Ja altijd weer dat woordje generaliserend :roll:twcoolen schreef:Er is ook een bepaalde groep die hele groepen mensen over 1 kam scheert, generaliseert, vooroordelen heeft en uit de hoogte reageert.diesel01 schreef:Nou..ik merk vooral een groep op die erg van de gadgets is en dergelijke systemen wil testen terwijl ik denk dat Volvo het als last line of defense bedoeld.twcoolen schreef: Prima toch? Geeft in ieder geval wat meer kleur aan het merk....
Ook zie ik deze groep een bijzonder rijstijl hebben, zie het topic over accelereren.
Dat maakt de boel er niet gezelliger op. Iedereen in zijn waarde laten.
Een opmerking in de trant van: "een typische Volvo rijder is een geitenwollen sokken figuur met een tandartsenpraktijk en een schapendoes achter in de kofferbak" slaat toch ook nergens op?
Ja ik ben leaserijder.
Ons leasebeleid zegt het volgende:
- Max. 10.000 kilometer prive per jaar
- Additionele privekilometers worden direct aan de berijder doorbelast
- Een verbruik van meer dan 15% boven de ECD-norm wordt direct aan de berijder doorbelast
- Tanken boven de norm qua literprijs aan de pomp wordt direct aan de medewerker doorbelast.
Ik denk dat ik net zo bewust met mijn lease Volvo omga als menig eigenaar.
Die tandarts schijnt het anders best goed te doen alhoewel de mijne A6 Allroad rijdt.
Ik generaliseer helegaar niemand, jij wilt lezen dat ik generaliseer.
Het is altijd een bepaald type Volvo die in mijn kofferbak hangt terwijl ik 135km/u op de cruise doe.
Geen vooroordeel maar gewoon bevinding, en uit de hoogte...tja dat is de perceptie van de persoon die het zo opvat.