Als ik eerlijk ben had ik de zelfde gedachten :oops:arnoud. schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Alfa mooier vind
Ligt ook vaak aan kleur en uitvoering.
Als ik eerlijk ben had ik de zelfde gedachten :oops:arnoud. schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Alfa mooier vind
Vriend van mij heeft er alleen maar bij de dealer mee gestaan, zoveel problemen..945i schreef:Weleens met een 159 gereden? 1 van de lekkerst rijdende auto's op de markt..
En dan de 2.0 jtd erin..
Aanloop probleempje van 3 jaar945i schreef:Misschien een aanloop probleempje, gelukkig heeft de D2 die niet.
Ik heb het over de 170pk variant hè, niet de "oude" 150pk...
de V60 is mooier, de opvolger / evolutie van de 159 aldus sommig 159 rijders. De kop van de 159 is wel wat aggresieverrsnhakan schreef:Ik heb nog niemand horen zeggen dat de V60 mooier is..
Nou EricaT. zou ik eerder vinden van een SsangYong Rexton of zo.945i schreef:Dat is ook moeilijk naast een prachtig ontwerp als de 159.... Buiten de kwaliteit van beide auto's. is die 159 toch echt wel de Doutzen en de V60 de EricaT.
Als 18" niet zo idiooot veel meer kost per maand in de lease zouden onder mijn V60 ook zeker deze velgen komen... Prachtig!hotpants schreef: