Is ook het gevolg van niet bouwen wat mensen willen als je ze de keuze laat : estates, 5- of 6-cylinders voor de topmodellen, échte leren zetels, fysieke knoppen, zuinige schone diesels, diesel-hybride en ga zo maar door. Heiliger willen zijn dan de paus en de elektrificatie door de mensen hun strot rammen, met hoogdravende principes waarop je dan nadien schoorvoetend moet terugkomen, is ook niet bevorderlijk voor de geloofwaardigheid. Buggy software, zaken die maar niet opgelost raken, kopers als beta-testers gebruiken, daar haal je geen omzetverhoging mee. Polestar als apart merk vond ik van in het begin vreemd, gebruik toch het bestaande dealernetwerk en noem het gewoon Volvo. Mensen willen zo'n grote investering niet online kopen, die willen bandenschoppen, voelen, ruiken en proefrijden, beetje sjacheren met een verkoper en inruilen. Al die dure Polestar Spaces zijn m.i. totaal overbodig. En mensen blijven wat huiverig voor auto's made in China. Torslanda en Gent, daar wil ik wél een auto van.
Maar Hakan zal het ongetwijfeld beter weten dan ik.
Nieuws uit Zweden
- OGA244
- 8th Gear member
- Berichten: 13654
- Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
- Locatie: Skåne
Nog ff ja, maar dat droogt op..,
Eens dat polestar een rare move is, dealers mochten wel afleveren (maar niet in een Volvo showroom) en service en garantie verzorgen..
Maar verkopen moest online..
Dat het correspondentie adres Zweeds is zegt natuurlijk niet dat het merk in eniger mate Zweeds is
Eens dat polestar een rare move is, dealers mochten wel afleveren (maar niet in een Volvo showroom) en service en garantie verzorgen..
Maar verkopen moest online..
Dat het correspondentie adres Zweeds is zegt natuurlijk niet dat het merk in eniger mate Zweeds is