Verbruik XC40
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
Er schuilt een ware schrijver in u,
ga doorrrrrr en er zal een mooie bundel als bestseller verschijnen voor de kerstdagen 2027
ga doorrrrrr en er zal een mooie bundel als bestseller verschijnen voor de kerstdagen 2027
XC40 '18 T5 ICE viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Er zit wel degelijk verschil in onderlinge brandstoffen. Zo heb ik gemerkt dat de benzine van Agri tankstations (Middelharnis en Poortvliet) óok een hoger verbruik opleveren. Dus daar tank ik niet meer. Ook tank ik geen Tinq of Tango, maar blijf altijd bij Total, of als het niet anders kan Shell, of BP.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Peter, hilarisch hoe je dit geschreven hebt. Klasse! Kost wat, maar dan heb je ook wat. Goed voor de lachspieren.....Stoyanov schreef: ↑29.11.2025 - 00:59 Ik sluit me aan bij de heer Eilander. Safety first. Bij het verlaten van de limousine, is een simpele aanraking van de handgreep voldoende om het voertuig te verzegelen en te beveiligen tegen obscure types met louche bedoelingen, waarbij de forse (verwarmde) buitenspiegels zich met een discreet gezoem invouwen teneinde schade te voorkomen. Bovenstaande in ogenschouw nemende denk ik dat een ieder begrijpt dat het gegeven dat wij, bij tijd en wijle, onze koets moeten voorzien van een zekere hoeveelheid brandstof ons werkelijk geen zier interesseert. Kwaliteit en klasse heeft zijn prijs.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)