Had altijd begrepen dat de Duitsers niet zo van onderhandelen houden.Marc Apeldoorn schreef:@Sjoerd, er kan bij de Duitse auto's wel meer af...
En geen Four-C
Leuk dat iedereen lekker mee zoekt.

Had altijd begrepen dat de Duitsers niet zo van onderhandelen houden.Marc Apeldoorn schreef:@Sjoerd, er kan bij de Duitse auto's wel meer af...
En geen Four-C
Mooi, alleen het stuur is wel een plastic blok..en velg wat gerafeld.Silver_R schreef:Dit is ook een mooie.
Idd, hele mooie met geventileerd leer en premium audio!Mart van der Steeg schreef:Mooi, alleen het stuur is wel een plastic blok..en velg wat gerafeld.Silver_R schreef:Dit is ook een mooie.
Wat zou er nog aan BPM bijkomen? 5-10 miel?
je kan de btw terugvragenSilver_R schreef:Dit is ook een mooie.
Voor die km stand krijg je in NL echt geen T6 Sjoerd.Silver_R schreef:ong. €6100Mart van der Steeg schreef:Mooi, alleen het stuur is wel een plastic blok..en velg wat gerafeld.Silver_R schreef:Dit is ook een mooie.
Wat zou er nog aan BPM bijkomen? 5-10 miel?
Als dat mogelijk zou zijn..marcelV70R schreef:[je kan de btw terugvragen
als je een inschrijving van de KvK hebt scheelt dat weer een hoop €€€
compenseert de BPM weer wat!!
Marcel
Dit is zeker een mooie, weinig km's en uit 2010.walter leever schreef:Nog een leuke,met alles wat je wilt,
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vo ... 38410.html?
Hoop dat je gelijk hebt, net een aanvraag gedaan. We zullen zien.swen schreef:BPM van de "zilvere" V70 is zeker geen 6100 euro meer.
Met de tegenbewijsregeling komt deze zeker lager uit! Bij importautos.nl maken ze gratis een BPM berekening. Je zult zien dat het minder is.
Dat vind ik juist helemaal niks.Quota schreef:Ik zou er dan ook altijd acc bij willen op zo'n auto... Maar die in hamburg is inderdaad wel een hele sjieke!
Ik voel een reisje Hamburg aankomen.Silver_R schreef:De auto die Walter opperde, is van iemand die Nederlands spreekt.
Ideaal.
Die is ook heel mooi ja!Silver_R schreef:De auto die Walter opperde, is van iemand die Nederlands spreekt.
Ideaal.
Deze bedoel je? Schitterend!!!Edwin schreef:Die is ook heel mooi ja!Silver_R schreef:De auto die Walter opperde, is van iemand die Nederlands spreekt.
Ideaal.
Bij Hennis staat ook een heel complete. Of was die al langsgekomen?
http://www.hennesautomobielen.nl/OCCASIONS/index.php
Gr. Edwin.