Pagina 5 van 5
Geplaatst: 18.02.2013 - 14:56
door diesel01
Hmm :-k het is ineens mijn topic geworden terwijl het mij niet echt kan boeien.
Ik vroeg het eens aan een familielid(collega van Ger) van mij en die sloeg mij joviaal op de rug en zei, we gaan een biertje drinken en de vraag die jij mij net stelde heb ik niet gehoord, stel hem dus niet nog eens.
Geplaatst: 18.02.2013 - 19:21
door Rolf-01
Ramon&Ramon schreef:Schorpioen schreef:Totdat ze de NAW gegevens van iemand doorgeven die er niet van gediend is en een klacht gaat indienen.
Van een tv in iedere ruimte naar een ruimte waar net geen tv in past.
Daar komt (zo,n iemand) nooit achter.
V70/2.4D/2003 schreef:Wedden?
Zo eenvoudig als jij een powerbox kunt detecteren in de software van een auto, nog eenvoudiger is het om even de log-gegevens te checken bij een intern onderzoekje. Ergo, en daar komt ie weer, die eigenwijs uut Grunn, daar komen ze dus wel achter.
Het is digitaal dus wat je ook doet, je laat sporen achter!
Ik kan het verhaal van Ger bevestigen!
Er zijn binnen ons bedrijf strikte regels waaraan ik mij moet houden om de gegevens van het RDW en andere bestanden te mogen raadplegen/muteren. Een (ex)collega van mij nam het niet zo nauw met deze regels. Hij heeft de gegevens van het RDW heeft geraadpleegd en aan een van zijn kennissen heeft doorgespeeld. Die kennis had regelmatig een “onbekende” auto voor de deur staan. De inzittenden (lees overheidsdienaren) van die auto vroegen zich af hoe die kennis op enig moment wist wie zij waren. Die overheidsdienaren zijn op onderzoek uitgegaan en uiteindelijk heeft het RDW bij ons bedrijf aan de bel getrokken met het vriendelijk verzoek om dit soort acties nooit meer te doen ( op straffe van het intrekken van de RDW-bevoegdheid). Tja als dat gebeurt, kunnen we de tent sluiten. Gevolg: ontslag op staande voet.
Geplaatst: 18.02.2013 - 19:42
door Ben
Dat lijkt me een mooi slot.