Ook bij mijn 2015 v60 was aan de stekker een stuk kouder dan gewoon. Garage heeft van alles geprobeerd met software, maar kon de oorzaak niet vinden. Het vermoeden is nu ook een kapot verwarmingselement. Ze hebben een nieuwe besteld en hopelijk over een week of 2 - 3 monteren.
Blijkt trouwens nog twee dagen te duren omdat die compleet achter het dashboard zit. Gelukkig garantie en gratis vervangend vervoer.
PIH precondition (standkachel/airco) Defect
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Na morgen vriest het niet meer Jan................
Succes!

Succes!
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
-
- 1st Gear member
Na bijna een week bij de garage gestaan te hebben, werkt mijn preconditioning weer prima via de kabel. Ouderwets warm. Zij hebben het toch via software op kunnen lossen en er is niets vervangen. Er is dus hoop voor diegene die hetzelfde probleem hebben.
-
- 2nd Gear member
Excuus voor mijn late reactie op de vraag, maar na vervanging van het el. verwarmingselement doet de preconditioning het weer als vanouds. Ik vind alleen dat de stoel wat minder wordt voorverwarmd dan eerder het geval was.
gr
jan
gr
jan