Carfreak schreef:
Hoe is het flushen bevallen? Kon je echt verschil merken? Had je problemen of puur preventief? (ik laat het volgende week uitvoeren).
Ben benieuwd naar de mattenset. Ik heb er een velourssetje inliggen van 25 euro. Op maat en kleur en voldoen prima. Laat even zien hier als je ze hebt!
Die V8 vind ik, afgezien van de V8, lang niet zo mooi als mijn eigen zwarte

Ben ook benieuwd of het chippen merkbaar verschil gaat opleveren bij je V8.
Nou wat het Flushen aangaat heb eigenlijk geen verschil gevoeld was puur preventief, maar misschien ook dat de bak nou niet echt zwaar vervuilt was en dit nu gedaan heb bij 100.000 km.
De matten set leek me wel mooi om bij de voor matten met het Volvo embleem (kan ook op de achtermatten) als extra luxe je kunt dit in verschillende type van stoffen kiezen heb de luxe genomen Super Velours.
Wat de V8 aangaat is de kleurstelling ook luxe maar het moet ook je kleur zijn zal ik maar zeggen heb een beige interieur gehad bij mijn vorige en was ook zwart van body deze is weer een tint lichter maar ook wat besmettelijker dus ook even oppassen met spullen of kleding.
Er zijn wel wat zaken al veranderd nieuwe type gril achter nieuwe logo op kofferbak kenteken is ook van een latere tijd 37-SLH-8 import 2011 maar voor dat geld is het wel erg aantrekkelijk die van mij was al goedkoop met vergelijking van oudere types dus dit is zeker goedkoop.
En ja chippen we gaan het meemaken als Obbe alles even op een rij heeft want zoals vele zaken zoals in Vida kwamen we weer zaken tegen waar de Amerikaan weer geen toegang toe liet

zo ook de check som om de tune af te ronden.
Maar we hebben de tijd en alles zal wel gaan lukken als ik de matten set heb volgens order dinsdag 31 maart maak ik wel even een paar plaatjes om het geheel weer te geven.

S80 4.4 8 ventjes dansend voor je uit is de sound of pleasure.