De volgende release is reeds enkele weken gedefinieerd en loopt (volgens mij) na de Parrot Smart releases. Maw, Parrot Smart zit nu op 2.1.1, onze Volvo gaat nu naar de SCT versie van de 2.1.1. SW. Kans is dus groot dat in de volgende update niet de verbeteringen zitten waar wij naar op zoek zijn.Bluemagics schreef:Ik denk dat volvo met de volgende release de ontvangst problemen wel op gaat lossen. Daar maak ik me minder zorgen over. Dat zegt Volvo's entertainment manager ook (zie kopie mail die ik eerder heb gepost)
Ik maak me wel zorgen over de hoeveel apps die ze goed gaan keuren. Ik verwacht daar niet veel van.
Hoe is jullie ervaring met de andere apps. Hoe is spotify bijvoorbeeld? Gebruiken jullie het vaak in de auto? Vaker in offline mode? Is de internet radio stabiel tijdens het rijdens of valt het vaak weg?
PS: Ik kan niet wachten tot de iOS systeem komt en hopelijk is die te plaatsen op onze auto's.
Mijn Volvo dealer is er nu mee bezig en ik heb het volste vertrouwen erin dat we daar resultaat mee gaan boeken.
Wat betreft de apps, ik hoop ook dat daar een ruimere keus in komt. In de 2 maanden dat ik SCT nu heb is er geen enkele app bijgekomen. Uitsluitend 1 of 2 updates van bestaande apps.
Spotify werkt perfect, identiek aan de SmartPhone versie. Het is niet voor niets dat Spotify apps, op welk platform dan ook, door Spotify zelf gecertificeerd worden. Ik maak dagelijks gebruik van Spotify. Via mijn WiFi netwerk thuis download ik vaak de laatste updates van mijn playlists om niet onnodig data te hoeven verstoken.
TuneIn is stabiel en buffert bij mij zelden of nooit. Slechts 1 keer voorgekomen toen ik op een punt kwam waar mijn netwerk even wegviel. Maar ik gebruik uitsluitend TuneIn op plekken waar ik mijn favoriete zenders niet kan ontvangen.
Ik heb op dit moment nog maar een 1GB bundel. Die gaat er zo aan wanneer je fulltime TuneIn op 128kbps streamed.