
V70 D4 MY'16 blog - Twente
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Met handbak is dat geen lekker motor, maar met automaat wel hoor!Rha007 schreef:Nope, heb nog de "ouderwetse" 2ltr met 5 cilinders met een 6 versnellings GT bak.edraket schreef: RHA, heb jij dan niet de 4 cilinder motor?
Wil je nog steeds ruilen![]()
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Wel als je nu naar buiten kijkt denk je kom op het is herfst.... Kolere wat een regen......
Enniehow de winter komt er aan en we denken al weer aan de winterbanden toch? Of niet soms? Nou ik heb een aanvraag gedaan in Bayern of er nog stalen Mondeo velgen on stock liggen. Door de fantastische winter van afgelopen jaar heb ik gewoon 1 setje versleten. Gewoon onder de norm van 4.8MM profiel. Ik moet zeggen dat ik met het rijden op staal in mijn Mondeo tijd plezieriger vond. Geen idee waarom maar dat voelde gewoon zo. De velgen krijgen ook met dat gewissel een flinke tik om de oren. Ondanks dat het niet mijn auto is heb ik daar een hekel aan. Dus kiekn wat het wordt. Mocht er nog wat zwart staal liggen en het ziet er niet meer uit dan ff laten stralen en spuiten/poedercoaten.
Enniehow de winter komt er aan en we denken al weer aan de winterbanden toch? Of niet soms? Nou ik heb een aanvraag gedaan in Bayern of er nog stalen Mondeo velgen on stock liggen. Door de fantastische winter van afgelopen jaar heb ik gewoon 1 setje versleten. Gewoon onder de norm van 4.8MM profiel. Ik moet zeggen dat ik met het rijden op staal in mijn Mondeo tijd plezieriger vond. Geen idee waarom maar dat voelde gewoon zo. De velgen krijgen ook met dat gewissel een flinke tik om de oren. Ondanks dat het niet mijn auto is heb ik daar een hekel aan. Dus kiekn wat het wordt. Mocht er nog wat zwart staal liggen en het ziet er niet meer uit dan ff laten stralen en spuiten/poedercoaten.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Waar staat de teller op? Ik heb er inmiddels bijna 79k probleemloze kilometers op staan in goed 14 maanden tijd. De motor bevalt nog altijd uitstekend.
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Bijna 69K. Fors minder gereden dan vorig jaar. Nu slechts 70K per jaar. Vorig jaar kleine 80K, Mondeo tijdperk..... contract staat op 60K per jaar. Dussssss nog iets meer dan anderhalf jaar.......Fredraket schreef: Waar staat de teller op? Ik heb er inmiddels bijna 79k probleemloze kilometers op staan in goed 14 maanden tijd. De motor bevalt nog altijd uitstekend.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Mijn contract staat ook op 60k per jaar, maar dan voor 4 jaar. Dus ik mag nog ruim tweeënhalf jaar...... Vooralsnog geen straf trouwensHans oet Twent schreef:Bijna 69K. Fors minder gereden dan vorig jaar. Nu slechts 70K per jaar. Vorig jaar kleine 80K, Mondeo tijdperk..... contract staat op 60K per jaar. Dussssss nog iets meer dan anderhalf jaar.......Fredraket schreef: Waar staat de teller op? Ik heb er inmiddels bijna 79k probleemloze kilometers op staan in goed 14 maanden tijd. De motor bevalt nog altijd uitstekend.

Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Keerls het is bijna zover. Dit weekend heb ik de V70 al een jaar op de oprit staan. Kolere wat gaat de tijd snel. Inmiddels kleine 70K op de teller. 10K Meer dan het contract. Verwachting is dan ook dat de auto ergens in begin 2018 de oprit gaat verlaten en op export gaat.....
Alles 100% in orde geweest het afgelopen jaar? Nagenoeg wel. Een paar kleine dingetjes die snel verholpen zijn en een ding wat machtig irritant is. NL de ruitenwissers links trekt strepen op de ruit. Inmiddels is alles vervangen, de ruit, de arm, de wisser. En nog steeds trekt dat ding strepen precies in mijn gezichtsveld. Dat was in den beginne niet zo hoor. Bij drempels nemen piept er iets in de voorwiel ophanging. Hoor je alleen goed als het dak open staat.
De standkachel is een fantastische optie, evenals de stoelverwarming en het open dak. Daar heb ik echt veel plezier van. Motorvermogen is grandioos. De 400NM zijn echt werelds.... In Deutschland solo auf der Autobahn, maar zeker ook als m'n Fendtje aan de haak hangt. Wat een genot! Kan het ook met minder? Natuurlijk kan dat kost echter iets meer geduld.
Wensen?
Uiteraard heb ik die. Maar vooralsnog ben ik super blij met deze auto. Wensen zijn toch weer een automaat. De V90 in dezelfde configuratie met een automaat gaat toch fors over de 50K heen. we moeten maar zien wat het de volgende keer mag of moet worden.
Alles 100% in orde geweest het afgelopen jaar? Nagenoeg wel. Een paar kleine dingetjes die snel verholpen zijn en een ding wat machtig irritant is. NL de ruitenwissers links trekt strepen op de ruit. Inmiddels is alles vervangen, de ruit, de arm, de wisser. En nog steeds trekt dat ding strepen precies in mijn gezichtsveld. Dat was in den beginne niet zo hoor. Bij drempels nemen piept er iets in de voorwiel ophanging. Hoor je alleen goed als het dak open staat.
De standkachel is een fantastische optie, evenals de stoelverwarming en het open dak. Daar heb ik echt veel plezier van. Motorvermogen is grandioos. De 400NM zijn echt werelds.... In Deutschland solo auf der Autobahn, maar zeker ook als m'n Fendtje aan de haak hangt. Wat een genot! Kan het ook met minder? Natuurlijk kan dat kost echter iets meer geduld.
Wensen?
Uiteraard heb ik die. Maar vooralsnog ben ik super blij met deze auto. Wensen zijn toch weer een automaat. De V90 in dezelfde configuratie met een automaat gaat toch fors over de 50K heen. we moeten maar zien wat het de volgende keer mag of moet worden.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27099
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Een aardig tevreden man dus! 
Wel vreemd van die wisser...misschien de stang tussen beide wissers nog eens checken dat die niet iets scheef trekt en daardoor strepen geeft op de ruit?

Wel vreemd van die wisser...misschien de stang tussen beide wissers nog eens checken dat die niet iets scheef trekt en daardoor strepen geeft op de ruit?
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Zou kunnen......fredhead schreef: Een aardig tevreden man dus!
Wel vreemd van die wisser...misschien de stang tussen beide wissers nog eens checken dat die niet iets scheef trekt en daardoor strepen geeft op de ruit?
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Dat piepen in de voorwielophanging is misschien een hoes van de veerpoot? Of een droge afdichting? Dat zou de dealer moeten kunnen oplossen. Mijn Peugeot had daar destijds ook last van en daar hielp een klodder vet op de juiste plek.
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Mooi omschreven Han! Km's gaan snel he, keep going and in de tussentijd hard werken voor de V90 

- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Han, ik zou eens controleren of de wisser wel ver genoeg naar de ruit kan. Daarvoor moet je even het wisserblad eraf halen. Zoniet, even de arm bij buigen. Overigens had ik met de V70 ook altijd een streep voor mijn neus.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Updateje maar weer;
Weinig gereden de laatste tijd. Door omstandigheden de vakantie in NL gehouden dus echt extreem weinig gereden. De 75K is gepasseerd en morgen komen er nieuwe zomersloffen onder. Helaas kan ik het net niet redden tot in oktober. Ik rij zegmaar iets meer dan 40K met een setje zomerbanden. De Winterbanden waren na 1 winterseizoen niet meer conform de wettelijke eisen. Dus in Oktober komen die er weer nieuw onder. Ik moet van Oktober bis Osten op winterschoeisel rijden. Stel dat ik onverhoopt naar de zaak moet en daar is het weer toch iets kouder dan hier moet ik gewoon in de auto stappen en conform das Deutsche Gezets kunnen gaan. Mede daardoor en de te warme winter hebben de banden behoorlijk geleden.
Ik zal zo meteen eens een poging wagen om de wisserarm iets te helpen. Wellicht helpt het. Eigenlijk heb ik de moed opgegeven dat het weer goed komt. Maar goed als dat het enigste is toch? De D4 doet het uitstekend. Geen gezeik met versnellingsbakken, koppelingen, EGR en storingen enz. Ding wordt ook goed gebruikt. Met de caravan van 1700KG erachter is het gewoon een feest. De 181PK met 400NM is geen straf hoor. Kan rete goed met het verkeer meekomen. Sterker nog ik hou me niet in en blijf nooit achter een vrachtwagen hangen en ga daar altijd aan voorbij. De meeste caravan rijders rijden net iets over de 80 en houden het hele verkeer met name vrachtverkeer op. Daar doe ik niet aan mee.... zeg maar.......
De kleur Magic Blue is prachtig. Echter steenslag zij je vele malen beter dan op de standaard grijze kleuren. Ondanks het feit dat ik sowieso iedere week minimaal 1x de stofzuiger erdoorheen haal en het interieur schoonmaak met een doekje zie je dat de auto gebruikt wordt. Maar goed je kan het niet nieuw houden toch? Ik doe wel rete goed mijn best baidewee. Binnenkort maar eens de auto weer compleet gaan detailen zodat hij nog meer gaat glanzen.
Weinig gereden de laatste tijd. Door omstandigheden de vakantie in NL gehouden dus echt extreem weinig gereden. De 75K is gepasseerd en morgen komen er nieuwe zomersloffen onder. Helaas kan ik het net niet redden tot in oktober. Ik rij zegmaar iets meer dan 40K met een setje zomerbanden. De Winterbanden waren na 1 winterseizoen niet meer conform de wettelijke eisen. Dus in Oktober komen die er weer nieuw onder. Ik moet van Oktober bis Osten op winterschoeisel rijden. Stel dat ik onverhoopt naar de zaak moet en daar is het weer toch iets kouder dan hier moet ik gewoon in de auto stappen en conform das Deutsche Gezets kunnen gaan. Mede daardoor en de te warme winter hebben de banden behoorlijk geleden.
Ik zal zo meteen eens een poging wagen om de wisserarm iets te helpen. Wellicht helpt het. Eigenlijk heb ik de moed opgegeven dat het weer goed komt. Maar goed als dat het enigste is toch? De D4 doet het uitstekend. Geen gezeik met versnellingsbakken, koppelingen, EGR en storingen enz. Ding wordt ook goed gebruikt. Met de caravan van 1700KG erachter is het gewoon een feest. De 181PK met 400NM is geen straf hoor. Kan rete goed met het verkeer meekomen. Sterker nog ik hou me niet in en blijf nooit achter een vrachtwagen hangen en ga daar altijd aan voorbij. De meeste caravan rijders rijden net iets over de 80 en houden het hele verkeer met name vrachtverkeer op. Daar doe ik niet aan mee.... zeg maar.......
De kleur Magic Blue is prachtig. Echter steenslag zij je vele malen beter dan op de standaard grijze kleuren. Ondanks het feit dat ik sowieso iedere week minimaal 1x de stofzuiger erdoorheen haal en het interieur schoonmaak met een doekje zie je dat de auto gebruikt wordt. Maar goed je kan het niet nieuw houden toch? Ik doe wel rete goed mijn best baidewee. Binnenkort maar eens de auto weer compleet gaan detailen zodat hij nog meer gaat glanzen.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21065
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Dat steenslag schijn je Dld niet tegen te houden.
Vrijdag even bij Broekhuis die er een 535D hadden staan als inruiler op een XC90 die helemaal kaal was op voorspoiler en motorkap.
Man was veel onderweg in Dld en de auto had daar veel van zijn 2 ton gereden.
Vrijdag even bij Broekhuis die er een 535D hadden staan als inruiler op een XC90 die helemaal kaal was op voorspoiler en motorkap.
Man was veel onderweg in Dld en de auto had daar veel van zijn 2 ton gereden.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10511
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Herkenbaar...... Afgelopen week nog even op en neer Koblenz geweest. Viele Baustellen...... Echt opschieten ging niet, maar daar waar het kan profiteer ervan zeg ik maar zo. De 31 is altijd play- en partytime. We zullen het er mee moeten doen......diesel01 schreef: Dat steenslag schijn je Dld niet tegen te houden.
Vrijdag even bij Broekhuis die er een 535D hadden staan als inruiler op een XC90 die helemaal kaal was op voorspoiler en motorkap.
Man was veel onderweg in Dld en de auto had daar veel van zijn 2 ton gereden.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21076
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Met 80 het vrachtverkeer ophouden ... Ik kwam ze afgelopen zondag ook weer tegen opweg naar mijn vakantiebestemming. Maar natuurlijk is het ook zo dat niet iedereen echt durft te rijden met een aanhanger. En wie kent alle snelheden op verschillende wegen uit z'n hoofd? Sinds mijn dochter ook een rijbewijs heeft word ik regelmatig afgemaakt door haar kennis van verkeersregels ... Maar ja, je slikt dat maar want 

Laatst gewijzigd door Msuidgeest op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Eensch, met alles wat je schrijft. Onze caravan is iets minder zwaar (op papier in ieder gevalHans oet Twent schreef: De D4 doet het uitstekend. Geen gezeik met versnellingsbakken, koppelingen, EGR en storingen enz. Ding wordt ook goed gebruikt. Met de caravan van 1700KG erachter is het gewoon een feest. De 181PK met 400NM is geen straf hoor. Kan rete goed met het verkeer meekomen. Sterker nog ik hou me niet in en blijf nooit achter een vrachtwagen hangen en ga daar altijd aan voorbij. De meeste caravan rijders rijden net iets over de 80 en houden het hele verkeer met name vrachtverkeer op. Daar doe ik niet aan mee.... zeg maar.......

Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27099
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Als je met 110 remt heuvelaf scheelt dat wel een behoorlijk stuk met de 70 die je er nu mag.
Laatst zelf ook mogen ervaren met een paardentrailer wat het verschil in trekauto maakt.
De een doet het met groot gemak en de andere heeft er toch duidelijk wat meer moeite mee, ook met afremmen.
Mooi stuk weer Han!
Laatst zelf ook mogen ervaren met een paardentrailer wat het verschil in trekauto maakt.
De een doet het met groot gemak en de andere heeft er toch duidelijk wat meer moeite mee, ook met afremmen.
Mooi stuk weer Han!
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Op de helft dus Han..
Ik had wel gedacht dat je verder kwam met 17 inch?
Heb nu 40.000 km gedraait met Bridstone Potenza S001
status 2mm achter een 3,5mm voor.. en geen cuppen van de achterbanden..
Goed bandje. En dat voor 19 inch..
Ik had wel gedacht dat je verder kwam met 17 inch?
Heb nu 40.000 km gedraait met Bridstone Potenza S001
status 2mm achter een 3,5mm voor.. en geen cuppen van de achterbanden..
Goed bandje. En dat voor 19 inch..
Was één V90