereviseerde gaspomp, en dat was het, ik rij al jaren in deze auto zonder noemenswaardige problemen. Rij minstens 25000 km per jaar. Nu dus 5 ton op de teller en still going strong. Mijn man heeft een V70 D5 uit 2002, bevalt ook erg goed. Hij is diesel gaan rijden omdat hij ook veel km rijd, en ervan baalt om om de 350/400km te moeten tanken. Maar we hebben destijds wel een rekensommetje gemaakt en LPG bleek hoe dan ook goedkoper.