Pagina 5 van 5
Geplaatst: 03.06.2012 - 12:09
door OGA244
beaver schreef:Kun je dan ook de software op een 2008 s80 laten zetten of niet?
::?
Dat lijkt mij niet, het speelt volgens mij uitsluitend bij een XC60 met AWD
Geplaatst: 03.06.2012 - 12:14
door euerw
Maar wat is dan het nut van die S stand?
Geplaatst: 03.06.2012 - 12:20
door OGA244
Tja, wat is het "nut" van een T6 of een D5?
Geplaatst: 03.06.2012 - 12:24
door euerw
OGA244 schreef:Tja, wat is het "nut" van een T6 of een D5?
Das onzin! Lijkt mij dat Volvo met een doel de software aanpast, staat los van een benzine of diesel keuze.
Wat doet de S stand t.o.v. Een standaard GT?
Geplaatst: 03.06.2012 - 13:19
door BlackcurrantV70
Mijn XC60 D3 AWD heeft deze "S" stand en in die stand reageert de auto echt veel directer, acceleratie en schakelen gaat sportiever.
Ik gebruik die stand af en toe als ik snel wil inhalen, het is geen nutteloze extra, je voelt het verschil duidelijk.
Ik vermoed wel dat het verbruik in die stand (nog) iets hoger is.
Geplaatst: 03.06.2012 - 13:23
door euerw
BlackcurrantV70 schreef:Mijn XC60 D3 AWD heeft deze "S" stand en in die stand reageert de auto echt veel directer, acceleratie en schakelen gaat sportiever.
Ik gebruik die stand af en toe als ik snel wil inhalen, het is geen nutteloze extra, je voelt het verschil duidelijk.
Ik vermoed wel dat het verbruik in die stand (nog) iets hoger is.
Oké duidelijk
Geplaatst: 03.06.2012 - 13:44
door BlackcurrantV70
Je zou naar je dealer kunnen gaan voor een s/w update, dan weet je direct of je de S stand erbij krijgt.
Geplaatst: 03.06.2012 - 13:55
door euerw
Ja kan, maar de 15e a.s. Laat ik Rica tuning doen, vraag me af of het dan nog zin heeft
Geplaatst: 03.06.2012 - 15:25
door BlackcurrantV70
De Volvo update zou wel goedkoper zijn dan RICA.....
Geplaatst: 03.06.2012 - 16:30
door euerw
Als v.Aarle (mijn garage) het nodig vind zullen ze het vast wel doen, kan me niet voorstellen dat de S software het zelfde resultaat geeft als tuning.
Geplaatst: 18.06.2012 - 01:04
door BlackcurrantV70
en hoe bevalt de tuning, over welke cijfers praten we nu ?