een beetje laat maarAlexV70 schreef:Heeft jouw baas geen goede contacten met andere garages?kaasie schreef:ik moet wel ff wennen hoor om mijn auto aan een andere garage te geven om te laten repareren.
ik doe alles zelf en dat scheelt behoorlijk veel duiten bij reparatie.
Want onderling kan normaliter een hoop geregeld worden.
In jouw geval zou je in ieder geval de BTW al in je eigen zak kunnen steken.
Kon ik vroeger in ieder geval wel, kreeg ook dezelfde korting doorberekend.
is misschien wel handig om nog ff te melden van wat er gebeurd is.
ben veel op het volvolvo forum aan het posten en vind het aardig dat er ook antwoorden komen en na reparatie ff gemeld word hoe het gegaan is.
dus bij deze.
de rekening is idd naar het bedrijf gegaan waar ik werk en heb daar geprofiteerd van de kortingen die wij krijgen.
dat scheelt gelukkig in de portomonaie want
niet alleen de gasklep was stuk maar ook de luchtmassa meter was naar zijn grootje.
dus was uit eindelijk een rekening van een krappe 900,- pleurie.
maar ik moet zeggen heb er nu zo'n 2000km weer mee gereden na reparatie en hij rijd subliem.
wat een verschil met mijn 850T5.
wat een soeplesse heeft deze 2.4T.
zie er nu al naar uit om van de zomer met de caravan een goed eind mee te toeren.
met de T5 was dat al lache , maar met deze moet het helemaal een peule schilletje wezen.
oef , dat ziet er niet goed uit fraggle.fraggle schreef:hmm, bij mij brandde het ets lampje ook al daarnet. Slecht rijden, lijkt wel of er te weinig vermogen is... schokkerig, langzaam reageren op gas.
Ben bang dat ook mijn gasklephuis aan een beurt toe is. Ik zie dat de laatste posting van mei 2006 is, nu bijna een jaar verder, is er al nieuws mbt terugroepen?
deze siptomen

ik had het nog gevraagd aan de dealert , en hij hadden het gevraagd aan de importeur maar een dikke nee was het antwoord.
wel de achterklep nog ff laten spuiten op kosten van volvo nederland. :twisted: :twisted:
hebben we dat maar weer in de tas voordat hij 8 jaar word!!!!
het schoon maken heeft geen zin.AlexV70 schreef:Nee, dat wordt eigen portemonnee. :?
Maar misschien kan schoonmaken je nog helpen. (meestal uitstel van)
want er valt nix schoon te maken.
het is een klep in een huis met een bedieningsmotor en een opnemertje en meer is het niet.
je kan er eigenlijk nix aan zien.
en als de euvels er nu zijn dan gaan ze ook niet meer weg.
misschien voor een bepaald aantal km maar komen beslist weer terug.
ik was er ook niet aan toe maar ben blij dat ik nu wel van me gasklep op aan kan.