Ik heb net 10.000 km met mijn auto gereden sinds ik hem heb en jij hebt er nu alweer meer dan de helft opzitten met jouw auto.
En ik ben nog zoveel jonger, maar de V70 komt goedkoper uit.Bleu_volvo schreef:Ik zou ook de keuze maken voor de V50.
Had zelf ook twijfels bij mijn keuze, en dacht eerst aan de V70, maar deze past niet echt bij mijn jonge leeftijd. Misschien binnen een jaar of 5, alhoewel ik nu denk aan de XC60.
Heel netjes. Ik haal het niet met mijn C30, nou is dat wel een automaat.Koots schreef:Net weer even getankt, toch netjes 1 op 15. Heb ik met de 2.0D zelden gehaald..
Ik weet niet precies wanneer je deze auto hebt ingeleverd, maar bij mijn vorige auto duurde het even voordat de leasemaatschappij de auto had verkocht. Wellicht dat die laatste tenaamstelling de verkoop aan een handelaar is. Indien Rob geïnteresseerd is kan hij even op autotrack kijken.Koots schreef:Kmser, wellicht kun je een balletje opgooien bij Volvo Nederland? Mijn dealer heeft hem destijds ook bij Volvo uit Beesd laten halen.
Rob, ik heb helaas geen idee wat mijn oude V50 gekost heeft als 2e-hands. Ik weet van de S60 van mijn chef wel de handelswaarde. Het ging daar om een S60 D5 Drivers Edition met RTI en Season Line. Die had na 1,5 jaar en met 125.000 km een handelswaarde (opgegeven door de leasemaatschappij) van € 20.000....
Ik zie trouwens op rdw.nl dat de V50 sinds 9-9-2008 weer op naam gezet is, met nieuwe APK tot 5-1-2010. Ik ben dus bang dat je voor mijn oude V50 te laat bent.
Is dit 'm misschien?Mike_V50 schreef:Ik weet niet precies wanneer je deze auto hebt ingeleverd, maar bij mijn vorige auto duurde het even voordat de leasemaatschappij de auto had verkocht. Wellicht dat die laatste tenaamstelling de verkoop aan een handelaar is. Indien Rob geïnteresseerd is kan hij misschien even op autotrack kijken.Koots schreef:Kmser, wellicht kun je een balletje opgooien bij Volvo Nederland? Mijn dealer heeft hem destijds ook bij Volvo uit Beesd laten halen.
Rob, ik heb helaas geen idee wat mijn oude V50 gekost heeft als 2e-hands. Ik weet van de S60 van mijn chef wel de handelswaarde. Het ging daar om een S60 D5 Drivers Edition met RTI en Season Line. Die had na 1,5 jaar en met 125.000 km een handelswaarde (opgegeven door de leasemaatschappij) van € 20.000....
Ik zie trouwens op rdw.nl dat de V50 sinds 9-9-2008 weer op naam gezet is, met nieuwe APK tot 5-1-2010. Ik ben dus bang dat je voor mijn oude V50 te laat bent.