Moeten ze dan in je dashboardkastje?Morri schreef:Besteld!The Volvoboy schreef:Jazeker wel

Moeten ze dan in je dashboardkastje?Morri schreef:Besteld!The Volvoboy schreef:Jazeker wel
Top!!!! Veel veilige kilometers toegewenst.Maaarek schreef:Bij deze crappy iPhone foto's:
hmmm fotos plaatsen hier lukt ff niet, kunnen jullie deze link openen?:
https://www.dropbox.com/sh/byap7hesjc1z8pc/8jnexzS5bM
Vertel mij wat. Ben ook al aan het genieten vanaf afgelopen vrijdag maar dan in een titanium grey met donkere ramen achterMaaarek schreef:Thnx Guidov !! De foto's doen m echter weinig eer aan, in het echt veeeele malen mooier !
nog 4 nachtjes slapen en dan kan ik het je vertellenBas36 schreef:Zijn er nog nieuwe v40 rijders die ervaringen willen delen. Dingen die opvallen? Zijn de "problemen" met de slapende knoppen al opgelost of verbeterd bij de nieuwst uitgeleverde auto's?
Wat zijn de slapende knoppen? Dan zal ik er op letten of dit is opgelost.Bas36 schreef:Zijn er nog nieuwe v40 rijders die ervaringen willen delen. Dingen die opvallen? Zijn de "problemen" met de slapende knoppen al opgelost of verbeterd bij de nieuwst uitgeleverde auto's?
Ik heb er last van, aan de linker kant van het stuur: de CruiseControl-bediening reageert soms niet op een toestaanslag. Bvb.: vertragen van 120 naar 90 km/u is 6 klikjes, maar ik moet vaak 7 of 8 keer drukken alvorens ik op 90 km/u zit. Ook het uitschakelen of resetten lukt soms niet van de 1e keer. Een detail, maar gelijk ze hier in België zeggen: vree ambetant.remcohe schreef:Wat zijn de slapende knoppen? Dan zal ik er op letten of dit is opgelost.Bas36 schreef:Zijn er nog nieuwe v40 rijders die ervaringen willen delen. Dingen die opvallen? Zijn de "problemen" met de slapende knoppen al opgelost of verbeterd bij de nieuwst uitgeleverde auto's?
Nou daar is mijn bezine motor echt niet sterk genoeg voor. Ik heb de 1e versnelling sneller nodig om vanuit rollend op te trekken dan vorige auto's.Bas36 schreef:Het is toch sowieso de bedoeling dat je optrekt in de 2e versnelling?