De kleur is Ember Black inscription
Simpel, door in de bestelling op te laten nemen dat het een MY15 moet zijn.rsnhakan schreef:Hoe kun je nou een MY15 besteld hebben?
Slim! Geloof er niks van dat er geen wijzigingen komen. Lane Departure systeem is verouderd. In paar varianten v/d V60 leveren ze het nieuwe systeem en in de rest het oude. Nou dat wordt echt wel aangepast en waarom zouden ze de motor niet vervangen door de nieuwe, zuinigere, verbeterde D4 met nieuwe bak?plugger schreef:Simpel, door in de bestelling op te laten nemen dat het een MY15 moet zijn.rsnhakan schreef:Hoe kun je nou een MY15 besteld hebben?
De dealer heeft navraag gedaan bij VCNL over de MY15 PIH, en zegt dat er geen prijs- of andere wijzigingen te verwachten zijn ten opzichte van de MY14 PIH van na de week 46 update. Stiekem hoop ik toch nog op een verbetering hier of daar (technisch of opties) of een prijsverlaging. Qua levertijd hoop ik op juni (3 maanden langer dan voor een MY14), maar volgens de dealer moet ik eerder aan juli-augustus denken.
Belangrijker, staat 'tie al op kenteken?100mb schreef:Vandaag eindelijk mijn PIH ophalen!!!
Tenminste, dat dacht ik....
Auto zou week 52 binnen komen, beetje extra tijd gereserveerd om nog wat accesoires te monteren, levering uiteindelijk vandaag.
Sta ik vanmorgen bij de dealer met mijn gewasen en opgeruimde V60, klaar om in te ruilen.....is de nieuwe er nog niet! Schijnt dat ze het in Zweden te druk hadden, door het slechte weer de boot niet kon varen, ze in Belgie de boel gesloten hadden i.v.m. kerst en nieuwjaar, etc., etc.
Kortom, voorlopig nog geen PIH deze week![]()
Beetje jammer.
Nu vroeg ik mij af; Ben ik dan de enige die nog zit te wachten of zitten er nog meer toekomstige PIH rijders in hetzelfde schuitje?
Is dat zo? Hebben ze auto's op naam gezet die niet in NL zijn?JasPErHV schreef:Hier zelfde verhaal 100mb. Ook op de kade in Gent, zou deze week weer op moeten starten daar. Wel 30dec op naam gezet natuurlijk...
Vooral slordig van Volvo NL dat ze de klanten, en zelfs de dealers!!!, niet even informeren.
Mijn auto (opgehaald in Gotenborg) stond op naam toen ik hem ophaalde de nummerplaten heb ik meegenomen daar naar toe. Het afgeven van het kenteken op vin en op naam zetten terwijl de auto niet in NL is gebeurd vaker (wat niet betekent dat het daarmee niet verboden zou kunnen zijn)Superfunky schreef:Is dat zo? Hebben ze auto's op naam gezet die niet in NL zijn?JasPErHV schreef:Hier zelfde verhaal 100mb. Ook op de kade in Gent, zou deze week weer op moeten starten daar. Wel 30dec op naam gezet natuurlijk...
Vooral slordig van Volvo NL dat ze de klanten, en zelfs de dealers!!!, niet even informeren.
Die gasten veroorloven zich wel van alles hoor, dat is namelijk verboden!
Normaal gesproken kunnen ze e.e.a. volgen in het system. Status staat nu op "kenteken geregistreerd" waardoor daadwerkelijke status niet kan worden opgevraagd.JasPErHV schreef:Vooral slordig van Volvo NL dat ze de klanten, en zelfs de dealers!!!, niet even informeren.
In december heb ik dit nagevraagd bij het ministerie. Ik wilde namelijk dezelfde route die importeurs hebben, dit was het antwoord:NielsPHEV schreef:Mijn auto (opgehaald in Gotenborg) stond op naam toen ik hem ophaalde de nummerplaten heb ik meegenomen daar naar toe. Het afgeven van het kenteken op vin en op naam zetten terwijl de auto niet in NL is gebeurd vaker (wat niet betekent dat het daarmee niet verboden zou kunnen zijn)Superfunky schreef:Is dat zo? Hebben ze auto's op naam gezet die niet in NL zijn?JasPErHV schreef:Hier zelfde verhaal 100mb. Ook op de kade in Gent, zou deze week weer op moeten starten daar. Wel 30dec op naam gezet natuurlijk...
Die gasten veroorloven zich wel van alles hoor, dat is namelijk verboden!