autivisie
[youtube]<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/zZJrEnQOY5o" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Het kan mij dan ook niet bekoren.V480-S60 schreef:Met een dergelijke achterkant gaat Volvo helaas de designkant op van de echt foeilelijke X4, X6 en GT-lijn van BMW.
een X6 ziet er uit als een kakkende hond qua lijnen. deze meer richting een S60V480-S60 schreef: Tot en met het achterportier gedurfd en mooi. Vooral dat knikje omhoog. Maar die veeeeel te schuine coupé achterkant. Brrrrrrrrrrrrr............. Daar gaat mijn hart absoluut niet sneller van kloppen.
En ik haat het te zeggen maar het moet in dit geval toch. Met een dergelijke achterkant gaat Volvo helaas de designkant op van de echt foeilelijke X4, X6 en GT-lijn van BMW.
Misschien komt Volvo dan ook met een accessoire om dat op te vullen ala Citroen Cactusm-kliko schreef:
Wat ik ook jammer vind is dat ze de vorm van de deuren 'gejat' hebben van Renault.
Ik vind dat echt gigantisch lelijk staan. Net alsof ze een ongeluk vol in de zijkant hebben gehad...![]()
+1,m-kliko schreef: Ben ik de enige die hier een beetje Skoda/Seat in ziet?
Vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen van de Zweden, voorheen waren de designs onderscheidener.
Zelfs de V90 en de XC90 waren nog erg onderscheidend van de rest van autoland, en zijn ook echt prachtige Zweedse verschijningen!
Al zijn de verlichting natuurlijk wel wat je helemaal zou verwachten en is dat niet een erg grote schok.
Wat ik ook jammer vind is dat ze de vorm van de deuren 'gejat' hebben van Renault.
Ik vind dat echt gigantisch lelijk staan. Net alsof ze een ongeluk vol in de zijkant hebben gehad...![]()
Hopelijk is dit minder opvallen in de productiemodellen en als je hem ziet rijden, maar bij de Renaults vind ik het te prominent aanwezig.![]()
Het woord "Cactus" in combinatie met het thema "auto" geeft mij direct al braakneigingen.BlackcurrantV70 schreef:Misschien komt Volvo dan ook met een accessoire om dat op te vullen ala Citroen Cactusm-kliko schreef:
![]()
Da's een beetje een schot in het open doel he?Ben schreef: Zonder nieuwe modellen was Volvo al weg geweest.
Die deurhendels halen waarschijnlijk het productiemodel niet. Net zoals de spiegels. Die zijn (helaas) voorlopig nog niet toegestaan... (2018 pas ergens)Mart van der Steeg schreef:+1,m-kliko schreef: [...]
en dat deurhendeltje van de achterdeur is zoooooo alfa romeo, absoluut niet vernieuwend. Lelijk!
Niet van Volvo maar de persplaatjes die Volvo heeft verstrekt zijn door dat autoblad achter elkaar gezet in een filmpje.Greenlaner schreef: Volvo's official video