Wow! Je bent de eerste volgens mij met een harde afleverdatum!jakob123 schreef: Ben gebeld door de dealer, auto komt morgen binnen. Afspraak gemaakt op 21-10, de auto op te halen. Komt alleen op andere velgen de 10 spaaks inscription.
De 21 inch 8 spaaks komen later... Besloten om rond de inscription velgen de winterbanden te leggen.
T8 productieweek, wanneer gaat die van jullie in productie?
-
- 1st Gear member
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
De T8 die bij onze dealer stond zou dit weekend worden afgeleverd.V4ever schreef:Wow! Je bent de eerste volgens mij met een harde afleverdatum!jakob123 schreef: Ben gebeld door de dealer, auto komt morgen binnen. Afspraak gemaakt op 21-10, de auto op te halen. Komt alleen op andere velgen de 10 spaaks inscription.
De 21 inch 8 spaaks komen later... Besloten om rond de inscription velgen de winterbanden te leggen.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Ben vooral benieuwd naar de rij ervaring, ik begreep dat er aan de aandrijflijn van de eerste pers demo's nog het nodige gefine tuned zou worden en zelfs daarover was men al enthousiast.
Mijn auto stond overigens een paar weken geleden nog op week 50.
Mijn auto stond overigens een paar weken geleden nog op week 50.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
degene waarvan ik de foto plaatste staat vandaag voor de tweede dag in de werkplaats om alle accessoires erop te bouwen...lint schreef: De Volvodealers krijgen het nog druk om alle T8's op tijd af te leveren.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- NielsPHEV
- 7th Gear member
wist niet dat dit nog zoveel werk kon zijn of komt er nog zo'n rugged luxury bodykit op ?Walter schreef:degene waarvan ik de foto plaatste staat vandaag voor de tweede dag in de werkplaats om alle accessoires erop te bouwen...lint schreef: De Volvodealers krijgen het nog druk om alle T8's op tijd af te leveren.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Geen idee wat er allemaal op komt, erom heen ligt het bezaaid met dozen en onderdelen. Zitten inderdaad wat bodydelen bij, maar niet die Rugged versie. Andere skidplate, skirts etc.NielsPHEV schreef: wist niet dat dit nog zoveel werk kon zijn of komt er nog zo'n rugged luxury bodykit op ?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Summum
- 6th Gear member
Nee, V60_PHEV krijgt hem morgen afgeleverd.V4ever schreef:Wow! Je bent de eerste volgens mij met een harde afleverdatum!jakob123 schreef: Ben gebeld door de dealer, auto komt morgen binnen. Afspraak gemaakt op 21-10, de auto op te halen. Komt alleen op andere velgen de 10 spaaks inscription.
Kan hij meteen zijn forumnaam laten wijzigen

(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- V60_PHEV
- 4th Gear member
Nee, gisteren al. Ladies and Gentleman: We Got Him
En hoe rijdt dat nou?
Nou net zo lekker als de V60, maar dan allemaal wat stiller en smoother.
De vering vangt alles veel beter op (20" winterbanden en luchtvering).
Ik moet nog wel erg wennen aan het formaat van de auto en rij dus nog niet lekker door.
Het kan dus ook daaraan liggen, maar ik heb het gevoel dat de elektromotor wat meer kracht geeft dan die van de V60.
Ik heb zeker het gevoel dat je het gaspedaal verder kunt indrukken zonder dat de benzine motor bijspringt.
Het is in ieder geval ruim voldoende om in de stad en op provinciale wegen goed mee te komen.
Gisteren zo'n 25 km. kunnen rijden (tot 90 km/h) voor de accu leeg was, maar dat was met airco en stoelverwarming aan en zonder er ook maar een beetje op te letten. Als ik mijn best zou doen kan dat dus veel beter.
De automaat van de benzinemotor is ook een hele verbetering, je merkt het schakelen nauwelijks.
De benzine motor vind ik wel wat rauw klinken, het is echter heel zacht en kompleet in de achtergrond.
Dat stoort mij dus absoluut niet, maar echt soepel vind ik hem niet klinken.
Het enige wat ik hoor met rijden is het bandengeluid van de winterbanden, maar dan wel veel zachter dan dat ik dat bij de V60 hoorde.
Al met al is het geen verrassing, het voelt een beetje als de V60 plug-in, maar allemaal iets soepeler en stiller en veel groter.
Maar ik was dan ook heel tevreden met de V60 en vind dat een erg prettige auto.
En hoe rijdt dat nou?
Nou net zo lekker als de V60, maar dan allemaal wat stiller en smoother.
De vering vangt alles veel beter op (20" winterbanden en luchtvering).
Ik moet nog wel erg wennen aan het formaat van de auto en rij dus nog niet lekker door.
Het kan dus ook daaraan liggen, maar ik heb het gevoel dat de elektromotor wat meer kracht geeft dan die van de V60.
Ik heb zeker het gevoel dat je het gaspedaal verder kunt indrukken zonder dat de benzine motor bijspringt.
Het is in ieder geval ruim voldoende om in de stad en op provinciale wegen goed mee te komen.
Gisteren zo'n 25 km. kunnen rijden (tot 90 km/h) voor de accu leeg was, maar dat was met airco en stoelverwarming aan en zonder er ook maar een beetje op te letten. Als ik mijn best zou doen kan dat dus veel beter.
De automaat van de benzinemotor is ook een hele verbetering, je merkt het schakelen nauwelijks.
De benzine motor vind ik wel wat rauw klinken, het is echter heel zacht en kompleet in de achtergrond.
Dat stoort mij dus absoluut niet, maar echt soepel vind ik hem niet klinken.
Het enige wat ik hoor met rijden is het bandengeluid van de winterbanden, maar dan wel veel zachter dan dat ik dat bij de V60 hoorde.
Al met al is het geen verrassing, het voelt een beetje als de V60 plug-in, maar allemaal iets soepeler en stiller en veel groter.
Maar ik was dan ook heel tevreden met de V60 en vind dat een erg prettige auto.
- trimitie
- 4th Gear member
Een dikke proficiat en heel veel rijplezier met je prachtaankoop !!
popel om toch paar foto's te kunnen bewonderen van je super XC90 !
popel om toch paar foto's te kunnen bewonderen van je super XC90 !

NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
- diesel01
- Geartronic member
Tjaa leuk hoor
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- NielsPHEV
- 7th Gear member
inrijden kent net als de V60 PHEV voor zover ik weet geen speciale instructies. Wat ik doe is als ik weet dat ik niet de volledige rit electrisch kan doen ik de wagen rustig op AWD op temperatuur laat komen voordaat ik de snelweg opga en na enige tijd zet ik de auto weer op hybride.
- diesel01
- Geartronic member
Ben erg benieuwd naar de auto en de rijervaringen.
Al in het donker met de auto gereden? Erg benieuwd naar de led verlichting.
Al in het donker met de auto gereden? Erg benieuwd naar de led verlichting.
V90 T6 Recharge Rdesign
- V60_PHEV
- 4th Gear member
In het donker geeft de Orrefors pookknop licht, dat is een leuk gezicht.
Voor mooie foto's moet je verder echt niet bij mij zijn en wat valt er te fotograferen dat niet al eerder en beter op de foto is gezet?
Ik heb hem vanmiddag even ergens langs de kant van de weg gezet, maar het weer speelt niet mee en ik had al direct weer spijt want ik stond tot m'n enkels in de derrie.
Vind het opvallend dat ik een knopje voor mistlampen voor heb aan het linker stengeltje aan de stuurkolom.
Wel een knopje, maar geen mistlampen voor
Om de één of andere reden zit er een knopje op het dashboard voor het ontgrendelen van de klepje om benzine te tanken.
Alle ander gemotoriseerde XC90's hebben dat blijkbaar niet
Het vakje in de middenarmsteun is wat minder diep dan de andere XC90's en de voetenruimte voor de middelste zitplaats achter is wat hoger.
Voor alle toerenteller fetisjisten: die heeft de T8 niet. Zelfs niet als je de Performance skin kiest voor de klokkenwinkel
Enkel een power meter, waarbij de lijn met electro en druppeltje voor brandstof de grens aangeeft waarboven de benzine motor inschakelt (het teken van het druppeltje is dan niet meer leeg van binnen)
De grens van 'ready' is de nullijn, waar geen electro verbruikt en opgewekt wordt, dus hoe verder je met remmen onder deze lijn uitkomt, hoe meer je regenereert. (de Plug-In rijders zullen de belletjes missen)
Voor mooie foto's moet je verder echt niet bij mij zijn en wat valt er te fotograferen dat niet al eerder en beter op de foto is gezet?
Ik heb hem vanmiddag even ergens langs de kant van de weg gezet, maar het weer speelt niet mee en ik had al direct weer spijt want ik stond tot m'n enkels in de derrie.
Vind het opvallend dat ik een knopje voor mistlampen voor heb aan het linker stengeltje aan de stuurkolom.
Wel een knopje, maar geen mistlampen voor

Om de één of andere reden zit er een knopje op het dashboard voor het ontgrendelen van de klepje om benzine te tanken.
Alle ander gemotoriseerde XC90's hebben dat blijkbaar niet

Het vakje in de middenarmsteun is wat minder diep dan de andere XC90's en de voetenruimte voor de middelste zitplaats achter is wat hoger.
Voor alle toerenteller fetisjisten: die heeft de T8 niet. Zelfs niet als je de Performance skin kiest voor de klokkenwinkel
Enkel een power meter, waarbij de lijn met electro en druppeltje voor brandstof de grens aangeeft waarboven de benzine motor inschakelt (het teken van het druppeltje is dan niet meer leeg van binnen)
De grens van 'ready' is de nullijn, waar geen electro verbruikt en opgewekt wordt, dus hoe verder je met remmen onder deze lijn uitkomt, hoe meer je regenereert. (de Plug-In rijders zullen de belletjes missen)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door V60_PHEV op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.