nu niet meer, laatste diesel is in januari van de band gelopen, mijne was voorzien voor mei dit jaar te produceren maar werd ook vroeger gemaakt
ik heb waarschijnlijk één van de laatste ingeschreven v60 diesel in Be
nu niet meer, laatste diesel is in januari van de band gelopen, mijne was voorzien voor mei dit jaar te produceren maar werd ook vroeger gemaakt
de D3 had op 42 maanden en 197300km geen krassen op de pianoblack inleg, werd regelmatig met een zacht vochtig waterdoekje afgewassen(haalde ik in de kruidvat, deed ik gans het interieur mee)
is een groot verschil, alleen al het starten is volledig anders door die electromotor, hernemingen zijn ook een pak vlotter, verbruik is hetzelfde tot ietsje hoger dan de D3 momenteel (verschil van 0.1l/100km) maar de eerste 3 weken was het goed warm,dus airco vollenbak en tja nieuw speeltje, dus je gebruikt het grotere potentieel ook wat meer en bij de D3 reed ik altijd in ecostand waardoor airco ook in ecostand ging alsook de laatste maanden ook op 18'" met de d3 tov 20" met de b4wasbeer2006 schreef: ↑25.08.2024 - 13:42 Goede tip, ga ik ook eens bestellen, het ali leren inlegdeel heb ik ook.
Hoe bevalt de nieuwe tov de oude ook met de wat snellere B4?
ik denk dat dit het grote probleem is bij mij.....
Pilot Sport5, mijn waarde...wasbeer2006 schreef: ↑27.08.2024 - 08:59 Dat idee heb ik bij ondergetekende ook wel eens.
Al voel ik me wel heel slecht...... na 40.000km zit er nog 4mm op mijn premacy's en voor mijn idee gun ik met deze auto veel meer dan met de vorige waar het met 40k echt op was.
Ik verdien de titel sportieve bestuurder eigenlijk nietIk ben een setje pilot sports eigenlijk niet waard
![]()