voor 2 rooie is tie weer als nieuw.
ik heb de mijne laten spuiten bij auto spuiterij bloom in bergschenhoek
uitdeuken bijwerken en helemaal spuiten, met de bumpers , handvaten en spiegels eraf
nieuwe belettering en nieuwe trimlijsten in de bumpers want daar waren ze met de spuitbus in de weer geweest
rij je voor 3250 in een mooie strakke glimmende limousine als 1 van de 26 nederlanders
1250 aanschaf toch en 2 rooie spuiten is 3250 als ik het goed uitreken
ik ben een aantal zaken afgegaan om mijn auto te laten spuiten, en kwam uit op voor 3/4 spuiten op 3500 euro, en toen kwam ik bij deze man, welek een kleine ondernemr is met een spuitcabine en die ook wat kalssieker werk doet.
ik heb hem wel een week de tijd gegeven, dus hij kon van alles tussen door doen wat hij wilde. ik was zelfs iets minder kwijt namelijk 1750 euro , maar hij zei me wel dat hij zich iets verekend had want er ging toch nog aardag wat lak in die limo.
Ik kan niets aftrekken of wegschrijven , dus ik hoef geen bon, en hoe hij dat doet moet hij weten.
Wat is garantie, de verf zit erop en is netjes, en als je langs een paaltje gaat dat gaat de verf er ook weer af.
ik ben er blij mee, want ik kon het niet langer aanzien al die butsen en krassen die de auto in het Spaanse Madrid had opgelopen
het vordeel van een hele auto spuiten is , dat als je maar de geringste kleur afwijking heb dat je dat niet ziet als je de hele auto laat spuiten, daarbij als de nieuwe lak nog iets verkleurt na een jaa, dan verkleurt hij in zijn geheel en zie je dat nog steeds niet.
als je de auto half spuit of 3/4 dan loop je wel die kans natuurlijk
Wat 'n heerlijk Limosine, schitterend zoals het er van binnen uitziet =D>
V70 Classic 2.5 10V '99 Sandstone 437 Vialle lpi G3 570.000 km
Citroën C4 - Coupe 1.6 16V '05 Rouge Lucifer lpi G3 217.000 km
Fiat Grande Punto 1.4 8V '09 Deep Dark Black lpi G3 230.000 km