Geplaatst: 04.01.2012 - 12:26
Ik zou ook proberen er eentje te vinden met de de Security Line, die dubbele ramen maken de wagen stiller op de snelweg.
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
diesel01 schreef:Of zoiets..
http://voorraad.wheelerdelta.nl/s62492a ... 8214&pid=4
exact, en helaas voor de D5 heb je gelijk, het mechaniek van de cilinderkop kan niet tegen de lange verversingsintervallen.The Volvoboy schreef:Klepstoters willen ook wel eens vast gaan zitten bij ±200.000 km bij de D5's 185pk...
(@lemmer: zoiets? )
Nee, zeker niet, was meer om een overbodige opmerking "ik ben blij dat ik het niet heb" te flankeren.Walter schreef:@ Lemmer; beweer jij nu dat elke auto zonder FOUR C eens tuk onveiliger rijdt dan een auto met FOUR C? Lijkt je dat nou zelf ook niet een ietsepietse overdreven? Klein beetje maar?
Mooie hoor, identiek aan de mijne, alleen heb ik een standkachel, maar geen adaptive cruise control.Thom schreef:http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/xc70/8458638
Keurige dealerauto, veel mooie lines erop en dikke wielen. Keurige kleur ook, en nog een haakje mocht je die nodig hebben! Ik heb gezocht op exemplaren met four c.
Hee Thom,Thom schreef:Neen, het is een heel ander (actief) chassis, dat ook besturing, gasrespons e.d. zou aanpassen aan de gekozen stand. Het is helaas geen kwestie van een paar andere dempers eronder.joostvdl schreef:Is four-c eventueel after market in te bouwen?
Dat is een hele mooie met redelijk veel optiesThom schreef:http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/xc70/8458638
Keurige dealerauto, veel mooie lines erop en dikke wielen. Keurige kleur ook, en nog een haakje mocht je die nodig hebben! Ik heb gezocht op exemplaren met four c.
"Het geavanceerde FOUR-C-chassis biedt keuze uit drie rijstanden: Comfort, Sport en Advanced. Het systeem controleert in elke stand auto, weg en bestuurder 500 keer per seconde en regelt elke schokdemper afzonderlijk voor een onberispelijke handling. Het hart van dit systeem is de revolutionaire semi-actieve ophanging van Volvo met permanent gestuurde schokdempers van Monroe-Öhlins. FOUR-C werkt bovendien optimaal samen met het DSTC-systeem, de motor, de remmen en de stuurinrichting volgens de gekozen rijstijl."Hee Thom,
Is dat zo?,is er een onderlinge koppeling? lijkt wel logisch, hadden ze er maar het karakter van dat gier ik weet niet wat ik moet doen tronic ding eraan gekoppeld, was ik nooit overstag gegaan.
In ieder geval heb ik het nooit kunnen ontdekken.
Auto heeft 54k meer gedraaid, in mijn geval doe ik daar iets minder dan 2 jaar over.Thom schreef:http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/xc70/8458638
Keurige dealerauto, veel mooie lines erop en dikke wielen. Keurige kleur ook, en nog een haakje mocht je die nodig hebben! Ik heb gezocht op exemplaren met four c.
precies, kachel is echt zo een ding waarvan je vantevoren zegt " die ene keer krabben" tot dat je het heb. Kettingen blijven in de doos, heb 17" pirelli stotorzo (of zoiets) en krijg hem door de grootste bergen sneeuw.diesel01 schreef:Auto heeft 54k meer gedraaid, in mijn geval doe ik daar iets minder dan 2 jaar over.Thom schreef:http://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/xc70/8458638
Keurige dealerauto, veel mooie lines erop en dikke wielen. Keurige kleur ook, en nog een haakje mocht je die nodig hebben! Ik heb gezocht op exemplaren met four c.
Waar de één voor vol gaat neemt de ander genoegen met iets minder vol, in mijn voorstel zou ik de auto alleen nog naar Webasto sturen voor een kachel.
Winter en zomerset erbij, geen sneeuwkettingen meer leggen op de wintersport.
diesel01 schreef:Kacheltje heb ik elke morgen aanstaan en wil idd niet meer zonder.
Die XC gaat er nog weleens komen, vindt het model erg mooi.