Geannuleerd XC40 T4 R-Design in Bursting Blue MY19
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 08.02.2009 - 20:23
- Locatie: Lembeke
Dat is toch wel erg,die dealer raakt die wagen wel kwijt,zeker gezien het succes van de XC40,en als ge dan nog geld moet verdienen op de kap van iemand die in de miserie zit....ik persoonlijk zou het niet kunnen
- xelor
- 3rd Gear member
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 22.05.2018 - 21:22
... raad ten stelligste aan aankoop/onderhavige annuleringskosten voor te leggen aan advocaat/rechtsbijstandverzekering indien de auto particulier is besteld! Naast Europese regelgeving bestaat in Nederlandse wetgeving consumentenbescherming (o.a. dwaling, bedenktijd, termijnoverschrijding, etc.). Laat je vooral niet intimideren door de dealer Michel, take care!
I've got this theory that there is a Volvo 940 in any sane person's future
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Michel, ik heb met je te doen kerel. Ik wens je sterkte voor de komende tijd en hoop dat de financiële ellende binnen de perken blijft.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Blue-Eyes
- 4th Gear member
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 18.09.2005 - 12:28
- Locatie: Flevoland
+1Johan s60 schreef: Heel erg zuur dit, bovenop het verlies van spaargeld ook nog annuleringskosten betalen, zou zeker de bovengenoemde mogelijkheden onderzoeken.
Sterkte
Je komt er gewoon weer bovenop! Als je dat punt in het verleden hebt bereikt gaat je dat straks ook weer lukken!
Sterkte!
'20 - heden: BMW F36 Gran Coupe - 435D x-drive high executive m-sport MY2016-4
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto
)
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto

- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8541
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Hoe zuur dit ook lijkt, denk eraan dat je nog steeds met een pracht van een V40 rijdt, waar velen alleen maar van kunnen dromen.
Keep the spirit.
Keep the spirit.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20806
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
In dit hele verhaal, dat natuurlijk zwaar teleurstellend voor Michel is, (En daarom nogmaals sterkte! ) snap ik de zeer formele opstelling van de dealer niet. Michel is daar vaste klant. Heeft daar al 5 auto's gekocht en ook in onderhoud (gehad). Die auto zoals besteld raakt de dealer bijna zeker weer kwijt aan een ander. Waarom dan zo'n opstelling? Zeker nadat Volvo zelf ook al gezorgd heeft voor ten minste 4 maanden overschrijding van de eerste initiële levertijd.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 23.08.2015 - 14:31
+1, oga kun je hier niks in betekenen? Zoals ik begrijp staan de kopers in de rij voor een XC40 en zijn ze niet te leveren. 1+1=2 toch?V480-S60 schreef: In dit hele verhaal, dat natuurlijk zwaar teleurstellend voor Michel is, (En daarom nogmaals sterkte! ) snap ik de zeer formele opstelling van de dealer niet. Michel is daar vaste klant. Heeft daar al 5 auto's gekocht en ook in onderhoud (gehad). Die auto zoals besteld raakt de dealer bijna zeker weer kwijt aan een ander. Waarom dan zo'n opstelling? Zeker nadat Volvo zelf ook al gezorgd heeft voor ten minste 4 maanden overschrijding van de eerste initiële levertijd.
C70 II 2.4i Intro edition geartronic, MY2010, electric silver, calcite leer, Midir (zomer), Mirzam (winter), high performance, blis, meedraaiend xenon, RTI enz enz.
C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)
Eerder V70 T5 GT, alle opties, 2003, topauto!
C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)
Eerder V70 T5 GT, alle opties, 2003, topauto!
- jalex_h
- 6th Gear member
- Berichten: 2769
- Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
- Locatie: Midden nederland
Tjé, balen! En die dealer, ik krijg er een slecht gevoel over. Als het nu een incourante uitvoering o.i.d. zou zijn, oké. En ik snap dat de dealer ook bij een courante auto enige kosten moet maken, maar dit lijkt sterk op verdienen aan andermans (lees: trouwe klant) ellende...
Sterkte!
Sterkte!
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
- TomXC60
- 4th Gear member
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 28.11.2012 - 17:41
- Locatie: Hulst
- Contacteer:
Jammer Michel! Wat vervelend allemaal, dingen komen op je pad, en soms loopt het gewoon niet zoals je het wil.
Je mag natuurlijk nog altijd in een zeer nette V40 de baan op, hopelijk komt hij met gemak door de keuring en mag deze nog lang fijn dienst doen.
En wie weet, kan je over een tijdje als er betere tijden zijn lekker overstappen op de EV versie.
Happiness is not something you postpone for the future; it is something you design for the present!
Je mag natuurlijk nog altijd in een zeer nette V40 de baan op, hopelijk komt hij met gemak door de keuring en mag deze nog lang fijn dienst doen.
En wie weet, kan je over een tijdje als er betere tijden zijn lekker overstappen op de EV versie.
Happiness is not something you postpone for the future; it is something you design for the present!
Dec. 2021: Volvo XC90 MY18 R-Design T8 eAWD
In Bright Silver metallic
Previous:
2017-2021 118.000km Volvo XC60 MY18 R-Design T8 eAWD
In Bursting Blue Metallic
2011-2017 340.000km Volvo XC60 MY11 R-Design D5 AWD
In Black Sapphire metallic
In Bright Silver metallic
Previous:
2017-2021 118.000km Volvo XC60 MY18 R-Design T8 eAWD
In Bursting Blue Metallic
2011-2017 340.000km Volvo XC60 MY11 R-Design D5 AWD
In Black Sapphire metallic
- OGA244
- 8th Gear member
- Berichten: 13869
- Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
- Locatie: Skåne
deze situatie had bij mij niet ontstaan, ik kan het zo even niet oplossen maar op de achtergrond proberen meerdere mensen michel te adviserenBasG schreef:+1, oga kun je hier niks in betekenen? Zoals ik begrijp staan de kopers in de rij voor een XC40 en zijn ze niet te leveren. 1+1=2 toch?V480-S60 schreef: In dit hele verhaal, dat natuurlijk zwaar teleurstellend voor Michel is, (En daarom nogmaals sterkte! ) snap ik de zeer formele opstelling van de dealer niet. Michel is daar vaste klant. Heeft daar al 5 auto's gekocht en ook in onderhoud (gehad). Die auto zoals besteld raakt de dealer bijna zeker weer kwijt aan een ander. Waarom dan zo'n opstelling? Zeker nadat Volvo zelf ook al gezorgd heeft voor ten minste 4 maanden overschrijding van de eerste initiële levertijd.
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12956
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Heel zuur Michel, fingers crossed voor de juiste oplossing!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Bah wat een vervelende situatie, echt balen Michel, je had je er zo erg op verheugd!
In het voorgaande zijn al een aantal adviezen voorbij gekomen. Misschien niet allemaal even haalbaar, maar zeker goedbedoeld. Ter lering en vermaak van eenieder moet ik misschien toch even een veelgehoord misverstand ophelderen: Annuleren en ontbinden van de overeenkomst zijn twee verschillende dingen.
Annuleren is het afzien van de koop om een aan de koper toe te rekenen omstandigheid waar de verkoper geen invloed op heeft. Als Michel (door wat voor zure omstandigheid dan ook) niet langer de financiën heeft om de aankoop te betalen en om die reden afziet van de aankoop, dan is er sprake van een annulering. Contractueel is dan vastgelegd dat de koper annuleringskosten verschuldigd is.
Ontbinding van de overeenkomst zou kunnen als er sprake is van een toerekenbare tekortkoming aan de zijde van de verkoper. Een forse overschrijding van de leveringstermijn zou zo'n tekortkoming kunnen opleveren. Bij de koop van nieuwe auto's wordt echter zelden een vaste leveringsdatum afgesproken, hooguit een indicatie. Als sprake is van overschrijding van een indicatieve leveringstermijn, zal de koper de verkoper in gebreke moeten stellen en hem een redelijke (uiterste) termijn moeten stellen om de overeenkomst alsnog na te komen. Wordt dan nog niet geleverd, dan kan de koper de overeenkomst ontbinden. Uiteraard hoeft de koper dan geen deel van de koopprijs te voldoen.
Uit wat Michel zelf in dit topic heeft geschreven leid ik af dat hij de dealer nooit in gebreke heeft gesteld wegens de vertraagde levering. Er is dan ook geen sprake van/mogelijkheid tot ontbinding. In tegendeel, hij zou de auto nog steeds dolgraag willen afnemen. Het is dus een zuivere annulering en dat maakt dat de dealer op basis van de overeenkomst waarschijnlijk in zijn recht staat om annuleringskosten in rekening te brengen. Annuleringskosten zijn ook niet afhankelijk van de vraag of de dealer door de annulering al dan niet schade lijdt.
Dat alles neemt natuurlijk niet weg dat deze dealer vanuit het oogpunt van goodwill en klantvriendelijkheid geen beste beurt maakt door een vaste relatie als Michel het "volle pond" aan annuleringskosten in rekening te brengen als hij kan vermoeden dat hij de bewuste auto zonder probleem of verlies kan doorverkopen. Wellicht heeft hij een andere klant met een vergelijkbare auto in bestelling die dolblij zou zijn met een eerdere levering. Michel van een probleem af en dealer een kleine bemiddelingsfee en twee tevreden klanten, iedereen blij!
In het voorgaande zijn al een aantal adviezen voorbij gekomen. Misschien niet allemaal even haalbaar, maar zeker goedbedoeld. Ter lering en vermaak van eenieder moet ik misschien toch even een veelgehoord misverstand ophelderen: Annuleren en ontbinden van de overeenkomst zijn twee verschillende dingen.
Annuleren is het afzien van de koop om een aan de koper toe te rekenen omstandigheid waar de verkoper geen invloed op heeft. Als Michel (door wat voor zure omstandigheid dan ook) niet langer de financiën heeft om de aankoop te betalen en om die reden afziet van de aankoop, dan is er sprake van een annulering. Contractueel is dan vastgelegd dat de koper annuleringskosten verschuldigd is.
Ontbinding van de overeenkomst zou kunnen als er sprake is van een toerekenbare tekortkoming aan de zijde van de verkoper. Een forse overschrijding van de leveringstermijn zou zo'n tekortkoming kunnen opleveren. Bij de koop van nieuwe auto's wordt echter zelden een vaste leveringsdatum afgesproken, hooguit een indicatie. Als sprake is van overschrijding van een indicatieve leveringstermijn, zal de koper de verkoper in gebreke moeten stellen en hem een redelijke (uiterste) termijn moeten stellen om de overeenkomst alsnog na te komen. Wordt dan nog niet geleverd, dan kan de koper de overeenkomst ontbinden. Uiteraard hoeft de koper dan geen deel van de koopprijs te voldoen.
Uit wat Michel zelf in dit topic heeft geschreven leid ik af dat hij de dealer nooit in gebreke heeft gesteld wegens de vertraagde levering. Er is dan ook geen sprake van/mogelijkheid tot ontbinding. In tegendeel, hij zou de auto nog steeds dolgraag willen afnemen. Het is dus een zuivere annulering en dat maakt dat de dealer op basis van de overeenkomst waarschijnlijk in zijn recht staat om annuleringskosten in rekening te brengen. Annuleringskosten zijn ook niet afhankelijk van de vraag of de dealer door de annulering al dan niet schade lijdt.
Dat alles neemt natuurlijk niet weg dat deze dealer vanuit het oogpunt van goodwill en klantvriendelijkheid geen beste beurt maakt door een vaste relatie als Michel het "volle pond" aan annuleringskosten in rekening te brengen als hij kan vermoeden dat hij de bewuste auto zonder probleem of verlies kan doorverkopen. Wellicht heeft hij een andere klant met een vergelijkbare auto in bestelling die dolblij zou zijn met een eerdere levering. Michel van een probleem af en dealer een kleine bemiddelingsfee en twee tevreden klanten, iedereen blij!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3297
- Lid geworden op: 16.08.2005 - 12:57
- Locatie: Haarlem
Goede toelichting Summum. Heb nog de tijd tot eind September dus nog alle tijd er is geen haast bij..
En dan gewoon gaan betalen het bedrag waar mijn dealer om vraagt.
En dan gewoon gaan betalen het bedrag waar mijn dealer om vraagt.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- casper
- 5th Gear member
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: 16.08.2009 - 10:49
Vooreerst: alle medeleven met de situatie van Michel, dit is wat je echt niet wil meemaken.Summum schreef: Dat alles neemt natuurlijk niet weg dat deze dealer vanuit het oogpunt van goodwill en klantvriendelijkheid geen beste beurt maakt door een vaste relatie als Michel het "volle pond" aan annuleringskosten in rekening te brengen als hij kan vermoeden dat hij de bewuste auto zonder probleem of verlies kan doorverkopen. Wellicht heeft hij een andere klant met een vergelijkbare auto in bestelling die dolblij zou zijn met een eerdere levering. Michel van een probleem af en dealer een kleine bemiddelingsfee en twee tevreden klanten, iedereen blij!
Anderzijds is zo een annulatiekost voor de verkoper mijn inziens wel te rechtvaardigen.
Jouw wagen zal toekomen en wordt dan een stockwagen.
Iemand die deze auto wil zal zich moeten schikken naar de opties die erop zitten. Gevolg ook dat de verkoper meer korting moet geven dan voor een gewoon bestelde auto.
Komt daar nog bij een hoopje extra administratie voor de dealer, en dat kost ook...
De winstmarges zijn ook al ontzettend laag.
Dus toch wel begrip voor beide kanten.
Former:
- Volvo V50 2.0D Elite Flint Grey MY 2005
- Volvo XC60 2.4D DRIVe Summum Saville Grey MY 2009
- Volvo XC60 D4 Summum Chrystal White MY 2014
Current:
- Volvo XC60 T8 twin engine Inscription Pine Grey MY 2018
- Volvo V50 2.0D Elite Flint Grey MY 2005
- Volvo XC60 2.4D DRIVe Summum Saville Grey MY 2009
- Volvo XC60 D4 Summum Chrystal White MY 2014
Current:
- Volvo XC60 T8 twin engine Inscription Pine Grey MY 2018
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20806
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Al die dingen zijn duidelijk Casper. Dat geeft Summum ook aan. Echter bij trouwe klanten, die daarnaast ook nog een soort van "ambassadeur" van het merk en type zijn kan je als dealer een minder formeel standpunt innemen. Daar doelt Summum op. Zoals OGA ook al zegt. Een dergelijke situatie was bij hem niet ontstaan. Hoezeer de dealer ook in zijn recht staat, laat dat ook duidelijk zijn.
En Michel, nogmaals sterkte kerel. Je komt er bovenop.
En Michel, nogmaals sterkte kerel. Je komt er bovenop.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5305
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Succes met je recovery Michel dit soort situaties kan je echt sterker uitkomen al zal je dat nu nog niet zien. Laten we vertrouwen op de deskundigheid van de mensen die je bijstaan en ook je dealer die enige positieve creativiteit zal moeten laten zien waaruit blijkt dat men snapt dat je dit niet zo kan laten gebeuren. Het zou niet fraai en korte termijn denken zijn wanneer hun oplossing de uitkomst zou blijken en feitelijk onnodig gezien de vraag naar de XC40.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3297
- Lid geworden op: 16.08.2005 - 12:57
- Locatie: Haarlem
Tot op heden er nog niet uit met de dealer helaas.
Geen geld om annulerings kosten te betalen dus vrees dat ik misschien mijn auto zal moeten verkopen om die kosten te betalen.
Dat zou wel wel heel erg zijn..
Wel zuur dat vandaag mijn auto wordt geproduceerd..
Geen geld om annulerings kosten te betalen dus vrees dat ik misschien mijn auto zal moeten verkopen om die kosten te betalen.
Dat zou wel wel heel erg zijn..
Wel zuur dat vandaag mijn auto wordt geproduceerd..

Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5305
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Dat kan niet de bedoeling zijn, je dealer heeft hier de unieke kans een klant met een Volvo hart voor het leven te binden kan me niet voorstellen dat ze zo'n extreem scenario laten gebeuren, dit zal je dealer inzien.
Kan men de auto niet VCNL breed aanbieden bij de dealers er zal toch iemand zijn die heel blij is met een snellere levertijd cq een mooi geconfigureerde demo ?
Kan men de auto niet VCNL breed aanbieden bij de dealers er zal toch iemand zijn die heel blij is met een snellere levertijd cq een mooi geconfigureerde demo ?