Toch heb ik ze achterin de auto liggen en overweeg ze voor de vakantie toch weer tijdelijk te plaatsen. Ga naar Italie nl.

Was het niet zo dat ze daar de hele auto gelijk maar meenemen?snowryder schreef:ik heb de slotbouten die geplaatst waren onder mijn auto ook niet meer teruggeplaats nadat ik de bouten vernieuwd heb.
Toch heb ik ze achterin de auto liggen en overweeg ze voor de vakantie toch weer tijdelijk te plaatsen. Ga naar Italie nl.
blastaway schreef:Ik heb de slotbouten niet geplaatst. Ik had in miojn topic aangegeven dat ik ze wilde plaatsen en toen hierop gewezen. Daardoor dus maar niet gedaan. Ik wil geen problemen. Ik snap alleen niet hoe het kan dat dit bij Volvo voorkomt. Ik heb altijd VW gereden en nooit problemen gehad met bouten die vastzaten. Is er een oorzaak?
Bij mij 75 en na het lezen van deze berichten dus ook snel gecanceled!chris2 schreef:En een setje nieuwe slotbouten incl adapter kost bij de volvo dealer in dordrecht maar liefst 76,95euro!!!!!!!!!
Het lijntje naar Volvo NL is erg lang.hogie schreef:Volgens mij heeft bijna iedereen negatieve ervaring met de originele slotbouten.
(ik ook, bouten met veel moeite verwijderd vervolgens een setje van de bandenboer van 25 euro gemonteerd)
Daarnaast is dit al jaren zo, leest niemand van VOLVO hier op het forum mee?
Wellicht kan hij/zij het eens aankaarten bij de techneuten van VOLVO.
Ja, wisten ze ook niet hoe dat komt, maar dat viel op. Mischien door het extra moment van hard remmen? Weet het ook niet.edraket schreef:Die laatste opmerking kan ik niet begrijpen. Waarom vaak rechtsvoor?