Weet je wat een diesel het kost om die kilo's weer op gang te brengen.
Hebben wij uitgebreid getest heOGA244 schreef:het zoemen kan de aircopomp zijn
Heb je gelijk in. Als de airco uitstaat hoor je dit geluid niet. Maar de dealer had bij de laatste beurt de stand van een onderdeel in de motor veranderd, moesten ze van Volvo Nederland maar eens proberen. Heeft niet geholpen. Dus de aircopomp vervangen?? Zal het eens doorgeven aan mijn vader.OGA244 schreef:het zoemen kan de aircopomp zijn
Ja joh, ik ben wel scherpOGA244 schreef:na het vervangen ervan was het geluid weg (was scherp van je)The Volvoboy schreef:Hebben wij uitgebreid getest heOGA244 schreef:het zoemen kan de aircopomp zijn
In dat toerengebied moet je helemaal niet zitten met een DRIVersnhakan schreef:Rond de 1000-1200 toeren is er nog een ander geluid aanwezig, ik weet niet of jij dit ook hebt gehoord?OGA244 schreef:het zoemen kan de aircopomp zijn
In z'n 1 of 2 laten uitrollen en je hoort het duidelijk. Of als je stil staat, heel klein beetje gas geven. Hoor je het ookThe Volvoboy schreef:In dat toerengebied moet je helemaal niet zitten met een DRIVersnhakan schreef:Rond de 1000-1200 toeren is er nog een ander geluid aanwezig, ik weet niet of jij dit ook hebt gehoord?OGA244 schreef:het zoemen kan de aircopomp zijn
grapje zeker :twisted: :twisted:rsnhakan schreef: En bij 2000 gaat die als een speer haha.
Maar goed dat ik je niet kom ophalen de 17e :twisted:Laguna-S60 schreef:grapje zeker :twisted: :twisted:rsnhakan schreef: En bij 2000 gaat die als een speer haha.
Snap ook wel waarom ie niet wil.., is wel 40 min extra rijden..., zou ik denk ik ook niet willen.The Volvoboy schreef:Kom op Hakan, doe niet zo flauw en breng Gerrit gewoon mee naar de poetsmeeting
Die zijn we al iets voorbij, maar dat doet er niet toebart simpson schreef:die rijdt toch 35.000km/jaar voor de grap?
No way: Hakan doet er alles aan om zijn rijvaardigheid als beginnend bestuurder op niveau te brengen en te houden. En dat is goed! Dat komt de veiligheid op de weg slechts ten goede (met dank aan de leasemij. en de tankpasrsnhakan schreef:Die zijn we al iets voorbij, maar dat doet er niet toebart simpson schreef:die rijdt toch 35.000km/jaar voor de grap?